Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#3761
Posted 2006. September 24. - 20:16
Nézegettem, próbálgattam, úgy tûnik, hogy a tárcsa oldalán közelebb van az agytest a kontraanyához, és kell oda egy alátét, hogy a gumi porvédõ ne súrolja nagyon. (a gumi a kontraanyára támaszkodik fel) A másik felén több a hely, és nem kell az a kis alátét.
Így van, vagy képzelõdöm? Aszimmetrikus az agy, lefelejtették a gyárban vagy mi van? Terveztem, hogy veszek +1 alátétet, de most elgondolkoztam. Tudom hogy nem ezen múlik a világbéke, de most nagyon ráérek:D
#3762
Posted 2006. September 24. - 18:51
#3763
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2006. September 24. - 16:15
a bringám single-speed és eddig nem is volt baj, de a láncom 3x elszakadt 2 hét alatt (hát igen, több mint 2 éves), most viszont hogy lecseréltem egy Sram PC48-asra a láncszem sehogysem akar kijönni (a váz sajna függõleges papucsos), rájöttem, hogy mindenféleképpen kell vmilyen szingulátort csinálnom. A kérdés: mi a véleményetek, melyik a jobb? Ha csinálok 1 teljesen magam által tervezett jól beállítható szingulátort, vagy kis átalakítással felfeszítek 1 régi, sz*r váltót?
Az a baj, hogy szerintem a váltót nem tom' úgy beállítani, hogy tökéletesen megfeszítse a láncot, nomeg csörög is, nem? Én a házi szingulátor felé hajlok, de megéri szenvedni vele, vagy oldjam meg a váltóval...????
#3764
Posted 2006. September 23. - 13:13
1ébként én a szingószelepet is az autószelepes fejjel fújom, adapterrel. Tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés. 250 volt a kis réz adapter O-gyûrûvel tömítve, pöpec darab (kerékvár). Így a pumpa fejét bátran rángathatom lefelé izomból, nem tépem ki a szingószelep belét.
#3765
Posted 2006. September 23. - 10:50
1, b+ garage plastic
2, blowmaster pro ( http://www.fulopkere...talogue&id=2838 )
csak mert hallottam hogy egyes pumpáknál nehezen lehet levenni a szelepet ami kiszakíthatja azt.
válaszotokat elõre is kössz
#3766
Posted 2006. September 22. - 16:46
#3767
Posted 2006. September 22. - 16:43
érthetõ, de elfér....de mondom ha nem mered akkor sztem bármelyik szervízben megcsinálják....igazából attól félek, hogy a felni oldalfalát is érintené a lyuk mert olyan vékony a teteje (nem tudom hogy érthetõen írtam e le)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3768
Posted 2006. September 22. - 16:41
#3769
Posted 2006. September 22. - 16:38
fúrógép, 8,5mm csigafúró, tûreszelõ...kb 1 perc.....a boltban is igy csinálnák.....de ha nem mered akkor bármelyik bolt ahol van szervíz...ez most off lesz úgyhogy bocsi: WTB LaserBeam XC felnit át lehet-e alakítani autószelepessé? (mert múltkor megnéztem és szerintem túl "vékonyka" hozzá) és ha igen melyik boltban vállalnák el az átalakítást, itthon nem kísérleteznék ezzel. köszike
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3770
Posted 2006. September 22. - 16:28
ezt én is tapasztaltam. szerintem a belsõ nyomás egyszerûen eléri a pumpával elõállítható maximális nyomást, így nem csoda hogy több nem megy bele. nekem ilyenkor kijön a pumpa fejénél, a dugattyú mellett.
ehhez kapcsolódik, hogy tegnap az autószelepes gumit akartam felfújni betonkeményre a ....betonra, és a hátsónál ment is, az elsõnél pedig lecsavartam a pumpa tömlõjét, és jött kifele a szelepbõl a levegõ!
azt hittem, elb*szódott a szelep, de úgy tûnik nem, csak szintén túl nagy volt neki a nyomás.
benyomtam a tût, hogy picit lejjebb engedjem, és utána nem eresztett, azóta is jónak tûnik.
nemtudom, találkoztatok-e már ilyennel, de gondolom nem, mert terepgumit olyan keményre értelmes ember nem fúj
ez most off lesz úgyhogy bocsi: WTB LaserBeam XC felnit át lehet-e alakítani autószelepessé? (mert múltkor megnéztem és szerintem túl "vékonyka" hozzá) és ha igen melyik boltban vállalnák el az átalakítást, itthon nem kísérleteznék ezzel. köszike
#3771
Posted 2006. September 21. - 14:02
Ne gondoljuk már, hogy pl. az országúti kerekét fel lehet 8 bárra fújni a békebeli állópumpával.
#3772
Posted 2006. September 21. - 13:23
sziasztok, van egy vicces észrevételem. mostanába kerékproblémákkal küszködök, belsõt is cseréltem... ennek ellenére amikor pumpálom egy bizonyos foknál egyszerûen nem akar több levegõ belemenni. a pumpát megnéztem és fújja a levegõt, és jól illeszkedik a szelephez. nem értem a dolgot, ezek a szingószelepes dolgok ennyire megbízhatatlanok?!
ezt én is tapasztaltam. szerintem a belsõ nyomás egyszerûen eléri a pumpával elõállítható maximális nyomást, így nem csoda hogy több nem megy bele. nekem ilyenkor kijön a pumpa fejénél, a dugattyú mellett.
ehhez kapcsolódik, hogy tegnap az autószelepes gumit akartam felfújni betonkeményre a ....betonra, és a hátsónál ment is, az elsõnél pedig lecsavartam a pumpa tömlõjét, és jött kifele a szelepbõl a levegõ!
azt hittem, elb*szódott a szelep, de úgy tûnik nem, csak szintén túl nagy volt neki a nyomás.
benyomtam a tût, hogy picit lejjebb engedjem, és utána nem eresztett, azóta is jónak tûnik.
nemtudom, találkoztatok-e már ilyennel, de gondolom nem, mert terepgumit olyan keményre értelmes ember nem fúj
#3773
Posted 2006. September 21. - 12:36
#3774
Posted 2006. September 21. - 10:25
#3775
Posted 2006. September 21. - 10:14
#3776
Posted 2006. September 21. - 09:50
#3777
Posted 2006. September 16. - 22:04
http://www.fettling....intArticlesID=7
és
http://www.parktool....howto.asp?id=81
#3778
Posted 2006. September 16. - 21:51
Rendben, értem. Akkor valószínû szerviz. Ma megtettem az elsõ nagyobb próbaköröm a kerómmal (ez bk 20 km ), de valószínû ez nekem nagy szám. Mind1. A lényeg, hogy "pattogást" hallottam az elsõ kerék felõl (amelyik lötyög). Vagy inkább "ropogás"? A lényeg hogy ez nagyobb megerõltetésnél jött ki, laza tekerésnél nem. Ötlet??
Lehet hogy laza néhány küllõ, akkor azokat is meg kell húzni, márha tényleg az az..
#3779
Posted 2006. September 16. - 20:16
az eredeti címen nem elérhetõ
#3780
Posted 2006. September 16. - 19:35
"A legendák és mítoszok, amelyek a tegnap világában nem léteztek, létezni fognak a holnapéban."
Terry Brooks - The Sword of Sannara
www.criticalmass.hu Én ott leszek!!!
Ja és elõtte nap: ttûntetés a FER ellen a Parlament elõtt (17:00)!!!!!Ezen is! :bananadan