Jelentkezz be Regisztrálj

Otthoni szerelés, szerszámok
#3501
Posted 2006. December 27. - 13:40

Persze ha nincsenek rendes szerszámaid, akkor minden sokkal nehezebb. És nem kell itt különösen drága cuccokra gondolni, csak tisztességes minõségre. Pl a Connex imbuszkészletemet már-már sznobságnak gondolom, de attól még a puszta birtoklása is örömet okoz...
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#3502
Posted 2006. December 22. - 22:20

Hali!Valaki nem tudja h egy centírvilla kb mennyibe kerülhet a boltokban vagy otthon csinálni mennyire körülményes?Elõre is köszi!!
PARK TOOL TS-2 centírállvány 97920 Ft....de a tacxnak is van ilyen centírállványa, kiskerára 14900 Ft...ilyesmi ni:
http://ebike.hu/term...eloallvany/3001
otthon csinálni egy egyszerûbbet biztos nem körülményes, de az tuti, hogy nem lesz olyan extraprecíz, mintha szervízben csinálnák. nem véletlen kerül majd egy 100asba a park tool, amit a jobb bringaboltokban használnak.....amúgy mennyibe is fáj egy centírozás? 1000-1500 a két kerék? nem olyan sok az, ha meg tényleg annyira sûrûn kell centírozni, akkor egy erõsebb felnit kell beszerezni....
#3503
Posted 2006. December 22. - 22:14

na es akkor mar lesz egy viszonyitasi alapod.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3504
Posted 2006. December 22. - 21:56

#3505
Posted 2006. December 22. - 15:01

Ennyit arról, hogy a 15-ös villáskulcs rövid, nem véletlenül hosszabb 6-8 cm-rel a pedálhoz való villáskulcs. Ja és enniyt a szar minõségû acél szerszámokról is (elferdülés stb.) Szal szerszámokat ne szídd, ember legjobb barátja a kutya után
én egy ~20 centis 15-ös crova villáskulccsal szoktam szerelgetni a pedálokat, 500 Ft volt a barkácsboltban. egy rendes pedálkulcs meg ugye ennél jóval drágább...
#3506
Posted 2006. December 22. - 14:03

#3507
Posted 2006. December 22. - 13:50

Ennyit arról, hogy a 15-ös villáskulcs rövid, nem véletlenül hosszabb 6-8 cm-rel a pedálhoz való villáskulcs. Ja és enniyt a szar minõségû acél szerszámokról is (elferdülés stb.) Szal szerszámokat ne szídd, ember legjobb barátja a kutya utánEnnyit a szerszámokról!
#3508
Posted 2006. December 22. - 11:21

--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#3509
Posted 2006. December 21. - 12:56


#3510
Posted 2006. December 20. - 15:19

#3511
Posted 2006. December 20. - 11:16

Amúgy meg próbáld ki, hogy a beállítottnak vélt csapágyon húzol még egy-két fordulatnyit a felsõ imbusszal. Na akkor valszeg már szorulni fog és már meg is tapasztaltad, hogy milyen, amikor szorul

--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#3512
Posted 2006. December 20. - 11:16

#3513
Posted 2006. December 20. - 10:15

5-ös imbusz kell hozzá, kilázítod a csavarokat, leszeded a stucnit, helyére rakod a new-t, meghúzod a kormányt tartó csavarokat. Majd elõször szépen a fölsõ csavarral összehúzod a kormánycsapágyat, beállítod hogy ne kotyogjon, és ne is szoruljon. Kotyogást leg1szerûbben úgy tudod ellenõrizni, hogy behúzod az elsõ féket és a kormányt megrángatod elõre hátra, ha kotyog azt észreveszed, és akkor még húzol a felsõ csavaron. Ezután pedig a stucni csavarjait meghúzod, hogy ragaszkodjanak a villa nyakhoz, és kész is van.
visszakerestem stucniszerelés ügyében a tancsokat és ezt találtam.
az tök szépen le van írva hogy milyen amikor kotyog, de a kérdés az
lenne, hogy milyen amikor szorul? azt hogy veszem észre?
#3514
Posted 2006. December 17. - 16:34

Lenne egy olyan kérdésem h 18-as Merida TFS 300D vázba mekkora négyszögtengelyes monoblokk kell?
#3515
Posted 2006. December 17. - 16:26

/amig en ilyenekkel foglalkoztam olyanok voltak/
az eszterge nem tartalmaz semmifele szabvanyt
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3516
Posted 2006. December 17. - 16:19

#3517
Posted 2006. December 16. - 09:57

Üdv mindenki!
Szóval egy kis szereléstõl nem szoktam visszariadn, de most kicsit elakadtam. Az a helyzet, hogy van egy nagyon bevált trekingem, amit tavaszra kicsit frissíteni szeretnék. Eddig 1 hüvelykes menetes merevvilla szolgált benne. Most kapni fog egy RST telót, aminek ugye variálható a villanyaka. Gondoltam akkor már azon a plusz néhány ezresen ne múljon kap egy ahead fejet, úgy is sok nyûgom volt a menetes csészékkel. Az eBike kínálatában találtam is 1'-es kormánycsapágyat, de 1'-es ahead villanyakat nem árulnak a villához. Egy cimborám szerint az eszterga tartalmazza az összes szabványt.... Azért azt csak az utolsó megoldásnak tartogatom. Valaki végzett már ilyen jellegü átalakítást?
pedig van ám 1' ahead villananyak az rst kínálatában, a stucni alias kormányszár viszont már jobb kérdés. szûkítõ ha más nincs:)
#3518
Posted 2006. December 16. - 09:51

#3519
Posted 2006. December 15. - 18:56

ezt mire írtad, te igen buta? szerinted ha 2 méteres gázcsõvel nem jön ki, akkor egy csípõfogóval kijön? (akciós a net megint vagy mivan?)
off: A topik elsõ postjára válaszolt szvsz:)
#3520
Posted 2006. December 15. - 16:18

Szóval egy kis szereléstõl nem szoktam visszariadn, de most kicsit elakadtam. Az a helyzet, hogy van egy nagyon bevált trekingem, amit tavaszra kicsit frissíteni szeretnék. Eddig 1 hüvelykes menetes merevvilla szolgált benne. Most kapni fog egy RST telót, aminek ugye variálható a villanyaka. Gondoltam akkor már azon a plusz néhány ezresen ne múljon kap egy ahead fejet, úgy is sok nyûgom volt a menetes csészékkel. Az eBike kínálatában találtam is 1'-es kormánycsapágyat, de 1'-es ahead villanyakat nem árulnak a villához. Egy cimborám szerint az eszterga tartalmazza az összes szabványt.... Azért azt csak az utolsó megoldásnak tartogatom. Valaki végzett már ilyen jellegü átalakítást?