tehát itt elöl középtányér, hátul pedig a harmadik...értem, köszönöm!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Indította
CURTISPAPI
, 2003. február 25. 21:21
#3961
Írta 2006. július 25. - 11:07
#3962
Írta 2006. július 25. - 11:04
Én ugy szoktam h a középállásba függõleges legyen a váltókanál.
#3963
Írta 2006. július 25. - 11:01
Na valaki, aki okos, mondja meg nekem, hogy egy láncot milyen feszességûre kell felakni? mert most éppen van itthon egy 24-es kisbicó, egyik kisgyerekkorú ismerõsömnek teszem rendbe, és a lánca eléggé kopott meg rozsdás volt. sikerült találnom olyan láncot, ami elvileg jó 3*5 sebességes bicókhoz (a kisbicó annyi), felpróbáltam, és kegyetlenül lóg, sztem csak marketing rajta a 3*5 sebességhez felirat...tehát milyen feszességûre kell felrakn?
#3964
Írta 2006. július 24. - 21:32
kollegam azt vallja, hogy egy ket jol iranyzott utes a monoblokk tengelyere segit. [oda bele a lukba amelyik kar nem jon le] en meg speciel nem probaltam.
csapagylehuzo segithet, csak annak meg eleg bumszli csapjai vannak, szal lehet nem fersz oda veluk.
szerencsere nekem a muhelyben van nagyobb menetes lehuzom, egyszer mar megmentette az eletemet
csapagylehuzo segithet, csak annak meg eleg bumszli csapjai vannak, szal lehet nem fersz oda veluk.
szerencsere nekem a muhelyben van nagyobb menetes lehuzom, egyszer mar megmentette az eletemet
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3965
Írta 2006. július 24. - 20:44
A kalapácsnál talán még az is jobb, ha bicózol vele, míg le nem lazul (ha négyszöges).
#3966
Írta 2006. július 24. - 19:42
shell: egy bovden van azona gorgon
bele kell ragasztani egy onlehuzot.
bele kell ragasztani egy onlehuzot.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3967
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2006. július 24. - 19:36
Azért ennek a csapágylehúzónak még utánajárok...ha nem mûzik marad az operáció vésõvel, kalapáccsal és kis ütésekkel...
#3968
Írta 2006. július 24. - 19:28
Szerintem is a kalapacs a legvegso modszer. Sajnos legrosszabb, ha az ember a sajat karan tanul.
#3969
Írta 2006. július 24. - 18:18
csapágylehúzóval is megpróbálnám ha hozzáfér. három vagy kétkarúval. már ha van a közelben és megéri a fáradtságot. egyébként én azért megpróbálnám jobban ráhúzni a kart biztos az pattog.a végén úgyis csak a kalapács marad vésõvel meg az ugrálgatás.
#3970
Írta 2006. július 24. - 17:59
#3971
Írta 2006. július 24. - 17:56
Létezik nagyobb menethez való hajtókarleszedõ, pont ilyen esetekre. Itthon kérdõjeles.
#3972
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2006. július 24. - 17:49
Na, otthoni sufnituning-guruk most segítsetek!!!
Ha erõsen beletekerek a hajtókarba, akkor nyekereg. Gondoltam csak vmiféle kosz lesz a monoblock környékén. Semmi gond, szétszedem, kitisztítom, összerakom...én kis naív...
Szóval szereztem szerszámokat, aztán:
- bal hajtómûcsavar kicsavar, ezzelegyütt lejön a hajtókar is (önlehúzós)
- bal oldali monoblock-tartóü-csavar-szerû-ízé kicsavar, eddig jók vagyunk, jön a jobb oldal.
- jobb oldali hajtómûcsavar kiteker, hajtókar még nem jön le (nem önlehúzós)
- majd a hajtókarlehúzóval kb. ötször megpróbáltam lehúzni a hajtókart de nem ment.
Most már tudom, azért mert nem csavartam be eléggé a hajtókarleszedõt a hajtómûcsavar menetébe, de már késõ bánat, mert a menet elnyalódott...nagyon csúnyán...konkrétzan semmilyen menet nincs.
A recsegés egyre jobban idegesít szóval vmiféleképpen szét kell szednem a cuccot, de hogyan?
Vágjak menetet a jobb oldali hajtókarba? De akkor nem lesz bele való a hajtókarleszedõ (csak nagyobb menetet tudok belévágni)...
Szóval tippek, ötletek????
Ha erõsen beletekerek a hajtókarba, akkor nyekereg. Gondoltam csak vmiféle kosz lesz a monoblock környékén. Semmi gond, szétszedem, kitisztítom, összerakom...én kis naív...
Szóval szereztem szerszámokat, aztán:
- bal hajtómûcsavar kicsavar, ezzelegyütt lejön a hajtókar is (önlehúzós)
- bal oldali monoblock-tartóü-csavar-szerû-ízé kicsavar, eddig jók vagyunk, jön a jobb oldal.
- jobb oldali hajtómûcsavar kiteker, hajtókar még nem jön le (nem önlehúzós)
- majd a hajtókarlehúzóval kb. ötször megpróbáltam lehúzni a hajtókart de nem ment.
Most már tudom, azért mert nem csavartam be eléggé a hajtókarleszedõt a hajtómûcsavar menetébe, de már késõ bánat, mert a menet elnyalódott...nagyon csúnyán...konkrétzan semmilyen menet nincs.
A recsegés egyre jobban idegesít szóval vmiféleképpen szét kell szednem a cuccot, de hogyan?
Vágjak menetet a jobb oldali hajtókarba? De akkor nem lesz bele való a hajtókarleszedõ (csak nagyobb menetet tudok belévágni)...
Szóval tippek, ötletek????
#3973
Írta 2006. július 21. - 22:53
és ha van vágás akkorse fogok ott pettingelni, és horgászni, mikor egy egyszerü ütéssel megoldom, és le tudom húzni..
persze szakszerüen meg minden, de idõhúzás:)
fadarabot is lehet tenni, de egy jól célzott ütéssel a fém sem roncsolódik.
persze szakszerüen meg minden, de idõhúzás:)
fadarabot is lehet tenni, de egy jól célzott ütéssel a fém sem roncsolódik.
#3974
Írta 2006. július 21. - 22:37
nem mindegyiken van vagas. de ha van, es ha kelloen meg van feszulve akkor a kessel speciel tobb kart lehet tenni benne [szetvagdalja] mint egy nem tul eros, de hatarozott utessel a villanyakon. mert azzal a gumikalapacs semmit nem tud kezdeni. csak egyet kell utni, ha mar megmozdul, akkor mar le lehet huzni kezzel.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3975
Írta 2006. július 21. - 22:12
Jaaa!
Az írott fémen belöli eboniton keresd!!
Uraim! Rémisztõ amiket írtok... kalapács, az kalapács, ha gumi, akkor is!
Többet ésszel, mint ész nélkül!
CSOB!
Az írott fémen belöli eboniton keresd!!
Uraim! Rémisztõ amiket írtok... kalapács, az kalapács, ha gumi, akkor is!
Többet ésszel, mint ész nélkül!
CSOB!
Üdv.: tyito a nem hegylakó! Peace
#3976
Írta 2006. július 21. - 22:10
bocs hogy itt közbe szólok, de sürgõs lenne a kérdés mert vinném haza a gépet, de ahoz szét kell szedni épp a telót akartam kikapni amikor nehézségekbe ütköztem.
már leszedtem a stucnit, hézagolókat, stb. de nem tudom kiszedni. a fejcsapágyat meg sehogy se tudom mozdítani. mitcs ináljak?
igy nez most ki:
Általában a belsõ gyûrû nem végtelen kör!
Kis rész van közötte... egy késpengével az egyik felét felfelé feszíted...
a cégek profi cuccokat terveznek.... nem szétverésre.... talán :/
Üdv.: tyito a nem hegylakó! Peace
#3977
Írta 2006. július 21. - 20:06
gumikalapacs lenne a legjobb. femmel a femet semmikeppen ne ussed, mert akkor deformalodik a cso vege es azt nem akarod. fadarab is jo, minel vastagabb annal jobb.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3978
Írta 2006. július 21. - 17:52
#3979
Írta 2006. július 21. - 16:50
#3980
Írta 2006. július 21. - 16:46
fogd meg erõsen a vázat a fejcsõnél, keríts bármilyen ezsközt, és a villanyak tetejénél fogva verd ki a vázból. ha már megindult, a szorítógyûrû lehúzható róla.