Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#2701
Posted 2007. October 08. - 18:52
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2702
Posted 2007. October 05. - 19:51
#2703
Posted 2007. October 05. - 19:33
Shimano Ultegra BSA monoblokkot szeretnék kiszedni. Addig eljutottam, hogy a körmös ellenanya szerûség lent van, de maga a monoblokk nem moccan. Ugye ez nem bal menetes? Help pls!
#2704
Posted 2007. September 28. - 13:33
Ja, és figyelni, hogy a fék esetleges kottyanása ne tévesszen meg.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2705
Posted 2007. September 12. - 21:07
Hello
Kotyogó villára van valami módszer? Már szétszedtem újra zsíroztam összeraktam megütögettem fával-kalapáccsal és mégis kotyog.
A technika egy manitou teló és fsa csapágyak. Nem értem a problémát végképp nem tudom hogyan oldjam meg. .. és még a nap is süt és nem gurulok..
izé... olyan is van, hogy a becsúszók kotyognak, vagy a V-fék.. a becsúszókra új persely, de úgy tudom ez legtöbbször elvi lehetõség csak, jobb beletörõdni, vagy új vella..
a manitum már nekem is kottyan kicsit, az RST, ami a trekkingben volt, új korában is elb*szott módon kotyogott, meg csattogott..
#2706
Posted 2007. September 12. - 20:20
próbáld meg azt hogy stucni csavarja kilazít meg a kupak csavarja, és a kupak csavarját meghúzod(de csak ésszel)és utána a stucni csavarját.nekem is volt ilyen gondom.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2707
Posted 2007. September 12. - 16:19
Kotyogó villára van valami módszer? Már szétszedtem újra zsíroztam összeraktam megütögettem fával-kalapáccsal és mégis kotyog.
A technika egy manitou teló és fsa csapágyak. Nem értem a problémát végképp nem tudom hogyan oldjam meg. .. és még a nap is süt és nem gurulok..
#2708
Posted 2007. September 12. - 08:12
A bowdent úgy húztam be, hogy a váltótkart a legkönnyebb áttételre állítottam és úgy húztam feszesre.
ha jól értem, ez fordított rugóállású hátsó váltónál van így, amúgy a legkisebb kerékre kell váltani a karon, és úgy meghúzni a bowdent.
a feszességállító csavar(ok, ha shimanó) legyenek úgy álíltva, hogy engedni is, feszíteni is tudjál még, de általában feszíteni kell inkább.
ha a végállások jók, akkor a többit elég egyszerû hozzáállítani. a "késlekedés", amit írsz, mondjuk talán utalhat nyúlós, vagy akadozó bowdenre is.. vagy csak nagyon laza.
#2709
Posted 2007. September 11. - 21:52
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2710
Posted 2007. September 11. - 20:50
Huh! Köszi! Ezzel el fogok szórakozni egy darabig
egyszer kell ráérezni, hogy mit miért csinál rosszul a váltód, utána már gyorsan fog menni a szervízelés...
#2711
Posted 2007. September 11. - 20:49
#2712
Posted 2007. September 11. - 20:34
#2713
Posted 2007. September 11. - 20:13
#2714
Posted 2007. September 11. - 16:43
#2715
Posted 2007. August 30. - 17:04
Ha forrasztod, akkor felesleges a kupak, nem?
jogos, de mennyivel esztétikusabb már... a kupak meg nem kerül semmibe, a bringaboltban egy marékkal adtak a múltkor tök ingyen, amikor kértem két darabot.
#2716
Posted 2007. August 30. - 15:54
bowdenvéget jó kis pillanatpákával megforrasztom, aztán kupak rá.
Ha forrasztod, akkor felesleges a kupak, nem?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#2717
Posted 2007. August 30. - 14:28
#2718
Posted 2007. August 30. - 09:43
#2719
Posted 2007. August 30. - 09:35
ha mégis, akkor visszacsavarom a többi közé a kilógó szálat, nem szokott gondot okozni.
bowdenházat meg vagy flex, vagy dremel, vagy csípõfogó, utána síkba köszörülöm, ez megolvasztja a belsõ mûanyagcsövet, de úgy szoktam köszörülni, hogy egy régi bowden bele van dugva, azzal egybõl egyengetem, és úgy hûl ki, hogy szépen ki van nyitva a vége.