Amúgy én a Trail 700-D-t venném, pláne így akciósan.

_____________________________________________
AM rlz
hát csak a tapasztalat
de ha terepezni is akarsz akkor a kisebb jobb (melellsleg az a méretajánló táblázat elég nagyvonalú, nekem 52-es crosswayt ír, pedig a 2 számmal kisebb a jó)
c terv
nézd meg ezt
BikeFun - MERIDA - A KER
ezz most 190 akcióban
és ebbõl biztos hogy jó a 17-es
biztosan k semmi nem biztos csak a
de szerintem nagy
"a merida pl viszonylag hosszabb váz" --> akkor a 18-as bizti nem lehet jó? Merthogy találtam egy 700-D-t, de 18-as.
hát leginkább tapasztalat
azokat a képleteket felejtsd el nyugodtan
amúgy fontosabb adat a vizszintes felsõcsõhossz.
és máshogy méreteznek a gyártók . merida pl viszonylag hosszabb váz.
gepida geo táblát meg sajna nem találok....
Hát! Ez a gepida nagyon faja, az beztos!
Azzal csupán annyi bajom van, hogy nekem 2008-as sima asgardom volt, amivel nem nagyon sikerült összebarátkoznom. Nem tudom igazából, hogy minek köszönhetõen, lehet a vázméret v. a geometria nem volt teljesen nekem való. Az egy 46-os váz volt, és ennek az asgard pro-nak is az a legkisebb mérete. Igazából nagyon arra hajaztam, hogy hosszú volt a kormányszára, mert azt olvastam, hogy ülõ helyzetben a kormánynak az elsõ aggyal kéne egy síkban lennie. Na most, nálam ez a dolog közel sem így volt. Szal, lehet ha ezt az egy alkatrészt cseréltem volna rajta, akkor már egészen másképp alakult volna kettõnk viszonya.
Persze azt is tudom, hogy a sima asgard meg a pro olyan messze vannak egymástól, mint föld- és ég!
Összegezve, ha nem félnék attól, hogy nem igazán fekszik nekem az a 46-os váz, akkor megpróbálnám meggyõzni az asszonyt, hogy nyelje még le ezt a "kis" különbözetet!
Egyébként mibõl lehet pontosan eldönteni, hogy egy adott méretû váz az jó-e nekem vagy, sem? Ha át tudom lépni az már OK? Vagy ez a "tudományos" számítás, hogy az átlépési magasságot beszorzom 0,57-tel, majd azt elosztva 2,54-gyel = a számomra megfelelõ vázméret címû hókusz-pókusz valóban helyes? Ha mondjuk pont a határon vagyunk egy vázméretnek akkor inkább a kisebbet érdemes választani? Ha mondjuk kipróbálok egy 18-as vázú brinyót mibõl fogom tudni, hogy mégiscsak az a jobb és nem a 16-os? Vagy ennyi sületlenséget már ne kérdezzek?
Üdv,
lordborr
akkor a szezonról lemaradsz
nézd meg ezt, ez is egy igen jó vétel
Magellan Crux Disc (2008) ker
vagy ha még belefér akkor best buy
GEPIDA ASGARD PRO (2008) ker
Sziasztok!
Sajnos úgy tûnik, hogy árnyékra vetõdtem: végigtelefonáltam nem tudom hány üzletet, de egyetlen 2009-es 700-D-t sem sikerült felkajtatnom!Csak azt nem értem, hogy akkor minek van rajta a webshop felületükön. Ráadásul több méretben és színben is... Nem szép dolog!
Nektek nagyon szépen köszönöm a sok hasznos tanácsot!Aztán, majd értesítelek benneteket, hogy mi lett a vége! De lehet, most inkább kivárok egy kicsit, hogy akciózzák a 2010-es szériákat! Csak aztán nehogy azokról is lemaradjak!
Szép napot!
lordborr
véleményem szerint igen
a tora ha nehéz is de bevált darab, kerekei is szimpibek, a stroker trail meg egy brutál jó fék
véleményem szerint igen
a tora ha nehéz is de bevált darab, kerekei is szimpibek, a stroker trail meg egy brutál jó fék
Hali!
Igen, de az újból a v-fékes verziót venném, az pedig 200k: Merida Matts TFS XC 700-V '10 - Bike Berguson Ker
Igazából ennyi van rá, nem több... :cool2: Ezzel szemben is a '09 700-D a nyerõ a maga 190-ével?
"just chillin killin"
hát Te találtad nehéznek
de jó a tora is. recon szebben mozoog, a súly nem hiszem hogy hátráltat bármiben is
(meg abból indultam hogy mivel eleve az ideit említetted ami 235, a tavalyi 190 a különbözt bõven kiadja a boltban cserélést)
Sajna a bringára fordítható keret be van maximálva. Nem tartom valószínûnek, hogy tudom cserélni reconra...
Azért gondolom ha marad a tora, azzal sem leszek nagyon elégedetlen?
a tora egy rerlativ nehéz teló, az simán 5-600 grammal nehezebb mint a levegõs rst. (amúgy nem kell ám elhinni minden gyári súlyadatot. dart is pl csak 2200 körül van, bár általában fordítva csalnak
) .én a tavalyit venném, csak kérnék bele a tora helyett egy recont. ha elég rugalmas a boltos. ha nem akkor vennék az apróból, lehet kapni új recont már 45-50 körül, torát meg el tudod adni 35-ért mondjuk.
Heló!
Elõször is Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
Aztán pedig: igazából tetszik nekem a 2009-es 700-D nagyon is (a kék szín igazán nekem való!)! Egyedül a súlyával nem vagyok kibékülve: 13,6kg. Majdnem egy kilóval nehezebb mint az 2010-es 700-D (az 12,7kg). Ez annak köszönhetõ, hogy levegõs teló van a 2010-esen? Mert akkor ezt mondjuk még megértem.
De az miért van, hogy az 2009-es 500-D (váz: 1862g, rs dart 2: 2472g) is tudja a 13,2kg-t, holott elvileg a váza is meg a telója is nehezebb mint a 2009-es 700-D-nek (váz: 1736g, rs tora poplock: 2400g)?
Üdv,
lordborr
Szerintem is vedd meg a 2009 700D-t 190 jó ár.. én tavaly vettem TFS 500D .kb 4300 km után (70% terep) még minden tökéletes rajta (3500lánccsere +sor) ...az 500v RS dart telója nem igazán jó nekem is dart volt rajta ..de nálam (75kg) alig mozgott, Torára cseréltem ami fényévell jobb a 700D meg gyárilag Torával szerelt+ a Stroker trail jó fék