mindegy
a lenyeg, hogy ne femesen kapcsolodjanak
/jo olaj is/
legyen vmi vekony filmreteg ami elvalasztja oket.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Indította
CURTISPAPI
, 2003. február 25. 21:21
#3461
Írta 2007. január 08. - 02:08
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3462
Írta 2007. január 08. - 01:51
ht2-es lx (meg úgy általában mindenféle) hajtómû "monoblokkját" mivel érdemes leginkább bezsírozni, hogy ne rohadjon bele a vázba? meg úgy általában: mivel érdemes leginkább a bringa zsírozós alkatrészeit (csapágyak, pedál, monoblokk) zsírozni? melyik fajta zsír a legjobb ezekre a célokra?
#3463
Írta 2007. január 01. - 23:00
#3464
Írta 2007. január 01. - 22:23
és egy tipp ha nem akarod pár napos használat után újracentrírozni:
amikor kész a kerék és egyenletesen fut, akkor az összes niplit szorítsd meg egy negyed fordulattal, majd vissza
így a küllõben a csavarodás megszûnik és nem fog kilazulni;)
amikor kész a kerék és egyenletesen fut, akkor az összes niplit szorítsd meg egy negyed fordulattal, majd vissza
így a küllõben a csavarodás megszûnik és nem fog kilazulni;)
Autist Team:)
#3465
Írta 2007. január 01. - 22:17
Hmm, okés, majd különválasztom õket. És köszi a linket, hasznos lesz!
#3466
Írta 2007. január 01. - 21:10
Küllõket ugyanabban a a mintában fûzd majd vissza ahogy voltak, hogy ne kelljen visszagörbülniük ellentétes irányba.
Én elõször fullra összefûzném a kuka kereket teszt gyanánt.
Ja és sheldonbrown.com/wheelbuid
Én elõször fullra összefûzném a kuka kereket teszt gyanánt.
Ja és sheldonbrown.com/wheelbuid
#3467
Írta 2007. január 01. - 21:07
Akkor lehet nekiállok majd.
Lényeg, gondolom, hogy az összes ugyanolyan erõvel legyen meghúzva. Elsõ kerékrõl van szó. Azzal biztatom magam, hogy amit boltban csináltak se lett tökéletes, utána kellett húzni a küllõket:)
Küllõknek ugye nem baj hogy ki és utána újra befûzöm?
Lényeg, gondolom, hogy az összes ugyanolyan erõvel legyen meghúzva. Elsõ kerékrõl van szó. Azzal biztatom magam, hogy amit boltban csináltak se lett tökéletes, utána kellett húzni a küllõket:)
Küllõknek ugye nem baj hogy ki és utána újra befûzöm?
#3468
Írta 2007. január 01. - 21:03
érdemes nekiállni, ha szeretsz pepecselni.
elsõ tökéletes nem lesz, de jó érzés hogy ezért sem kell boltba menned.
elsõ tökéletes nem lesz, de jó érzés hogy ezért sem kell boltba menned.
#3469
Írta 2007. január 01. - 21:00
Neki merjek otthon állni kereket fûzni? Centírozni centíroztam már amikor volt egy kis nyolcas, tojás, meg egy régi rossz kereket össze raktam odáig, hogy az összes küllõ benn volt. De a neheze utána jönne mi? Azért kérdem, mert lefújnám fehérre a felnit, és lehet hogy az agyat is, de ha tuti szar lesz az elsõ amit befûzök, akkor inkább hagyom:)
#3470
Írta 2006. december 30. - 13:43
4et rögtön.
mondjuk egy távtartónak az a dolga hogy távtartson, a lereszelt távtartónak pedig az az eredménye hogy sokkal összébb tudja húzni a himbakart, ami ferdén húzza majd a csapágyat és...
kilazítottad volna a himbakar egyik végén az egyik csavart, befért volna, majd újra visszahúzod.
cseles dolog:)
ez jó ötlet . csak egy árnyalatnyit reszeltem le és igy is nehéz volt bepréselni.
mas: ez már nem a polaris õ most pihen... ezt meg jövõhéten letisztitom, összerakom aztán lövök pár képet a kimilyenbringával.-ba-
#3471
Írta 2006. december 30. - 13:33
Arra sajnos én is rájöttem,hogy nincs a közelemben egy non stop csapágybolt,így jövõre tolódik a dolog.Köszi a segítséget!
Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be all right!
#3472
Írta 2006. december 30. - 13:24
férj hozzá a 6lapfejü nagy csavarhoz, azt kell kicsavarni. ha útban van ehhez a kompresszióállító, hát vedd le róla.
mekkora ó gyürü kell? amekkorát kiszedsz belõle. csak sajnálatos módon ezt a mai nap, illetve ebben az évben már sehol nem fogod megkapni, csak jövõre.
mekkora ó gyürü kell? amekkorát kiszedsz belõle. csak sajnálatos módon ezt a mai nap, illetve ebben az évben már sehol nem fogod megkapni, csak jövõre.
#3473
Írta 2006. december 30. - 13:19
Ja és szétszedésnél elég csak a nagy fekete csavart kicsavarnom és kikapom az egészet,vagy elõtte le kéne venni a kék kompresszió állítót is?
Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be all right!
#3474
Írta 2006. december 30. - 13:17
A bal szár teteje,2006-os pike.Még nem volt hasonló megmozdulás zért kérdezetm,hogy ha szétkapom elcsesezk e valami,elfolyik e olaj,vagy mittomén mi lesz:)Mekkora o gyûrû kéne bele?Az a kis vacak ami szelep felett van,az tartalék,vagy vmi funkciója is van?
Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be all right!
#3475
Írta 2006. december 30. - 13:12
alja vagy a teteje a kompresszióállítás,(rég volt kezemben pike)
az a lényeg h amelyik, az a csavar legyen felül, kicsavarod, rárakod az új O gyürüt, visszacsavarod és mész bringázni.
önmagában a mûvelet enyni lenne
de most is okkal folyik, lehet egy hasonlo megmozdulás során oda lett csípve valahova, így ezért szivárog most a szerencsétlen.
próbáld ki, ha ezek után is ereszt, akkor inkább keress egy szervízt.
az a lényeg h amelyik, az a csavar legyen felül, kicsavarod, rárakod az új O gyürüt, visszacsavarod és mész bringázni.
önmagában a mûvelet enyni lenne
de most is okkal folyik, lehet egy hasonlo megmozdulás során oda lett csípve valahova, így ezért szivárog most a szerencsétlen.
próbáld ki, ha ezek után is ereszt, akkor inkább keress egy szervízt.
#3476
Írta 2006. december 30. - 12:38
A kérdésem az lenne,hogy mivel egy kicsit folyik az olaj a Pike-om kompresszió állító csavarja alól(és az rs-es topikban azt írta vki,hogí valszeg egy o gyûrû csere az egész),szét tudom e kapni itthon vagy nem érdemes vele próbálkozni,mert még a végén elbarmolok vmit?Ha érdemes vele itthon szórakozni,akkor hogyan?Elõre is thanks!
Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be all right!
#3477
Írta 2006. december 28. - 18:54
4et rögtön.
mondjuk egy távtartónak az a dolga hogy távtartson, a lereszelt távtartónak pedig az az eredménye hogy sokkal összébb tudja húzni a himbakart, ami ferdén húzza majd a csapágyat és...
kilazítottad volna a himbakar egyik végén az egyik csavart, befért volna, majd újra visszahúzod.
cseles dolog:)
mondjuk egy távtartónak az a dolga hogy távtartson, a lereszelt távtartónak pedig az az eredménye hogy sokkal összébb tudja húzni a himbakart, ami ferdén húzza majd a csapágyat és...
kilazítottad volna a himbakar egyik végén az egyik csavart, befért volna, majd újra visszahúzod.
cseles dolog:)
#3478
Írta 2006. december 28. - 18:44
#3479
Írta 2006. december 28. - 16:28
rmx rider tartozkódási helye: Brüsszel
:D
hülye azért nem vagyok, épp pesten van, azt írta valahol
mûanyag távtartó: hát jah ki fog kopni hamar...
ideiglenesen megteszi, de..
Autist Team:)