bocs hogy itt közbe szólok, de sürgõs lenne a kérdés mert vinném haza a gépet, de ahoz szét kell szedni épp a telót akartam kikapni amikor nehézségekbe ütköztem.
már leszedtem a stucnit, hézagolókat, stb. de nem tudom kiszedni. a fejcsapágyat meg sehogy se tudom mozdítani. mitcs ináljak?
igy nez most ki:
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Started by
CURTISPAPI
, 2003. February 25. 21:21
#3981
Posted 2006. July 21. - 16:33
#3982
Posted 2006. July 21. - 10:14
Vágom,vágom,de akkor a köv kérdés hogy hogyan van megszorítva mindkét bowden?Bár már van egy tippem,hogy egy megakasztót kell hagyni a nagyobb csigán ahova a bowden feje megakad és a bal oldali v-fék csavarjával szokás szerint meghúzni.
"Hogy soha többet ne fordulhasson elõ veled,hogy egy kapcsolatban elfogy a színes ceruzád! ":)
#3983
Posted 2006. July 21. - 08:17
Itt van az oúti kar-Vfék adapter szarság:
A fékkar a kis csigán levõ kábelt húzza, a fékhez meg egy másik kábel megy a nagy csigáról. Okos... Van vmi másféle cucc is, sejtelmem sincs, hogy melyik mennyire jó és mennyire kapható itthon. Ezt Travel Agentnek hívják.
A fékkar a kis csigán levõ kábelt húzza, a fékhez meg egy másik kábel megy a nagy csigáról. Okos... Van vmi másféle cucc is, sejtelmem sincs, hogy melyik mennyire jó és mennyire kapható itthon. Ezt Travel Agentnek hívják.
#3984
Posted 2006. July 21. - 07:16
http://www.velonews....les/9054.0.html
itt is errõl van szó. persze egy próbát megér /amit lor mond/ mielõtt még bármit is vennél. nekem még normálisan /úgy hogy másnak is ajánlani tudnám/ nem sikerült. no most az egyik fiximen oúti fék van V karral /más nem volt itthon/ no az sem fog csak csiszol és kapaszkodni kell bele ha elfáradt a lábam.
itt is errõl van szó. persze egy próbát megér /amit lor mond/ mielõtt még bármit is vennél. nekem még normálisan /úgy hogy másnak is ajánlani tudnám/ nem sikerült. no most az egyik fiximen oúti fék van V karral /más nem volt itthon/ no az sem fog csak csiszol és kapaszkodni kell bele ha elfáradt a lábam.
#3985
Posted 2006. July 21. - 00:15
Yesssssssss,yes,yessssssssss!
Ezt hamar meg tudom oldani egy V-fék beakasztóján:
http://www.sheldonbr...ges/canti-v.gif
Ezt hamar meg tudom oldani egy V-fék beakasztóján:
http://www.sheldonbr...ges/canti-v.gif
"Hogy soha többet ne fordulhasson elõ veled,hogy egy kapcsolatban elfogy a színes ceruzád! ":)
#3986
Posted 2006. July 20. - 23:43
marpedig elegge tud harapni is.
szal nem csak lassit az!
szal nem csak lassit az!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3987
Posted 2006. July 20. - 23:11
gsuveg:
nem lehet, h a monoblokkal van a gond?
nekem is ez volt, ha kiálltam és erõsebben tekertem mindig ugyanott nyekergett. kis idõvel késõbb már állandóan
monoblokk csere (vagy kitisztítás) és nekem megoldódott...
mercy. továbbítom
#3988
vendég_nhunor_*
Posted 2006. July 20. - 22:33
gsuveg:
nem lehet, h a monoblokkal van a gond?
nekem is ez volt, ha kiálltam és erõsebben tekertem mindig ugyanott nyekergett. kis idõvel késõbb már állandóan
monoblokk csere (vagy kitisztítás) és nekem megoldódott...
nem lehet, h a monoblokkal van a gond?
nekem is ez volt, ha kiálltam és erõsebben tekertem mindig ugyanott nyekergett. kis idõvel késõbb már állandóan
monoblokk csere (vagy kitisztítás) és nekem megoldódott...
#3989
Posted 2006. July 20. - 22:09
van ez b+ ben /ha van/ is de az avid az avid.
amit lor mond az inkább lassít mint fékez.
amit lor mond az inkább lassít mint fékez.
#3990
Posted 2006. July 20. - 22:07
nem találtam jobb helyet. Vennék egy bringát (nagyrésze már kifizetve), de van vele egy gond. Hajtáskor, nemcsak terhelés alatt, hanem csak pörgetéskor is, ahogy a hajtókar átfordul függõlegesbõl nyekken a váz középrészen egy nagyot.
Nézték szervízvben is:
- hajtókar kivesz, átnézve, bezsiroz kicsit, visszarak jól meghúz
- hátsó csapágy, fogaskeréksor megnéz, meghúz (nem volt semmi baja), kiszed, visszarak.
- lánc ellenõriz, kenés, visszarak
- pedál csere
Azt hiszem ezeket nézték meg rajta. És sajnos a nyekergés nem szünt meg (talán a szerviz után halkabb lett). Van esetleg valakinek még ötlete mit lehetne tenni ? Picit tartok tõle, hehogy vmi baja legyen a bringának, jó lenne kideríteni, mielött teljesen kifizetem.
(bocsi a cross-postért)
Nézték szervízvben is:
- hajtókar kivesz, átnézve, bezsiroz kicsit, visszarak jól meghúz
- hátsó csapágy, fogaskeréksor megnéz, meghúz (nem volt semmi baja), kiszed, visszarak.
- lánc ellenõriz, kenés, visszarak
- pedál csere
Azt hiszem ezeket nézték meg rajta. És sajnos a nyekergés nem szünt meg (talán a szerviz után halkabb lett). Van esetleg valakinek még ötlete mit lehetne tenni ? Picit tartok tõle, hehogy vmi baja legyen a bringának, jó lenne kideríteni, mielött teljesen kifizetem.
(bocsi a cross-postért)
#3991
Posted 2006. July 20. - 19:39
"Hogy soha többet ne fordulhasson elõ veled,hogy egy kapcsolatban elfogy a színes ceruzád! ":)
#3992
Posted 2006. July 20. - 19:22
a helyzet a kovetkezo
bekotod egy jol kicentirozott kerekhez szerelt v-fekhez es orulsz.
ha nyulik a bovden a csavarnal allitod utana.
a keveset huzo fekkarnal csupan az a problema, hogy kozelebb kell allitani a felnihez a feket.
es ennyi
a sima fekkar huz kb 15mm-t a v-fekes 25mm-t
az allithatok kb 18-rol indulnak es nagyon sokan abban az allasban hasznaljak.
ennyi
bekotod egy jol kicentirozott kerekhez szerelt v-fekhez es orulsz.
ha nyulik a bovden a csavarnal allitod utana.
a keveset huzo fekkarnal csupan az a problema, hogy kozelebb kell allitani a felnihez a feket.
es ennyi
a sima fekkar huz kb 15mm-t a v-fekes 25mm-t
az allithatok kb 18-rol indulnak es nagyon sokan abban az allasban hasznaljak.
ennyi
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3993
Posted 2006. July 20. - 19:06
Asszem van átalakító, amivel menne a véfék. (az oúti fékkarok kevesebb kábelt húznak, mint amennyi a Vféknek kell, úgyhogy a max fékerõ nem lenne meg alaphelyzetben). Ez a szarság vhogy kompenzálja a különbséget. (Vagy ezt csak fantáziálom, és nincs ilyen adapter...) Csak azt nem tudom, hogy ez a biszbasz Mo-on kapható-e.
A tekerentyû végülis nem nélkülözhetetlen...
A tekerentyû végülis nem nélkülözhetetlen...
#3994
Posted 2006. July 20. - 19:01
nemcsak a feszességállítás hibádzik. óuti max canti féket kezelne normálisan. vegyél rá cantit oszt jónapot
#3995
Posted 2006. July 20. - 18:37
Üdv!
Kérdésem olvasván biztos sokan fejetekhez csaptok.Tehát bukósisakot fel
Szóval az a helyzet hogy a városi használatra vagy túrázásra szánt montimra szeretnék feltenni egy országuti kormányt.A probléma ott kezdõdik hogy a V-féknek nincs bowden-feszesség állító csavarja.Hogyan oldanátok meg a fékváltókar-V fék kombinációt?Egyéb megoldásotok van-e?
Kérdésem olvasván biztos sokan fejetekhez csaptok.Tehát bukósisakot fel
Szóval az a helyzet hogy a városi használatra vagy túrázásra szánt montimra szeretnék feltenni egy országuti kormányt.A probléma ott kezdõdik hogy a V-féknek nincs bowden-feszesség állító csavarja.Hogyan oldanátok meg a fékváltókar-V fék kombinációt?Egyéb megoldásotok van-e?
"Hogy soha többet ne fordulhasson elõ veled,hogy egy kapcsolatban elfogy a színes ceruzád! ":)
#3996
Posted 2006. July 17. - 21:55
A kerék-kerületre gondolsz? Mert ahhoz nem kell az óra papírja. Neten kerested már? Jobb cégek felraknak minden használatit pdf-ben a site-jukra.
#3997
Posted 2006. July 16. - 11:55
Segijjetek nekem van egy longus beta3as km órám és nem találom a papírját amin rajta van hogy milye4n számot kell bepötyögni.Ha vkinek van ilyen papírja az szóljon már mert nagyon fontos lenne.
#3998
Posted 2006. July 16. - 11:16
Azzal pláne magamat rúgnám seggbe... Megmarad kolbászfíling java része, megmarad az elbaszott szerelhetõség, tovább nõ a súly és az egész még rusnyább lesz.
Higgyétek el, tudom mit akarok.. csal egy szaki kell hozzá, aki meg tudja csinálni jól és nem sértõdik meg azon, hogy rá akarom tukmálni a pénzem.
Higgyétek el, tudom mit akarok.. csal egy szaki kell hozzá, aki meg tudja csinálni jól és nem sértõdik meg azon, hogy rá akarom tukmálni a pénzem.
#3999
Posted 2006. July 16. - 10:43
#4000
Posted 2006. July 16. - 10:23
Mégis hogy tegyek menetes nyakra ahead stucnit? Vegyek a mostani 60as helyett egy 54es vázat, hogy elég hosszan kilógjon fölül a nyak? De a stabilitásával meg élettartamával kapcsolatban is vannak kételyeim...