Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
#1201
Írta 2007. október 18. - 14:39
A sebesség mindent megold.
#1202
Írta 2007. október 18. - 13:03
1. Ez mech. tfékhez való kar is.
2. Nem gondolnám, h ezért megérné bevállalni egy USA-beli fogyasztóvédelmi pert!
3. Ha meg igen akkor a qva anyjuk életét kockáztassák, és biztos, h soha semmit se veszek tõlük + mindenkit lebeszélek! Uff. Off.
On.
már ne is haragudj de ki beszél itt arról hogy neked itt bármit is tenni kéne?...
arról volt szó, hogy az avidok minõsége változott. az már más kérdés hogy egy 3ezer forintos fékkarból hány darab törik el...
de hogy ne saját szavaimmal fejezzem ki magam:
Ennyi a lényeg...
A Shimano színvonala folymatos, nem kínai termék. Nem hiszem, hogy bármilyen gond lenne vele.
ennyi.
#1203
Írta 2007. október 17. - 21:55
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1204
Írta 2007. október 17. - 21:52
Ennyi a lényeg...Az Ultimate kivételével ezt el lehet mondani az egész palettáról...
A Shimano színvonala folymatos, nem kínai termék. Nem hiszem, hogy bármilyen gond lenne vele. Egyedül servo megoldás nem tetszik a kar belsejében. Gondolom az új karnál is ez van. Régi Avidom meg sosem volt, nem volt szimpatikus már akkor sem, de biztos jobb, mint az új.Most, hogy így lehúztátok az új avidokat, mi a véleményetek a régi (2004) avid ti kar+fék párosról vagy az új xt-rõl?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1205
Írta 2007. október 17. - 21:45
Most, hogy így lehúztátok az új avidokat, mi a véleményetek a régi (2004) avid ti kar+fék párosról vagy az új xt-rõl?
Nem lehúzom, de a fél szezonomat majdnem bebuktam ennek a szarnak köszönhetõen. Ridegen fröccsentett szar, ótvar ötvözetbõl, nem tudom, hogy mit vártam. A régi XT préselt volt, abban volt kraft - az újról nem nyilatkozom, de abban biztos vagyok hogy a nagy S kábé egyetlen ilyen eset után visszahívná az egész szériát (mint ahogyan az XT gyorszárakkal tette pl).
Egyébként tényleg van konstrukciós hiba - a bilincs elszakított felülete jóval kisebb, mint egy XT esetén, sõt, az erõkar is picit nagyobb.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1206
Írta 2007. október 17. - 21:32
A sebesség mindent megold.
#1207
Írta 2007. október 17. - 21:19
1. Ez mech. tfékhez való kar is.Ez szerintem is így van!
Lehet hogy inkább arról van szó hogy már nem akarják annyira erõltetni a v-fékes dolgokat? Lehet hopgy ez így hülyén hangzik de ha belegondolsz...
2. Nem gondolnám, h ezért megérné bevállalni egy USA-beli fogyasztóvédelmi pert!
3. Ha meg igen akkor a qva anyjuk életét kockáztassák, és biztos, h soha semmit se veszek tõlük + mindenkit lebeszélek! Uff. Off.
On.
#1208
Írta 2007. október 17. - 21:14
Hmm...FR5...
Kuwait lángjait még nem oltották el!
Mivel ez sajnos nem az elsõ ilyen kép amit látok, így azt gondolom, hogy itt a konstrukcióval, ill. azzal összefüggésben az anyagválasztással, v annak alakítási folyamatával komoly gondok vannak.
#1209
Írta 2007. október 17. - 18:31
Az Ultimate kivételével ezt el lehet mondani asz egész palettáról...
A mostani Avidok mûködnek, fognak (nekem FR5 kar+SD7) de igényességben messze elmaradnak a felvásárlás elõtti szinvonalhoz képest. Néhány éve még kúl volt az Avid, ma viszont egy jól mûködõ tucattermék (Ultimate kivétel, SL szvsz egy holt kategória).
Ez szerintem is így van!
Lehet hogy inkább arról van szó hogy már nem akarják annyira erõltetni a v-fékes dolgokat? Lehet hopgy ez így hülyén hangzik de ha belegondolsz...
#1210
Írta 2007. október 17. - 18:18
#1211
Írta 2007. október 17. - 17:27
Dante, aki túlhúzza a csavart és nagyon tépi a kart így jár.
A sebesség mindent megold.
#1212
Írta 2007. október 17. - 16:55
Kuwait lángjait még nem oltották el!
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1213
Írta 2007. október 17. - 16:30
Az FR5 az Avid szégyene!
Az Ultimate kivételével ezt el lehet mondani asz egész palettáról...
A mostani Avidok mûködnek, fognak (nekem FR5 kar+SD7) de igényességben messze elmaradnak a felvásárlás elõtti szinvonalhoz képest. Néhány éve még kúl volt az Avid, ma viszont egy jól mûködõ tucattermék (Ultimate kivétel, SL szvsz egy holt kategória).
Az FR5 kar meg 500km után már kotyog, és nem lehet húzni, mivel nem csavaros... Rakom vissza a Ritchey kart.
#1214
Írta 2007. október 17. - 16:01
#1215
Írta 2007. október 17. - 15:57
Igen. Pontosabban be tudod állítani mikor blokkoljon a kerék és jobb lesz az adagolhatóság.Nagyobb lesz tõle a fékerõ?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1216
Írta 2007. október 17. - 15:53
A sebesség mindent megold.
#1217
Írta 2007. október 17. - 15:50
#1218
Írta 2007. október 17. - 15:45
#1219
Írta 2007. október 17. - 15:35
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1220
Írta 2007. október 17. - 15:32
A sebesség mindent megold.