Basszus ma meg tegnap megtapasztaltam milyen ha a bowden szorul a hidegtõl... Rohadtul idegesítõ mikor akarok kisebb fogaskerékre váltani hátul de csak úgy megy hogy elõbb felváltok és úgy le...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Started by
CURTISPAPI
, 2003. February 25. 21:21
#5521
Posted 2003. December 20. - 17:56
#5522
Posted 2003. December 20. - 11:18
én sose kentem a bovdent. minek. ha belemegy egy kis piszok, akkor sár lesz belõle, ami mégjobban belassitja.
Sajnos én nemrég kentem egy kis olajjal...
Kapott egy kis sarat, úgy megette hogy rossz volt nézni
Valóban teflonos bowdent kell venni, és vége lesz a szenvedésnek...
#5523
Posted 2003. December 20. - 01:26
#5524
Posted 2003. December 20. - 00:28
#5525
Posted 2003. December 19. - 21:56
én sose kentem a bovdent. minek. ha belemegy egy kis piszok, akkor sár lesz belõle, ami mégjobban belassitja. Évente cseréld a bovdent, ne a legdrágábbat vedd, csak valami sima teflonosat, azt kész.
#5526
Posted 2003. December 19. - 21:34
imént szereltem be az új kevlároshiperszuperkompressonlesszmegminden bovdenházamat, vadi új csiszolt bovdenekkel. megkentem zsírral, de szarabbul fog, mint a régi. száraz próbán sokkal könyeben mozgott a madzak. Én úgy tudom, a zsírtól javul a teljesítmény, dehát...
Nektek mi a tapasztalatok ez ügyben?
Nektek mi a tapasztalatok ez ügyben?
#5527
Posted 2003. December 02. - 21:39
okés akkor jó korán felkelek majd )
(ha jól megnézem akkor annak a "szemet forgatósnak" is görbul kicsit a szája )
(ha jól megnézem akkor annak a "szemet forgatósnak" is görbul kicsit a szája )
#5528
Posted 2003. December 02. - 21:30
nem izélgetni akartalak..
csak mondjuk én szeretem a tökéletességet.. tehát tuti szórakoznjék vele jósokáig.. de szerintem egy hétvége alatt simán elfogadható és mûködõképes állapotba lehet hozni..
szóval csak gondolj nyugodtan egy ;D-t az elõzõ hozzászólásomhoz
csak mondjuk én szeretem a tökéletességet.. tehát tuti szórakoznjék vele jósokáig.. de szerintem egy hétvége alatt simán elfogadható és mûködõképes állapotba lehet hozni..
szóval csak gondolj nyugodtan egy ;D-t az elõzõ hozzászólásomhoz
#5529
Posted 2003. December 02. - 21:28
Most ez ilyen izélgetés hogy milyen béna vagyok-mert azt tudom hogy az vagyok..- vagy tényleg ilyen gáz lesz visszahajlítani? tudom..erre a válasz az lesz hogy "naná hogy nehéz lesz!"..
szóval mit akarok mondani?! ja csak azt, hogy igen, kezdõ vagyok a témában és még sose nem szedtem szét hajtómûvet és gondoltam elõbb megkérdezem a tapasztaltabbakat, hogy elkerüljem az imádott gépem hazavágását. szóval még1x thx!
szóval mit akarok mondani?! ja csak azt, hogy igen, kezdõ vagyok a témában és még sose nem szedtem szét hajtómûvet és gondoltam elõbb megkérdezem a tapasztaltabbakat, hogy elkerüljem az imádott gépem hazavágását. szóval még1x thx!
#5530
Posted 2003. December 02. - 21:13
Na akkor megvan a szombat délelõtti programom..
a mákod van akkor nem kell kihagynod a vasárnapi ebédet sem.......... (jövõ héten :)
#5531
Posted 2003. December 02. - 20:10
ööö, flex?
lecsavar, egyenesitget egy fogoval, visszacsavar IZOMBOL, mert hajlamos a csavar elhagyodni a legkevesbbe razos terepen is....
(mint azt elottem is mondottak vala, csak ehhez most nekem is hozza kellett szolnom )
lecsavar, egyenesitget egy fogoval, visszacsavar IZOMBOL, mert hajlamos a csavar elhagyodni a legkevesbbe razos terepen is....
(mint azt elottem is mondottak vala, csak ehhez most nekem is hozza kellett szolnom )
#5532
Posted 2003. December 02. - 19:40
Igen, acél. Hát nekem csak annyira kell, hogy jó legyen, hogy felmenjen rá a lánc meg ne érjen bele a váltóba. Na akkor megvan a szombat délelõtti programom..
Kösz a segítséget!
Kösz a segítséget!
#5533
Posted 2003. December 02. - 19:03
Elégnek kell lennie. Gondolom acél tányérról van szó, de végülis mindegy, az alut is vissza lehet hajligatni, csak az esetleg eltörhet, ha tul megvan már hajolva. Persze 100%-os sose lesz már, de lehet közelíteni a tökéletes felé... idõ és türelem kérdése. soksikert.
#5534
Posted 2003. December 02. - 18:58
anyós híjján marad az elõbbi.
ahhoz hogy lejöjjön a tányér, ugye elég kicsavarni azt a négy imbuszt a "csillag" végeinél?
ahhoz hogy lejöjjön a tányér, ugye elég kicsavarni azt a négy imbuszt a "csillag" végeinél?
#5535
vendég__*
Posted 2003. December 02. - 17:50
#5536
Posted 2003. December 02. - 17:47
Üdv!
délután egy sikertelen ugrást követõen egy fatörzs állította meg a bicómat meg engem is. azon kívül, hogy lehorzsoltam OTT.. :-[ még a külsõ lánctányérba is lett egy nyolcas :'(
truvativ five d-rõl van szó. hogyan érdemes kiegyenesíteni? satu,kalapács?
ELõre is thx!
MaTT
jah, thez:flex kizárva!
délután egy sikertelen ugrást követõen egy fatörzs állította meg a bicómat meg engem is. azon kívül, hogy lehorzsoltam OTT.. :-[ még a külsõ lánctányérba is lett egy nyolcas :'(
truvativ five d-rõl van szó. hogyan érdemes kiegyenesíteni? satu,kalapács?
ELõre is thx!
MaTT
jah, thez:flex kizárva!
#5537
Posted 2003. November 07. - 15:15
nem telleg ;D kormcsapi megvan, kostenslos be is rakta a srac a cseszeket. jo kis FSA PIG bmx-es acel cucc. csak most idegesito, hogy forog a kormany, tekeres kozben nem tudok egyenesen menni > tul konnyen fut, semmi ellenallas.brr ;D
ja, es sufnituningnak vettem egy meter hedlokkot is... ilyen 10mm-s menetvas, csak meterben aruljak. kokemeny 200ft/szál.
szal ezis megvan ;D
ja, es sufnituningnak vettem egy meter hedlokkot is... ilyen 10mm-s menetvas, csak meterben aruljak. kokemeny 200ft/szál.
szal ezis megvan ;D
#5538
Posted 2003. November 07. - 12:09
#5539
Posted 2003. November 06. - 00:38
de miert?
a celomat elertem, es semmi sem serult meg, aminek nem lett volna szabad... a vesestol is leserult a kar, + ha oldalrol beleneztem akkor a 2 nem volt parhuzamos(nem 180°ot zart be...) hanem ugy 170, 165 v mittomen
tehat veszteseg nincs ;D ellenben most kap uj kormanycsapit, valamint egy "uj" balos hajtokart... nyamm ;D
a celomat elertem, es semmi sem serult meg, aminek nem lett volna szabad... a vesestol is leserult a kar, + ha oldalrol beleneztem akkor a 2 nem volt parhuzamos(nem 180°ot zart be...) hanem ugy 170, 165 v mittomen
tehat veszteseg nincs ;D ellenben most kap uj kormanycsapit, valamint egy "uj" balos hajtokart... nyamm ;D