Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#4701
Posted 2005. May 31. - 19:20
Természetesen a legkisebb fogaskerék hátul, legnagyobb lánctányér variációra gondoltam, csak annyira kezdõ vagyok, hogy a kérdésemet sem tudom érthetõen feltenni. Sorry mindenkitõl, aki félreértette.
Köszi a válaszokat, továbbra is lesem a hozzászólásokat, én még mindenbõl tudok tanulni
Ricsi
#4702
Posted 2005. May 31. - 19:09
Mi a véleményetek a defektjavító-spray használatával kapcsolatban?
Fõleg maratonokon való használatra kellene(nem lenne kedvem normál javítással vacakolni).
Érdemes? Ha igen melyiket?
köszi
#4703
Posted 2005. May 31. - 17:35
#4704
Posted 2005. May 31. - 17:33
ha majd nagy gödörbe mész, le is szakad a hátsó váltó... csak óvatosan, amig nincs új láncod
#4705
Posted 2005. May 31. - 17:08
Egy rövid kérdés egy amatõrtõl:
Van nékem egy össztelós birrinyóm, de ha valamilyen komolyabb gödörbe megyek a hátuljával elvált a hátsó váltó. Mi a teendõm? Lazitani a bovdenen?
#4706
Posted 2005. May 31. - 16:54
#4707
Posted 2005. May 31. - 15:39
Ez szerintem nem kereszbe váltás, hanme hátul a legkisebb fogaskerék elõl meg a legnagyobb. Szerintem..Ha jól értem akkor elõl nagytányér, hátul pedig a legnagyobb fogszámú kerék variációra gondolsz (mivel a lácterelõ belsõ (váz felé esõ) felérõl írsz)?
Ez keresztbeváltás, tiltott lánckerék kombináció a lénc túlzott oldaliráníú torziója miatt.(ezért természetes a surlódás is).
A két csavar egyébként az alsó, és felsõ véghelyzet szabályozó csavar, kötést finomhangoni nem lehet vele.
"k.rvára megy a pénz!" - mondogatta apám is, anyám is, csak más- máshangsúllyal...
#4708
Posted 2005. May 31. - 12:52
#4709
Posted 2005. May 31. - 12:29
Hali Mindenkinek!
Az elsõ váltót hogyan kell finomhangolni, ha legnagyobb tányéron 8-asban súrolja a láncdobó belsõ falát? Gondolom, valamelyik csavarral a kettõbõl, de nemtom, melyikkel, és mennyit?
Elõre is köszi, Ricsi
Ha jól értem akkor elõl nagytányér, hátul pedig a legnagyobb fogszámú kerék variációra gondolsz (mivel a lácterelõ belsõ (váz felé esõ) felérõl írsz)?
Ez keresztbeváltás, tiltott lánckerék kombináció a lénc túlzott oldaliráníú torziója miatt.(ezért természetes a surlódás is).
A két csavar egyébként az alsó, és felsõ véghelyzet szabályozó csavar, kötést finomhangoni nem lehet vele.
#4710
Posted 2005. May 31. - 12:01
Az elsõ váltót hogyan kell finomhangolni, ha legnagyobb tányéron 8-asban súrolja a láncdobó belsõ falát? Gondolom, valamelyik csavarral a kettõbõl, de nemtom, melyikkel, és mennyit?
Elõre is köszi, Ricsi
#4711
Posted 2005. May 30. - 12:39
#4712
Posted 2005. May 30. - 12:29
#4713
Posted 2005. May 30. - 12:17
#4714
Posted 2005. May 30. - 12:14
#4715
Posted 2005. May 30. - 09:51
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#4716
Posted 2005. May 30. - 07:57
#4717
Posted 2005. May 29. - 23:15
#4718
Posted 2005. May 28. - 23:06
Sracok
Nem igazan talaltam karbantartasra vonatkozo topicot, ha van ilyen ynugodtan tereljetek oda. IGy viszont ez tunt a legkezenfekvobb megoldasnak.
Szoval mit kell karbantartani rendszeresen es hogyan?
Gondolom a lancot neha kenni kell. Mivel? Mennyi idonkent vagy mitol fuggoen?
Szeretnem ha a bicaj sokaig kiszolgalna, orulnek nehany hasznos tanacsnak.
Lánc:elõbb jól letörlöd egy koszolásra szánt ronggyal,aztán pár csepp olaj,én a "spéci mûszerolaj"-ra esküszöm!!!Hogy milyen idõközönként az függ hogy milyen terepen mentél vele,mert egy kiadós ázás után igencsak csikorog a lánc.Takarítani és újrakenni, olyan két-három hetente érdemes,na meg versenyek elött:)Karbantartáshoz tartozik még a bowdenek feszességét beállítani,mert idõvel megnyúlnak és esetleg kellemetlenséget okozhat ha elvált,vagy zavaró lehet amikor kerreg és nem vált,a fékeknél szintén idõvel húzni kell rajta,mert a pofák kopnak.aztán még ott vannak a csavarok,azokat kell átnézni,hogy elég szoros-e.nagyjából ennyi,vagy kihagytam valamit?
#4719
Posted 2005. May 27. - 19:08
Nem igazan talaltam karbantartasra vonatkozo topicot, ha van ilyen ynugodtan tereljetek oda. IGy viszont ez tunt a legkezenfekvobb megoldasnak.
Szoval mit kell karbantartani rendszeresen es hogyan?
Gondolom a lancot neha kenni kell. Mivel? Mennyi idonkent vagy mitol fuggoen?
Szeretnem ha a bicaj sokaig kiszolgalna, orulnek nehany hasznos tanacsnak.