Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#1861
Posted 2005. May 22. - 07:08
kutakodtam a shimano alkatrészlistán az alkatrészkódok alapján. SL 1050, váltókar, FC 1050 hajtómû 87-88-ban készült alkatrészekrõl van szó. fitti. A verda fillájt17-18 éves lehet.
#1862
Posted 2005. May 21. - 22:59
és õ se talált róla semmi infót.
a mtbr.com fórumán van egy nnn nevü tag, neki is ilyen reflex easton gépe van, ha beszélsz angolul, esetleg megkérdezheted. én is akartam már, csak mindig lusta vagyok
a mtbr.com fórumán van egy nnn nevü tag, neki is ilyen reflex easton gépe van, ha beszélsz angolul, esetleg megkérdezheted. én is akartam már, csak mindig lusta vagyok
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1863
Posted 2005. May 21. - 22:08
#1864
Posted 2005. May 21. - 22:03
Szeretnék infokat REFLEX (aluminium vázu)nevü amcsi bicoról.
képek, interneten hol lehet megtalálni stb..
kb. 1992es
Ha yol emlékszem a Bikemag retro rovatban is volt egyszer de nem emlékszem a cikkre ráadásul az uyságot sem találom már...
köszi!!
képek, interneten hol lehet megtalálni stb..
kb. 1992es
Ha yol emlékszem a Bikemag retro rovatban is volt egyszer de nem emlékszem a cikkre ráadásul az uyságot sem találom már...
köszi!!
#1865
Posted 2005. May 21. - 14:23
Haver sokszor mesélte már: 95körül hozott németbõl egy fulltelós elõl hátul tárcsafékes biciklit. (Nem lopta mert biker és utálja az ilyesmit) Talán 93-as volt tetszett neki de eladta 30E-ért. Akkoriban az igen nagy pénz volt de megbánta és vissza is akarta vásárolni már párszor, nem sok sikerrel. Sokszor nem értem õt miért is adja el a ritkaságait fillérekért. Pedig ért hozzá.
JA azon már volt tárcsafék, 95-ös DH Vk-n Missy végig Hope tárcsát használt, a csapattársai meg Codá-t.
JA azon már volt tárcsafék, 95-ös DH Vk-n Missy végig Hope tárcsát használt, a csapattársai meg Codá-t.
Ride everywhere.
.
#1866
Posted 2005. May 20. - 23:52
savanyu: muszáj bántani az originál festést?
jó, tudom, te használni akarod, nem gyüjtemény része lesz, de valahogy... hánemistom.
gratula btw :spoko:
jó, tudom, te használni akarod, nem gyüjtemény része lesz, de valahogy... hánemistom.
gratula btw :spoko:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1867
Posted 2005. May 20. - 21:19
Jól hangzik. Eszembe juttat egy klasszikust.Egy pali (amerikai) a bikeforums.net-rõl ilyen garázskipakolós vásáron vett egy 12 éves, pöpec állapotú karbon oúti treket (karbon csövek karbon muffokban). Odavitte a nõhöz, hogy ez mennyi lesz, mire az ránéz a bringára és kiböki: 10 dollár!!!:wallbangeMegvette alku nélkül.
#1868
Posted 2005. May 20. - 20:52
MEGVETTEM jeahhh...
mocskos módon, még alkudtam belõle egy ropit, szégyellem is magam.
nnya, lesznek fotók vasnap, valszeg...de addig is:
full 105-évjárat nemtom, segítségnek:indexelt light eksön váltás hátul, 12 sebességgel, "computer dizájned" biopész tányérok, 52/42 foggal, még állítható középcsapi- a fékkarok még nem rejtett bowdenezésûek /ezuton keresek vkinek ilyet, 105ösben/ kevláros 80%os gyémántmintás gumik, ambrosio felnik fmoser stücni, ITM alukormánnyal, gyári fehér nyereg /no, ez ugrik elsõnek/ elsõ villa kovácsolt nyakú, full krómozott. állatul néz ki.
váz: picike, 54es fillájt, ha kölök jól mérte, fehér, rózsaszín ráfujt, ilyen világbajnokos színes csikozással. maga a mûremek, muffokon "M" beütés, csakúgy, mint a kiscsavarral finomhangolható papucsokban, illetve a nagyonszép formájú fékhídon. mûremek, beleszerettem elsõ látásra. Hogy ne lógjon ki a sorból a támvilla bekötésénél is "moser" mélygravír. Szine kicsit "meleg" lehet átfujatom, fehérben agyalok, fekete kiegészitõkkel. egyébként tökély kis részletek:láncakasztó kerékkivételhez, hátsóváltónál elforduló bowdenvégakasztó, gyönyörû muffok, jessz. már látom uj dizájnt:
full áttörtfehér:gót fekete "savanyugabi" felirat, lakk alatt, veszek militarista havertõl lerohadt lovagkeresztet, vörös zomifestékkel elõlre felfigyeltetem rézzel. egyigazi überalles verda lesz vazze... ja krómozott láncvilla, tisztára mint a pedálkirályban hihi.
a 105 agyak ugy forognak, mint egy doxa, közicsapi, kormánycsapi nagykirály, de azért kiváncsi vagyok, mi lesz belekukkkantás után. lehet, kap egy monoblokkot, az uccse töri meg a feelinget.ja: csövek oria valami t9, ha jól emléxem. Megpróbálom eredeti matricákat vhogy lefejteni, akinek ebben van gyakorlata, jöhet segítség. nagyonm szép súlyban van.
ja, a cuccok abszolut karcmentesek, semmi "bokakopás a hajtókaron...csak az egyik fékkar horzsolt picikét, de polirral eltüntethetõ. hátsóváltó kopásmentes, ugy áll mint katiba az utódlat!
SZÓVAL SZERELMES VAGYOK!!!
Ez a nap bearanyozta a hetet jeeeeeee!!!!!
vasnap képek.
bocs a nagypofáért.
mocskos módon, még alkudtam belõle egy ropit, szégyellem is magam.
nnya, lesznek fotók vasnap, valszeg...de addig is:
full 105-évjárat nemtom, segítségnek:indexelt light eksön váltás hátul, 12 sebességgel, "computer dizájned" biopész tányérok, 52/42 foggal, még állítható középcsapi- a fékkarok még nem rejtett bowdenezésûek /ezuton keresek vkinek ilyet, 105ösben/ kevláros 80%os gyémántmintás gumik, ambrosio felnik fmoser stücni, ITM alukormánnyal, gyári fehér nyereg /no, ez ugrik elsõnek/ elsõ villa kovácsolt nyakú, full krómozott. állatul néz ki.
váz: picike, 54es fillájt, ha kölök jól mérte, fehér, rózsaszín ráfujt, ilyen világbajnokos színes csikozással. maga a mûremek, muffokon "M" beütés, csakúgy, mint a kiscsavarral finomhangolható papucsokban, illetve a nagyonszép formájú fékhídon. mûremek, beleszerettem elsõ látásra. Hogy ne lógjon ki a sorból a támvilla bekötésénél is "moser" mélygravír. Szine kicsit "meleg" lehet átfujatom, fehérben agyalok, fekete kiegészitõkkel. egyébként tökély kis részletek:láncakasztó kerékkivételhez, hátsóváltónál elforduló bowdenvégakasztó, gyönyörû muffok, jessz. már látom uj dizájnt:
full áttörtfehér:gót fekete "savanyugabi" felirat, lakk alatt, veszek militarista havertõl lerohadt lovagkeresztet, vörös zomifestékkel elõlre felfigyeltetem rézzel. egyigazi überalles verda lesz vazze... ja krómozott láncvilla, tisztára mint a pedálkirályban hihi.
a 105 agyak ugy forognak, mint egy doxa, közicsapi, kormánycsapi nagykirály, de azért kiváncsi vagyok, mi lesz belekukkkantás után. lehet, kap egy monoblokkot, az uccse töri meg a feelinget.ja: csövek oria valami t9, ha jól emléxem. Megpróbálom eredeti matricákat vhogy lefejteni, akinek ebben van gyakorlata, jöhet segítség. nagyonm szép súlyban van.
ja, a cuccok abszolut karcmentesek, semmi "bokakopás a hajtókaron...csak az egyik fékkar horzsolt picikét, de polirral eltüntethetõ. hátsóváltó kopásmentes, ugy áll mint katiba az utódlat!
SZÓVAL SZERELMES VAGYOK!!!
Ez a nap bearanyozta a hetet jeeeeeee!!!!!
vasnap képek.
bocs a nagypofáért.
#1869
Posted 2005. May 20. - 14:09
Csak finoman, hogy a tulajnak ne tûnjön fel, h. a visszatartott teliszájas vigyortól már arcidegrángásod van...
"In idem flumen bis non descendimus"
#1870
Posted 2005. May 20. - 14:03
csumika.
15 papír egy f moser egész pofás állapotú országúti rémért? nagyrészt régi 105-ös cuccokkal, ha jól láttam túraracsnival? vehetem? beteges rózsaszín, maj' lesznek fotók. :-)
15 papír egy f moser egész pofás állapotú országúti rémért? nagyrészt régi 105-ös cuccokkal, ha jól láttam túraracsnival? vehetem? beteges rózsaszín, maj' lesznek fotók. :-)
#1871
Posted 2005. May 20. - 13:39
ühümm.
ja tényleg komplett elsõ kerékkel volt a fék. Mavic 121es felnivel.
majd elmegyek már egyszer dokumentálni hozzá. vannak ott olyan dolgok hogy ihaj. te töredékét láttad
ja tényleg komplett elsõ kerékkel volt a fék. Mavic 121es felnivel.
majd elmegyek már egyszer dokumentálni hozzá. vannak ott olyan dolgok hogy ihaj. te töredékét láttad
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1872
Posted 2005. May 20. - 13:36
#1873
Posted 2005. May 20. - 13:22
azt tudod ugye, hogy Attilának van a Mountain Cycle szimplavállas USD villájához félhidraulikus ProStop tárcsaféke? 230 (!) mm-es Excenteres (!!) alu (!!!) féktárcsával. csak mondom. amikor ott voltál fotózni még nem volt meg ha jól emléxem.
na az is bõven 97 elõtti.
a becsúszóra van ráhegesztve a tárcsafékszem
na az is bõven 97 elõtti.
a becsúszóra van ráhegesztve a tárcsafékszem
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1874
Posted 2005. May 20. - 13:16
'93-ban Corratec topmodellen már láttam - kép nincs, mer' a régebbi magazinjaim még anyámék padlásán pihennek... -, párat el is adtak, de valódi sorozatgyártás nem lett belõle. Inferno nevû cég '94-ben DUPLAtárcsás elsõféket kínált háromküllõs magnézium kerekekre...
Legelsõk között az AMP Research kezdett sorozatban tárcsaféket készíteni - ezt liszenszelte (volna) a Rock Shox is -; a D1 nevû modell nagyon könnyû volt, valóban karbantartásmentesen és jó hatásfokkal mûködött. '94-es AMP telómon is van neki való tárcsafékszem - már csak a fék hiányzik...
Legelsõk között az AMP Research kezdett sorozatban tárcsaféket készíteni - ezt liszenszelte (volna) a Rock Shox is -; a D1 nevû modell nagyon könnyû volt, valóban karbantartásmentesen és jó hatásfokkal mûködött. '94-es AMP telómon is van neki való tárcsafékszem - már csak a fék hiányzik...
"In idem flumen bis non descendimus"
#1875
Posted 2005. May 20. - 12:59
Halihó!
Van egy '97-es bomber Z4-esem fullos (majnem vacsi) állapotban, található rajta tárcskonzol...
...na most, az lenne a kérdésem, hogy volt-e már akkor tárcsaFék, ha igen gyomjatok egy két típust, ha van ELADÓT is
ha egy mód van rá, 98-99-esnélé ne legyen fiatalabb
'97-ben TÁRCSAFÉK ?!
THX, a lot!!
TurBO
perszehogy. sõt, a Rock Shox már korábban is csinált. Meg volt Coda, Sachs, Formula... a Hayes is asszem '97-98 táján kezdett bele a mtb tárcsafékek gyártásába.
zOrg: gratu! képeket várunk ezerrel
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1876
Posted 2005. May 20. - 12:49
Összeállt az oldskool gépem végre:
TREK 8700 Composite váz, AMP F3 XC Carbon villa, komplett M900 szett.
Messze nem "gyári" konfig: a teló a legfiatalabb, '94-es; a váz és a szett '93-as.
Tokkal-vonóval menetkész állapotban is csak 11.2 kilogramm. Szerintem nem rossz...
Kép jövõ héten, ha mûködik vagy szerzek fotóapparátust,
mert a kis Nikonom már kegyetlenül haldoklik...
TREK 8700 Composite váz, AMP F3 XC Carbon villa, komplett M900 szett.
Messze nem "gyári" konfig: a teló a legfiatalabb, '94-es; a váz és a szett '93-as.
Tokkal-vonóval menetkész állapotban is csak 11.2 kilogramm. Szerintem nem rossz...
Kép jövõ héten, ha mûködik vagy szerzek fotóapparátust,
mert a kis Nikonom már kegyetlenül haldoklik...
"In idem flumen bis non descendimus"
#1877
Posted 2005. May 20. - 12:38
Halihó!
Van egy '97-es bomber Z4-esem fullos (majnem vacsi) állapotban, található rajta tárcskonzol...
...na most, az lenne a kérdésem, hogy volt-e már akkor tárcsaFék, ha igen gyomjatok egy két típust, ha van ELADÓT is
ha egy mód van rá, 98-99-esnélé ne legyen fiatalabb
'97-ben TÁRCSAFÉK ?!
THX, a lot!!
TurBO
Van egy '97-es bomber Z4-esem fullos (majnem vacsi) állapotban, található rajta tárcskonzol...
...na most, az lenne a kérdésem, hogy volt-e már akkor tárcsaFék, ha igen gyomjatok egy két típust, ha van ELADÓT is
ha egy mód van rá, 98-99-esnélé ne legyen fiatalabb
'97-ben TÁRCSAFÉK ?!
THX, a lot!!
TurBO
#1878
Posted 2005. May 17. - 14:00
#1879
Posted 2005. May 10. - 22:38
De van de csak 1 igaz van egy 1994es is.
Így fogok kinézni 30 év múlva!!! :afro:
Így fogok kinézni 30 év múlva!!! :afro:
#1880
Posted 2005. May 08. - 11:39
nemmondod, hogy 1991es japán bringás ujságod van otthon
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F