Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

V-fékek - általános eszmecsere

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
4041 hozzászólás a témában

#1201
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Xtr-en és ultimate-en kívül egyáltalán érdemes valamit venni? :)


A sebesség mindent megold.

 


#1202
tibibá

tibibá

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás

1. Ez mech. tfékhez való kar is.
2. Nem gondolnám, h ezért megérné bevállalni egy USA-beli fogyasztóvédelmi pert!
3. Ha meg igen akkor a qva anyjuk életét kockáztassák, és biztos, h soha semmit se veszek tõlük + mindenkit lebeszélek! Uff. Off.

On.


már ne is haragudj de ki beszél itt arról hogy neked itt bármit is tenni kéne?...

arról volt szó, hogy az avidok minõsége változott. az már más kérdés hogy egy 3ezer forintos fékkarból hány darab törik el...

de hogy ne saját szavaimmal fejezzem ki magam:

Ennyi a lényeg...


A Shimano színvonala folymatos, nem kínai termék. Nem hiszem, hogy bármilyen gond lenne vele.



ennyi.

#1203
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
nekem van régi sd7-esem annak azon kívûl hogy v-fék lévén egy kalap szart nem ér :) más baja nincs....tán vmi hulladék aszfaltos montira vagy fittnesz bájkra még felhasználom eccer
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1204
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Az Ultimate kivételével ezt el lehet mondani az egész palettáról...

Ennyi a lényeg...

Most, hogy így lehúztátok az új avidokat, mi a véleményetek a régi (2004) avid ti kar+fék párosról vagy az új xt-rõl?

A Shimano színvonala folymatos, nem kínai termék. Nem hiszem, hogy bármilyen gond lenne vele. Egyedül servo megoldás nem tetszik a kar belsejében. Gondolom az új karnál is ez van. Régi Avidom meg sosem volt, nem volt szimpatikus már akkor sem, de biztos jobb, mint az új.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1205
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

Most, hogy így lehúztátok az új avidokat, mi a véleményetek a régi (2004) avid ti kar+fék párosról vagy az új xt-rõl?


Nem lehúzom, de a fél szezonomat majdnem bebuktam ennek a szarnak köszönhetõen. Ridegen fröccsentett szar, ótvar ötvözetbõl, nem tudom, hogy mit vártam. A régi XT préselt volt, abban volt kraft - az újról nem nyilatkozom, de abban biztos vagyok hogy a nagy S kábé egyetlen ilyen eset után visszahívná az egész szériát (mint ahogyan az XT gyorszárakkal tette pl).

Egyébként tényleg van konstrukciós hiba - a bilincs elszakított felülete jóval kisebb, mint egy XT esetén, sõt, az erõkar is picit nagyobb.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#1206
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Most, hogy így lehúztátok az új avidokat, mi a véleményetek a régi (2004) avid ti kar+fék párosról vagy az új xt-rõl?


A sebesség mindent megold.

 


#1207
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás

Ez szerintem is így van!

Lehet hogy inkább arról van szó hogy már nem akarják annyira erõltetni a v-fékes dolgokat? Lehet hopgy ez így hülyén hangzik de ha belegondolsz...

1. Ez mech. tfékhez való kar is.
2. Nem gondolnám, h ezért megérné bevállalni egy USA-beli fogyasztóvédelmi pert!
3. Ha meg igen akkor a qva anyjuk életét kockáztassák, és biztos, h soha semmit se veszek tõlük + mindenkit lebeszélek! Uff. Off.

On.

#1208
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás

Hmm...FR5...
Kuwait lángjait még nem oltották el! :D

Feltöltött kép


Mivel ez sajnos nem az elsõ ilyen kép amit látok, így azt gondolom, hogy itt a konstrukcióval, ill. azzal összefüggésben az anyagválasztással, v annak alakítási folyamatával komoly gondok vannak.

#1209
tibibá

tibibá

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás

Az Ultimate kivételével ezt el lehet mondani asz egész palettáról...
A mostani Avidok mûködnek, fognak (nekem FR5 kar+SD7) de igényességben messze elmaradnak a felvásárlás elõtti szinvonalhoz képest. Néhány éve még kúl volt az Avid, ma viszont egy jól mûködõ tucattermék (Ultimate kivétel, SL szvsz egy holt kategória).


Ez szerintem is így van!

Lehet hogy inkább arról van szó hogy már nem akarják annyira erõltetni a v-fékes dolgokat? Lehet hopgy ez így hülyén hangzik de ha belegondolsz...

#1210
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
én spec ideges lennék ha eltörne a fékkar rögzítése...

#1211
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Az sl a könnyû kategória.
Dante, aki túlhúzza a csavart és nagyon tépi a kart így jár.


A sebesség mindent megold.

 


#1212
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Hmm...FR5...
Kuwait lángjait még nem oltották el! :D

Feltöltött kép
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#1213
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás

Az FR5 az Avid szégyene!


Az Ultimate kivételével ezt el lehet mondani asz egész palettáról...
A mostani Avidok mûködnek, fognak (nekem FR5 kar+SD7) de igényességben messze elmaradnak a felvásárlás elõtti szinvonalhoz képest. Néhány éve még kúl volt az Avid, ma viszont egy jól mûködõ tucattermék (Ultimate kivétel, SL szvsz egy holt kategória).
Az FR5 kar meg 500km után már kotyog, és nem lehet húzni, mivel nem csavaros... Rakom vissza a Ritchey kart.



#1214
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Rendben, kösz.


A sebesség mindent megold.

 


#1215
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Nagyobb lesz tõle a fékerõ?

Igen. Pontosabban be tudod állítani mikor blokkoljon a kerék és jobb lesz az adagolhatóság.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1216
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Az sd7 nehéz, egész szezonban fr5-öm volt, semmi bajom nem volt vele.


A sebesség mindent megold.

 


#1217
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
Az SL nem azért drágább mint az SD7 mert még annál is könnyebb? Az FR5 az Avid szégyene! Tény hogy mostanában viszont tényleg olcsóbb mint a leveszöldség úgyhogy ha valaki nem túl igényes akkor nosza!

#1218
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Nagyobb lesz tõle a fékerõ?


A sebesség mindent megold.

 


#1219
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Igen.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1220
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Megéri állítható húzású fékkart venni? Mert a fr5 és a sd sl egy súlyban vannak, árban viszont nagy különbség.


A sebesség mindent megold.