Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
#101
Posted 2012. March 05. - 12:37
#102
Posted 2012. March 05. - 09:43
Uberbike V Brake Pads Shimano XT XTR - Sram - Avid | eBay
#103
Posted 2012. March 05. - 09:10
XT V-fékemben elkoptak a gyári betétek. Több helyen is olvastam hogy nem jók, mert túl kemények, eszik a kereket.
Tudtok ajánlani márkát hogy milyet válasszak?
Azért az lényeges lenne hogy szerpentinen lefelé se melegedjen el annyira hogy már ne fogjon.
#104
Posted 2012. February 29. - 23:22
Hali!
Barátnõmnek most szereztünk be egy régebbi hercules nõi városi bringát. Weinmann Patkófékekkel van felszerelve, azonban a fékkarokat le akarjuk cserélni. V-fékkarok kompatibilisek ezzel a típussal? elõre is köszi.
#105
Posted 2012. February 28. - 04:46
#106
Posted 2012. February 20. - 18:56
Barátnõmnek most szereztünk be egy régebbi hercules nõi városi bringát. Weinmann Patkófékekkel van felszerelve, azonban a fékkarokat le akarjuk cserélni. V-fékkarok kompatibilisek ezzel a típussal? elõre is köszi.
#107
Posted 2012. January 25. - 01:05
Igazából nincsen nagy különbség. Pl. az Avidnál is csak annyi, hogy a fékhez adott fém fékcsõ kicsit hajlítottabb az egyiknél.Az lenne a kérdésem, hogy V-fékeknél mi a különbség az elsõ és a hátsó fék között?
Webshopokban gyakran látom, hogy V-fékbõl van külön elsõ és hátsó, de valamikor csak egy fajta van.
#108
Posted 2012. January 24. - 19:38
Tudtommal csak annyi hogy õk elõre, forgásiránynak megfelelõen berakják a pofákat.
#109
Posted 2012. January 23. - 22:27
#110
Posted 2012. January 23. - 11:00
Webshopokban gyakran látom, hogy V-fékbõl van külön elsõ és hátsó, de valamikor csak egy fajta van.
#111
Posted 2012. January 14. - 19:34
Fékerõben nem ad többet, a pofa sem lesz tõle hosszabb életû csak talán kevesebbszer kell állítgatni. Ha nincs baj a mostani fékeddel, szerintem hagyjad.
#112
Posted 2012. January 06. - 13:59
Kivancsi volnek a velemenyetekre a parhuzamositos xt V-fekkel kapcsolatban!
Meg eri-e lecserelnem a jelenlegi tokeletesen mukodo v-fekemet kb 9000 Ft/2par
Miert nincs elterjedve?
gyanitom,hogy a fekpofak elattartama jelentosen megnovekszik a parhuzamositas miatt....
Koszonom elore is a velemenyeket!
Tibi
#113
Posted 2011. December 13. - 18:59
ha eleg hosszu a fekpofan a menetes resz, akkor pakolhatsz meg oda alatetet vegulis
Igen ,ez tünik a legegyszerûbbnek(na meg új fékpofa).
#114
Posted 2011. December 12. - 21:10
RAUH-Welt
B E G R I F F
#115
Posted 2011. December 12. - 20:51
Tehát, a sorrend úgy legyen, mint a fenti képen.
Szóban: Fékpofa > alátét > vastag távtartó > félgömb > a v-fék teste > félgömb > vékonyabb távtartó > alátét > és az rögzítõ imbusz csavar van kívül.
Úgy próbáld berakni a fékpofát, hogy a rövidebbik fele néz elõre.
Kérlek, ne sértõdj meg a kérdésen, de ugye vettél v-fékes fékkart is ? Mert munkatársam megvette csak a fékeket és meg volt lepõdve, hogy nem lett olyan nagyon erõs a fék, mint ahogy azt õ gondolta. :-)
Kösz a válaszokat, de én is ugyanigy próbáltam.Közben megtaláltam a hiba okát:
mivel egy régebbi aluvázról van szó, igy eleve canti-fékhez készült.A féktüskék távolsága nagyobb,
6-8 mm-rel mint a mai vázakon mérhetõ.
De nem adom fel majd kitalálok rá valamit.
Üdv.:János
#116
Posted 2011. December 12. - 00:52
Tehát, a sorrend úgy legyen, mint a fenti képen.Sziasztok!
Canti fék helyére v-féket szeretnék felszerelni, de akárhogy próbálom nagyon bénán áll.
(Nagyon összefelé, a bowdentartónál majdnem összeér a két féktest).Ha erre tudtok valami bevált megoldást,
azt megköszönném.
Üdv.:János
Szóban: Fékpofa > alátét > vastag távtartó > félgömb > a v-fék teste > félgömb > vékonyabb távtartó > alátét > és az rögzítõ imbusz csavar van kívül.
Úgy próbáld berakni a fékpofát, hogy a rövidebbik fele néz elõre.
Kérlek, ne sértõdj meg a kérdésen, de ugye vettél v-fékes fékkart is ? Mert munkatársam megvette csak a fékeket és meg volt lepõdve, hogy nem lett olyan nagyon erõs a fék, mint ahogy azt õ gondolta. :-)
#117
Posted 2011. December 11. - 23:15
RAUH-Welt
B E G R I F F
#118
Posted 2011. December 11. - 20:23
Canti fék helyére v-féket szeretnék felszerelni, de akárhogy próbálom nagyon bénán áll.
(Nagyon összefelé, a bowdentartónál majdnem összeér a két féktest).Ha erre tudtok valami bevált megoldást,
azt megköszönném.
Üdv.:János
#119
Posted 2011. September 15. - 16:18
Elnézést ha nem a megfelelõ helyre írom de nem igazán találtam konkrétan erre vonatkozó topicot.Nos a kerekem ilyen pöcsül van összeillesztve és azt szeretném kérdezni ez mennyire normális dolog?Mivel garis a gép érdemes e nyavalyognom érte vagy ezt így kell elfogadnom?Fékezésnél eléggé idegesítõ a folytonos súrlódás és gyanítom elõbb mint utóbb megeszi a betétet ez a "hiba".
Ez egyáltalán nem hiba az "összes" olcsó kategóriás kerék így néz ki mivel nem hegesztett az illesztés hanem csak simán illesztve van (ott ér körbe a gép ami hajtja a felnit).
az viszont folyamosan súrol az viszont beállítási probléma és ennek semmi köze nincs az illesztéshez,ha folyamatosan beleér a fékpofa a felni az lesz a legkisebb bajod hogy elkopik a betét,mert a felni is elkopik.
#120
Posted 2011. September 15. - 08:54
Viszont a gyakorlatban mintha bovden szakadás lenne, konkrétan elment a fék teljesen. Ha ez elsõ féknél és frogalomban történik.....