Jelentkezz be Regisztrálj

V-fékek - általános eszmecsere
#861
Írta 2008. április 23. - 22:14

A sebesség mindent megold.
#862
Írta 2008. április 23. - 21:49


#863
Írta 2008. április 23. - 21:45

A sebesség mindent megold.
#864
Írta 2008. április 23. - 21:33

ZooZoo !
A féktestet rögzítõ inbusz csavar nem lehet, hogy túl rövid ? Már jártam így. Próbáld ki egy hosszabbal.
Esetleg túl rövid a bowden a fékpipáig.
Szia!
Az imbusz valóban rövidnek tûnik, de nem értem, hogy mi köze lenne ehhez. Kicseréltem egyébként egy hosszabbra, de nem változott semmi. A fékbowden hosszúságának helyességét nem tudom megállapítani, így itt van két fotó, hogy esetleg szakavatott szemek találjanak benne hibát.
http://szubjektiv.extra.hu/vfek.jpg
A végsõ hiba végül az, hogy akármennyire is feszítem a rugót, ami egyre kijjebb húzza elvileg a féktestet a felnitõl, már egy fékkar húzás után sem áll vissza annyira hátra, mint beállításkor, hanem a felni közelében marad.
#865
Írta 2008. április 23. - 15:23

A féktestet rögzítõ inbusz csavar nem lehet, hogy túl rövid ? Már jártam így. Próbáld ki egy hosszabbal.
Esetleg túl rövid a bowden a fékpipáig.
#866
Írta 2008. április 23. - 10:33


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#867
Írta 2008. április 22. - 21:33

A sebesség mindent megold.
#868
Írta 2008. április 22. - 21:25

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#869
Írta 2008. április 21. - 19:59

A sebesség mindent megold.
#870
Írta 2008. április 21. - 18:26

Köszönöm a segítséget, akkor nem variálok a fékekkel

#871
Írta 2008. április 21. - 17:59

Erõs a gyanúm hogy gyártási hibás. Ha tudod vidd vissza.
Igen, elhangzott széria-, vagy gyártási hiba is, megvizsgálom közelebbrõl, és ha nincs semmi különös dolog vele, akkor viszem vissza.
#872
Írta 2008. április 21. - 17:58

A sebesség mindent megold.
#873
Írta 2008. április 21. - 17:15

A sebesség mindent megold.
#874
Írta 2008. április 21. - 15:35

X
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#875
Írta 2008. április 21. - 15:31

Szét lehet szerelni a tüskére rögzíthetõ és az azon elfoduló részt? Ha igen, akkor vizsgáld meg vizuálisan, ha nem akkor én visszavinném...
X
Ha kézzel mozgatod akkor is érzed hogy szorul?
Megvizsgálom ezeket este.
Az biztos, hogy amikor kilazítottuk a nem mozgó lengõkart és szinte lötyögött, akkor jó volt. Amint visszaszorítottuk az imbusszal, már megint nem volt okés
Köszönöm a tippeket

#876
Írta 2008. április 21. - 15:17

Az lenne a kérdésem, hogy canti fékhez mennyire érdemes v féket párosítani? Jelenleg egy stx fékváltókarom van, amint deore lx canti fék van ritchey pofákkal. Fejre lehet állni ezzel is, szóval viszonylag elégedett vagyok vele, de emészt a kiváncsíság, hogy ennél jobb vagy rosszabb lenne, ha v féket szerelnék fel. Fõleg hegyen lenne fontos a fékhateljesítmény növelése, mert ma is a jánoshegyen a kilátótól lefelé egy baromi nagy, állóra való fékezés után fura hang kíséretében rohamosan romlott a fékteljesítmény.
Nem feltétlenül kell váltanod sztem...
Nekem Ritchey canti rendszer volt fenn, most SD7 van gyári pofákkal és nem érzem jobbnak.
(Az ok, hogy nem cserélem vissza, hogy a hátsó féknek nincs rendes bowdenakasztója a vázon és a canti úhgy elég nyúlós volt hátul, elõl viszont nagyon harapott). A V-fék is elfogy hosszú lejtõkön, ezen csak a tárcsa segíthet.
A fékkar és a V-fék amúgy mûködni fog, kicsit finomabban kell beállítani, de mûxik.
#877
Írta 2008. április 21. - 14:49

#878
Írta 2008. április 21. - 14:32

X
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#879
Írta 2008. április 21. - 14:21

Üdv!
Isten ments, hogy nyomuljak, csak a visszajelzések alapján kissé bénán fogalmaztam.
Röviden: Avid sd7-es v-fékrõl van szó. A baj az, hogy a v-fék pipatartó oldala nem mozdul meg, amikor meghúzom a fékkart, vagyis nem egyszerre ér a két v-fék lengõkar a felnihez, hanem a mozgó lengõkar hozzányomja a felnit a nem mozgó lengõkarhoz. Mindez elõl és hátul is. Olyan, mintha szorulna, pedig minden jó; 3 napos a cucc.
Utoljára írtam ebben a témában, bocs mégegyszer
#880
Írta 2008. április 20. - 22:02

Örülnék a véleményeknek vagy a tapasztalatoknak.