Jelentkezz be Regisztrálj
Merida
#701
Írta 2009. április 19. - 17:15
1-5-0 váz csak átütõs hátsó aggyal használható? (A kész gépeket 10 mm-es átütõ tengellyel szerelik hátul, én meg csak vázat vennék, de a jelenlegi hátsó agyam sima gyorszáras)
Ja és ha már váznál tartok, valaki nem akar épp szabadulni egy "L"-es váztól? A 229.000-es új ár eléggé súrolja a fájdalomküszöböm...
#702
Írta 2009. április 17. - 22:53
Két Merida kerékpárról érdeklõdnék, hogy szerintetek melyik éri meg jobban az árát!
Merida 2009 - Merida Crossway 10 V vagy MERIDA 2008 CROSSWAY 20-V
Ha tud valaki ajánlani ilyen árban jobb cross biciklit (más gyártó is jöhet) azt is szívesen fogadom!
Köszönöm!
#703
Írta 2009. április 15. - 21:17
ha annyira zavar a v-fék csonk akkor próbáld meg lebeszélni egy meridát raktáron is tartó boltban hogy egy veszel egy fehér tfs900v vázat és cseréljék ki neked egy 900d komplett kerékpár vázára. jobb helyen (bár némi átépítési felára biztos lesz) megcsinálják. vagy békülj ki a v fék csonkkal.Az lenne a kérdésem, hogy az idei Merida kerékáprok vázait nem lehet kapni? TFS XC 900 D-t szeretnék fehér színben, de csak TFS XC 900 V-t, HFS Trail 1000 D-t és TFS Trail 700 D-t láttam csak vázként a BikeFun oldalán, míg tavaly szinte mindegyik Merida kerékpár vázát meg lehetett venni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#704
Írta 2009. április 15. - 20:43
#705
Írta 2009. április 08. - 22:50
Egy technikai egyben SOS kérdés.
Adott egy Trans mission váz és csapágyat kell benne cserélnem.
Kilehet venni azt a csapágyat a himbakarból vagy az belevan operálva úgy hogy nelehessen cserélni. Ha új kart veszek akkor abba bennevannak vagy külön kell csapágyat venni bele. Kompletten cserélném a csapiszettet ha megoldható.
Bocsi a fura kérdést de nekem fontoss.
Köszi Csao
Ui.: 2 helyre tettem be.
MERIDA-BikeFun holnap hivlak ha nemgond!
#706
Írta 2009. április 03. - 13:33
Tegnapelõtt este aztán a Magura Louise BAT workshopot letöltöttem a webrõl és az ott leírtak alapján úgy 2-3 perc alatt beállítottam a féknyerget.
Tegnap kb. 50 percet tekertem és lejtõztem, a problémának kb. nyoma sincs már.
Szóval, a féknyereg beállítása volt rossz.
_____________________________________________
AM rlz
#707
Írta 2009. április 02. - 18:38
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#708
Írta 2009. április 02. - 16:28
Megtudná nekem mondani valaki hogy a 2006-os speed mission levegõs-rugós Germani típusú tagba mennyi nyomás kellene a 80 kilómhoz.? Elõre is kösz.
Szia !
kb 8 bar.
üdv
#709
Írta 2009. április 01. - 19:45
Akármi lehet sajnos, monoblokk, nyeregcsõ, stucni, nyeregpálca, repedt váz, kirojtosodott bowden(!) stb.
Nekem az utóbbi volt a legextrémebb, majd megõrültem mire kiderült. (természetesen csak hajtáskor recsegett, így bowdenre ki a fene gyanakodik)
Na ez már velem is megtörtént,miután qrva sok idegeskedés után rájöttem azt hittem hülyét kapok...
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#710
Írta 2009. április 01. - 19:38
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#711
Írta 2009. április 01. - 03:14
Szia !
...
Üdv
Hali!
Küldtem PM-et a pontos magyarázattal hogy mi kellene ill a mail-re is elküldtem ugyanezt. De a PMüjeidet egyetse kaptammeg. Nemtommiért!
#712
Írta 2009. március 31. - 20:30
Igazad van, ez simán lehet, megnézem és köszi a az ötletet!Na,nekem meglett az oka...az a fránya pedál volt az.Én meg valami bonyolultabbra gondoltam.Úgy jöttem rá h leszedtem a pedált és úgy gyakoroltam nyomást a hajtókarra...jéé nem recsegett.Küldtem neki 1 olajfürdõs menüt meg zsírt h jó lucskos legyen és csöcs:cool2:
Semmiho,azt javaslom h csináld Te is úgy ahogy én a monoblok körül...vedd ki a pedált és úgy nyomd a kart lefele,vagy a lenti állásban lévõ hajtókart kissé a monob. alá taposva hallgatózni.Más nem lucskos-olajos-zsíros menü XDXDXD
Ma sötétedés elõtt még pont volt 40-45 percem tekerni durvább terepen az AM 3000-rel. Nos, épp ma írtam, nincs vele gond, erre a hátsó fékem már el is kezdte rakoncátlankodását (Magura Louise, 2008-as, 180mm). Brutálisan nyikorog és annyira, hogy a bicaj egész fara berezonál, rezeg az egész fékezés közben. Így hát elsõfékkel lassítottam mindenhol. Mire hazaértem, már nem sok kedvem volt átnézni a hátsó fék környékét, de eléggé bosszant. A hátsó fékem most kb. használhatatlan...
Ha éppen csak egy leheletnyit húzom be, akkor még lassít kicsit. Kicsit erõsebben húzva nagyon hangosan nyikorog és rezonál, rezeg minden. Ha egészen erõsen behúzom, akkor blokkol (utóbbit természetesen "normális" jelenségnek gondolom; csak leírtam).
_____________________________________________
AM rlz
#713
Írta 2009. március 31. - 18:53
Nem recseg, nem kotyog.:D
na jó megadom magam, akkor gyûjtök még az Intensere..
www.kannmatti.kepeim.hu
#714
Írta 2009. március 31. - 18:50
#715
Írta 2009. március 31. - 18:40
Minõségi fully nem recseg.
De legalább nem kotyog
www.kannmatti.kepeim.hu
#716
Írta 2009. március 31. - 18:24
Semmiho,azt javaslom h csináld Te is úgy ahogy én a monoblok körül...vedd ki a pedált és úgy nyomd a kart lefele,vagy a lenti állásban lévõ hajtókart kissé a monob. alá taposva hallgatózni.Más nem lucskos-olajos-zsíros menü XDXDXD
#717
Írta 2009. március 31. - 13:33
#718
Írta 2009. március 31. - 13:27
www.kannmatti.kepeim.hu
#719
Írta 2009. március 31. - 12:12
Akármi lehet sajnos, monoblokk, nyeregcsõ, stucni, nyeregpálca, repedt váz, kirojtosodott bowden(!) stb.
Nekem az utóbbi volt a legextrémebb, majd megõrültem mire kiderült. (természetesen csak hajtáskor recsegett, így bowdenre ki a fene gyanakodik)
Nekem néha a nyeregcsõ, és elég gyakran a stucni recseg a KTM-en, azt már beazonosítottam. Utóbbin a csavarok valószínûleg túl szorosan lettek meghúzva. Viszont a hajtómû körül is ébred recsegõ, pattogó hang, erõsebb tekerésnél és fõleg melegben. Kíváncsi leszek, mi a fene okozza...
Ellenben a Meridával nincs gondom, igaz az nem hardtail és még egészen új.
_____________________________________________
AM rlz
#720
Írta 2009. március 31. - 11:18
Nekem az utóbbi volt a legextrémebb, majd megõrültem mire kiderült. (természetesen csak hajtáskor recsegett, így bowdenre ki a fene gyanakodik)