Avid SD7 fékkarról vélemények és tapasztalatok érdekelnének! (Dante-ét már olvastam, azon kívül valaki valamit?)
nem rossz.....mondjuk múlt vasárnap elhajlott de meg lett gyógyítva....:D
Avid SD7 fékkarról vélemények és tapasztalatok érdekelnének! (Dante-ét már olvastam, azon kívül valaki valamit?)
Nem. A moduláció az fék azon pozitív tulajdonsága, hogy nem blokkolja a zonnal kereket, hanem a fékkar húzásávan arányosan növeli a fékerõt. A moduláció a fékpillagónál, a bowndeneknél és a karnál is jelentkezik. Az áttételi arány változása a kizárólag a fékkarnál van, azt jelenti, hogy egy adott erõ kifejtése a fékkarnál mekkora nyomással jelentkezik a felnin. A különbség, hogy az egyik automatikusan változó a másik kézzel állatható.modulálható = az áttételi arány változtatható?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Meg ugye a fékkarban is van eltérés: SD7-tõl már modulálható.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
ok, köszi. szal technikailag semmi különbség, csak az anyagok lesznek egyre
könnyebbek ahogy haladunk felfelé...
na ezeket a különbségeket már egyszer leírtam ebben a topikban részletesen, keresd ki! amúgy meg:
http://sram.com/_med...s/rimbrakes.pdf
ha az arch rival ez:
kép
akkor a kialakítása majdnem megegyezik a v fékekével, tehát nagyjából ugyanannyira gyûjti be a sarat, mint egy v fék. talán egy kicsivel jobban a fékmerevítõ miatt. de az, hogy mennyi sarat gyûjt be, függ a gumi magassgától (magas gumi->kisebb hely a sárnak felül, elõbb megtelik a fék és a gumi közti rés), a gumi szélességétõl és kialakításától (1.5ös direkt mindentkiköpõ-sárgumi vs 2.1-es "normál" gumi) és a sár típusától (folyós sár-> nem gyûlik össze annyira, agyagos sár->na ez meg összegyûlik) is..