Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Started by
CURTISPAPI
, 2003. February 25. 21:21
#2561
Posted 2008. January 03. - 16:13
köszi mindenkinek aki írt. erre a parafadugós megoldásra nem is gondoltam. de szerintem ezt fogom tenni
#2562
Posted 2008. January 03. - 16:09
Drótkefe, aztán ilyen Hammerite.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2563
Posted 2008. January 03. - 16:07
Nyugi, Delma. Mire annyira elrozsdál, hogy baj lenne belõle, már másik bringád lesz
Amúgy, ha nagyon zavar, akkor icipici radiátorecset segedelmével át tudod kenni belülrõl valami Hammerite félével (amiben rozsdagátló is van) Vagy simán beleraksz egy parafa dugót, hogy ne menjen bele a sok dzsuva. Bár akkor mer jól megáll benne, ami belement felülrõl...
A lényeg, hogy ne vidd túlzásba a parát.
--Trifo
Amúgy, ha nagyon zavar, akkor icipici radiátorecset segedelmével át tudod kenni belülrõl valami Hammerite félével (amiben rozsdagátló is van) Vagy simán beleraksz egy parafa dugót, hogy ne menjen bele a sok dzsuva. Bár akkor mer jól megáll benne, ami belement felülrõl...
A lényeg, hogy ne vidd túlzásba a parát.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2564
Posted 2008. January 03. - 13:02
Belefaragsz egy parafa dugot. Ami egyrészt ugye folyadékálló, másrészt igen könnyü,és meg van oldva. Mivel igen rugalmas ezért nem fog kirázódni, teljesen tömit. Nekem is ez van bent,és teljesen jó.gondoltam vágni egy gumigyürût a rózsa alá, vagy sziloval kinyomni
ja és ha tisztítás után befújom a felületet cink spray-vel? mennyire lessz ellenálló?
#2565
Posted 2008. January 03. - 12:04
gondoltam vágni egy gumigyürût a rózsa alá, vagy sziloval kinyomni
ja és ha tisztítás után befújom a felületet cink spray-vel? mennyire lessz ellenálló?
ja és ha tisztítás után befújom a felületet cink spray-vel? mennyire lessz ellenálló?
#2566
Posted 2008. January 03. - 12:01
hát a rózsa az nem dugaszolná be teljesen attól a viz még simán bejutna...
rozsdaoldóval ecseteld be majd ronggyal töröld ki tisztára.. a többit már tudod.
rozsdaoldóval ecseteld be majd ronggyal töröld ki tisztára.. a többit már tudod.
#2567
Posted 2008. January 03. - 11:49
halíí
van egy marzo mz comp telóm (05-ös,acél váll,nyak) és tegnap észrevettem hogy a nyakcsõ belül egy 5 cm mélységben elkezdett rozsdásodni.
(alulról belement minden sár,víz; tudom sárvédõ, az van is csak az alsócsõre van rögzítve mert a "simát" mindig lerúgtam
elkapott a para hogy megkellene állítani a rozsdásodást, mielött valami történik vagy végleg használhatatlan lessz.
tanácsokat,tippeket várok. gondoltam a festésre, és arra hogy egy ahead rózsával bedugaszolom
help plííz
van egy marzo mz comp telóm (05-ös,acél váll,nyak) és tegnap észrevettem hogy a nyakcsõ belül egy 5 cm mélységben elkezdett rozsdásodni.
(alulról belement minden sár,víz; tudom sárvédõ, az van is csak az alsócsõre van rögzítve mert a "simát" mindig lerúgtam
elkapott a para hogy megkellene állítani a rozsdásodást, mielött valami történik vagy végleg használhatatlan lessz.
tanácsokat,tippeket várok. gondoltam a festésre, és arra hogy egy ahead rózsával bedugaszolom
help plííz
#2568
Posted 2008. January 02. - 22:41
a porfesto.hu 1 hétre vállalta vázat, de még aznap délután felhívtak, hogy kész van, így másnap mentem érte. szép lett.
(akinek nincs autója, annak azért célszerû mert megoldják a homokolást+szintert, nem kell egyik helyrõl a másikra cipelni, ami amúgy is korrózióveszélyes ilyen szar idõben bkv-val).
bõvebben a szinterezõs topicban...
(akinek nincs autója, annak azért célszerû mert megoldják a homokolást+szintert, nem kell egyik helyrõl a másikra cipelni, ami amúgy is korrózióveszélyes ilyen szar idõben bkv-val).
bõvebben a szinterezõs topicban...
#2569
Posted 2008. January 02. - 16:24
Köszönöm, na utánajártam - gyakorlatlag a _kz_ által ajánlott hely az egyetlen, ahol vállalnak ilyesmit (ilyen kis tételben), minden más helyrõl eléggé durván elhajtottak.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2570
Posted 2007. December 29. - 17:33
#2571
Posted 2007. December 29. - 15:11
Ahol van homokszóró berendezés ;-)-gugli,
sztem Bp.-n nem lesz nehéz találni
Sztem meg is várhatod, meg relatíve olcsó is-egy polirtárcsa árából tutti kijön- mittomén max egy rugó...
gondolom, sok helyen ahol van ilyen cuccosuk, felületkezelnek is.../szinter, elox, mondjuk az kicsit zombibb
egy rossz pedáltengelyre gondoltam, annak meg mit számít...
jja, télleg a tengelyrögzítést is meg köll oldani vhogy
szakinak biztos lesz tippje
sztem Bp.-n nem lesz nehéz találni
Sztem meg is várhatod, meg relatíve olcsó is-egy polirtárcsa árából tutti kijön- mittomén max egy rugó...
gondolom, sok helyen ahol van ilyen cuccosuk, felületkezelnek is.../szinter, elox, mondjuk az kicsit zombibb
egy rossz pedáltengelyre gondoltam, annak meg mit számít...
jja, télleg a tengelyrögzítést is meg köll oldani vhogy
szakinak biztos lesz tippje
#2572
Posted 2007. December 29. - 14:58
Homokszórni hol lehet? És hogy magyarázom el, hogy "jajj annak, aki a kiálló tengelyre is nyomat?"
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2573
Posted 2007. December 29. - 14:57
homokszórás, lehetõ legkisebb szemcsemérettel /pedálmenetbe vmit tenni/
aztán meg elox, amilyen beteg szinre akarod /s amilyet csinálnak ;-)/
aztán meg elox, amilyen beteg szinre akarod /s amilyet csinálnak ;-)/
#2574
Posted 2007. December 29. - 14:54
Hehh, most már ott tartok, hogy ráragasztok egy formára vágott matricát, lefújom lakkal, s csókolom. Egy régi Truva karon kisérletezgettem, de sohasem lesz tökéletesen szép - a hajlatoknál, póknál mindenképpen "gányolt" kinézete lesz.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2575
Posted 2007. December 29. - 00:42
amugy hiaba polirozod le, mivel alu ezert oxidal, ezert be fog mattulni. es fenyes mindig csak ott lesz ahol hozzaer a bokad. az xt mar csak ilyen
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2576
Posted 2007. December 28. - 23:24
dante azzal te k*rva sokat fogsz szenvedni!
én a shimano legeslegalababb fekete aluhajtókarját akartam felpolírozni.kérdezgettem is a vázas-festõs topikba asszem.na a festékmaró light meg se kottyant neki.aztán nekiestem durva csiszolópapírral.na az már tetszett neki is meg nekem is.aztán kicsit finomabbra váltottam.végül egyszer elõbújt az alumínium.na ha mindenhol megvan akkor vízpapír.utána elõ a kis mindenes gépemet, és akkor polírozás.szép lett nagyon!ahol meg nehezen hozzáférhetõ a dolog, akkor alacsony fordulaton rézdrótkorong.
az leveréseket meg elõször finom reszelõ, aztán ugyanez a csiszolópapíros módszer.leverõdés durvaságától függõen persze.
elszórakoztam vele jóideig.de megérte.ebbõl tükörpolír lett.aztán találtam itthon még a régi ouim festésébõl maradt fújós lakkot, egy kicsit nyomtam rá messzirõl.
ha belefogsz, kell idõ, gép, türelem.meg aztán takarítás.de érdemes:)
sõt utána még bele is lehet gravírozni hogy szimanyó ikszté
én a shimano legeslegalababb fekete aluhajtókarját akartam felpolírozni.kérdezgettem is a vázas-festõs topikba asszem.na a festékmaró light meg se kottyant neki.aztán nekiestem durva csiszolópapírral.na az már tetszett neki is meg nekem is.aztán kicsit finomabbra váltottam.végül egyszer elõbújt az alumínium.na ha mindenhol megvan akkor vízpapír.utána elõ a kis mindenes gépemet, és akkor polírozás.szép lett nagyon!ahol meg nehezen hozzáférhetõ a dolog, akkor alacsony fordulaton rézdrótkorong.
az leveréseket meg elõször finom reszelõ, aztán ugyanez a csiszolópapíros módszer.leverõdés durvaságától függõen persze.
elszórakoztam vele jóideig.de megérte.ebbõl tükörpolír lett.aztán találtam itthon még a régi ouim festésébõl maradt fújós lakkot, egy kicsit nyomtam rá messzirõl.
ha belefogsz, kell idõ, gép, türelem.meg aztán takarítás.de érdemes:)
sõt utána még bele is lehet gravírozni hogy szimanyó ikszté
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2577
Posted 2007. December 28. - 20:27
Alapból nem kap, rád van bízva. A hideg téli estéken történõ felújító-szidolozás kellemes elfoglaltság lehet.
#2578
Posted 2007. December 28. - 20:15
magyárán érdemes elvinni ehhez a szakihoz
azt viszont szabadjon már megkérdeznem hogy a polirozás után kap vmi felületkezelést a kar? vagy marad ugy naturba? kis pasztával vagy vmi fényezõvel gondolom nem árt átmenni rajta
azt viszont szabadjon már megkérdeznem hogy a polirozás után kap vmi felületkezelést a kar? vagy marad ugy naturba? kis pasztával vagy vmi fényezõvel gondolom nem árt átmenni rajta
#2579
Posted 2007. December 28. - 19:54
Én is így akartam, de feladtam. Ha eloxált, vért fogsz pisálni míg leszeded. Praktikerben láttam fúróra szerelhetõ polírkorong-készletet pasztával úgy 5.000 körül. 2-ért tudok szakit, aki pöpecre megcsinálja. Akkora gépe van, mint az autóm, hol van ehhez egy villanyfúró?
#2580
Posted 2007. December 28. - 18:08
Szeretnék egy hajtókart felpolírozni. Nem, nem feltétlenül tükörpolírra gondoltam, a lényeg csak annyi, hogy szeretnék egy homogén felületet kialakítani rajta. Milyen korongot lenne érdemes venni ehhez? Érdemes polírpasztát használni, vagy azt inkább csak a tükörpolírhoz kellene?
Jelenleg natúr alu (xt), ami helyenként már polír (kamásli beleért), helyenként ütött, helyenként elszinezõdött, s egy kultúrált megjelenést kívánok neki adni.
Jelenleg natúr alu (xt), ami helyenként már polír (kamásli beleért), helyenként ütött, helyenként elszinezõdött, s egy kultúrált megjelenést kívánok neki adni.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás