Webhoszting esetleg megoldható, mondjuk retro.bikemag.hu aldomén alatt - ha érdekes lehet.
Ja: és Yvorl! Tudod Te mibe vágod a fejszéd...? :scared: Sok sikert, tényleg! :beer:
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#2021
Posted 2005. February 10. - 12:09

#2022
Posted 2005. February 10. - 12:00

Segítségeteket kérem.
Szeretnék a netre, valószínüleg egy sayát honlapra felrakni egy MTB/o.uti adatbázist.
Estleg ha minden jól megy képekkel..stb...
Ezért érdekelne minden régi katalógus/magazin amit használhatnék.
A MTB-okat kb. 1980-1996ig(A V fék megyelenéséig/elteryedéséig)
Az országutikat 1992ig (a fékváltokar megjelenéséig)
Szerepelnének a bicayok(felszereltséggel persze), alkatrészek(alkatrészcsaládok) tömegadatai!!!
(grammániás is vagyok), és a korabeli árak is. Forintban, dollárban, yenben amiben csak hozzáférek.
Természetesen a kapott uyságokat visszaszolgáltatom, miheyst kiirtam ill. beszkenneltem.
Kösziiiii
YA! és ötleteket is várok a honlap kinézetével kapcsolatban.
Szeretnék a netre, valószínüleg egy sayát honlapra felrakni egy MTB/o.uti adatbázist.
Estleg ha minden jól megy képekkel..stb...
Ezért érdekelne minden régi katalógus/magazin amit használhatnék.
A MTB-okat kb. 1980-1996ig(A V fék megyelenéséig/elteryedéséig)
Az országutikat 1992ig (a fékváltokar megjelenéséig)
Szerepelnének a bicayok(felszereltséggel persze), alkatrészek(alkatrészcsaládok) tömegadatai!!!

Természetesen a kapott uyságokat visszaszolgáltatom, miheyst kiirtam ill. beszkenneltem.
Kösziiiii

YA! és ötleteket is várok a honlap kinézetével kapcsolatban.
#2023
Posted 2005. February 07. - 11:29

Akkor a számítógépes színkeverést javaslom. Otthon ilyet vettem én is. Ez valami spéci autófestésre kitalált lötyi, meg általában adnak hozzá külön keményítõt és lakkot is. Mondjuk ez se neolux árban van. Viszont eléggé egyedi színeket is össze lehet hozni, meg akár metálfényû bicód is lehet.
#2024
Posted 2005. February 06. - 12:03

A szintezerézés szerintem nem annyira buli, nameg pííínzbe is kerül. A szöszölés nem gáz, na meg még élvezném is. Mindenképpen szeretném egyedire festeni (festett egyedi feliratokkal) éppen csak a megfelelõ festék kiválasztásával vannak gondjaim.
#2025
Posted 2005. February 05. - 22:33

Nekem van ötletem! Vidd el és szintereztesd le! Egyrészt nagyon tartós lesz, másrészt nem kell vele annyit szöszölni. Ha érdekel cím megkérdezem havertól.
Ja a bicókat én vadásztam össze, a szerelést is én csináltam, a festéssel nem kellett bajlódnom, mert elég jó állapotban volt (csak egy kis hibajavítást véheztem).
Ja a bicókat én vadásztam össze, a szerelést is én csináltam, a festéssel nem kellett bajlódnom, mert elég jó állapotban volt (csak egy kis hibajavítást véheztem).
#2026
Posted 2005. February 05. - 22:07

Gratula a bicókhoz! A-Z-ig te hoztad õket ilyen állapotba? Festés meg minden? A szingók dolgában pedig végleg megerõsítettetek, úgyhogy fel is töröm a malacot, oszt megyek venni kettõt. Apropó festés! Van két fémtiszta (én pusztítottam le róla az idõközben neoluxal összepacsmagolt régi festést) acél vázam, amit le szeretnék - ecsettel - festeni. Már nézegettem mindenféle alapozót meg fémfestéket, de nem igazán tudom melyik lenne a tuti. Nincs valakinek valami furfangos ötlete?
#2027
Posted 2005. February 04. - 21:05

Hú, ez igaz? Tényleg nem lesz retro? Mindenképpen kéne! Amikor azt a Scottot megláttam a full 7400as Dura Ace-el akkor befolytam a pad alá!
Ha téma kell szerintem azt könnyen tudunk adni. Pl. had reklámozzam magamat egy kicsit. Ez a csoda az enyém!http://szelespeter.f...im/bringaim.htm
Szingó szerintem jó is, meg nem is. Ameddig nem kapsz defektet addig jó, de ez viszonylag ritka. A felütéses defektet el lehet vele felejteni, ugyanis nincs mit felütni. Én spec a Tufokat szeretem abból is a S22est mert viszonylag olcsó (3500ft), van rajt egy kb. 2mmes sáv ami miatt nagyon pontosan fel lehet ragasztani a felnire és könnyû (nincs 300g). Lehet kapni a Nellában (ott 3700ft) vagy a Biondoban (ft3500) meg a Probikeban (ott nem tom mennyi).
Ha téma kell szerintem azt könnyen tudunk adni. Pl. had reklámozzam magamat egy kicsit. Ez a csoda az enyém!http://szelespeter.f...im/bringaim.htm
Szingó szerintem jó is, meg nem is. Ameddig nem kapsz defektet addig jó, de ez viszonylag ritka. A felütéses defektet el lehet vele felejteni, ugyanis nincs mit felütni. Én spec a Tufokat szeretem abból is a S22est mert viszonylag olcsó (3500ft), van rajt egy kb. 2mmes sáv ami miatt nagyon pontosan fel lehet ragasztani a felnire és könnyû (nincs 300g). Lehet kapni a Nellában (ott 3700ft) vagy a Biondoban (ft3500) meg a Probikeban (ott nem tom mennyi).
#2028
Posted 2005. February 04. - 14:05

igen!!!! RETROt a népnek!!!
kár hogy iyen kevesen vagyunk....
lehetne csinálni egy klubozt mint a z Egyszeregy csak ez Retrobike néven.
amugy nics valakinek régi NEM stoplis bringás/o.utis cipõye???
az a vékony talpu minimal design...
kár hogy iyen kevesen vagyunk....
lehetne csinálni egy klubozt mint a z Egyszeregy csak ez Retrobike néven.

amugy nics valakinek régi NEM stoplis bringás/o.utis cipõye???
az a vékony talpu minimal design...
#2029
Posted 2005. February 03. - 21:25

Hahó Skacok!
Én bizos lemaradtam valamirõl (ahogy szoktam), de csak mostanság vettem észre, hogy a Bike Mag utóbbi számaiban nincsen Retro rovat és biztos forrásból tudom, hogy nem is lesz! Nem kéne méltatlankodnunk? Jómagam nem vagyok valami nagy szakember (ma is jól beégtem, de ez egy másik téma), de a "veloszauruszok" puszta látványa is meg szokta a szívemet dobogtatni. Tudom én, hogy szerte a világhálón vannak oldalak, de a külhoni nyelvvel nem bíró kollégákkal mi lesz. Én ugyan pötyögök valamit anglikánus nyelven, de azért egy jó karosszékben csak jobb madzsariul olvasni a régmúlt csudáiról. Biztos nehéz a szerkesztõi élet, mert minden olvasói igénynek nyilván nem lehet maradéktalanul eleget tenni, de azt hiszem már csak egy "aprócska" rovatot megérdemelnének a hajdani favoritok.
Én bizos lemaradtam valamirõl (ahogy szoktam), de csak mostanság vettem észre, hogy a Bike Mag utóbbi számaiban nincsen Retro rovat és biztos forrásból tudom, hogy nem is lesz! Nem kéne méltatlankodnunk? Jómagam nem vagyok valami nagy szakember (ma is jól beégtem, de ez egy másik téma), de a "veloszauruszok" puszta látványa is meg szokta a szívemet dobogtatni. Tudom én, hogy szerte a világhálón vannak oldalak, de a külhoni nyelvvel nem bíró kollégákkal mi lesz. Én ugyan pötyögök valamit anglikánus nyelven, de azért egy jó karosszékben csak jobb madzsariul olvasni a régmúlt csudáiról. Biztos nehéz a szerkesztõi élet, mert minden olvasói igénynek nyilván nem lehet maradéktalanul eleget tenni, de azt hiszem már csak egy "aprócska" rovatot megérdemelnének a hajdani favoritok.
#2030
Posted 2005. January 31. - 21:00

Köszi a címeket, meg fogom nézni õket. A török meg nem kerget, úgyhogy a jövõ héten majd keressük egymást. A küllõk dolgában pedig legalább megerõsítettél, mert magam is hajlottam (lustaságból) a hanyagolásukra. Egyébként már szétcincáltam õket és a petróleumos fürdõ meg a friss zsír után még szebben "muzsikálnak". A polírral pedig csilli-villi mind a kettõ.
#2031
Posted 2005. January 31. - 20:38

gondolom. de tufo ragsztoszalagot nem ismerem. biztos yo.
Budapesten a Blue Cet, és a Zöld Pont(www.bicycle.hu) bicayboltban ha yol emlékszem van szingos gumi ebben az árban.
a használtakat mayd megbeszéyük. én most a héten ugysem érek rá saaynos....
sz.tem a külllõkel ne vacakoy, ugyis edzõgépnek lessz+ amugyis biryák azok még max. oyan a kinézetük..akko a felniket már nem raknám vissza..nem yo ki be füzögetni a felniket.
Budapesten a Blue Cet, és a Zöld Pont(www.bicycle.hu) bicayboltban ha yol emlékszem van szingos gumi ebben az árban.
a használtakat mayd megbeszéyük. én most a héten ugysem érek rá saaynos....
sz.tem a külllõkel ne vacakoy, ugyis edzõgépnek lessz+ amugyis biryák azok még max. oyan a kinézetük..akko a felniket már nem raknám vissza..nem yo ki be füzögetni a felniket.
#2032
Posted 2005. January 31. - 20:28

Legfeljebb átszellemülnének. A küllõk miatt úgy is át kellene õket fûzni, viszont a szingók érdekelnének. Például a Vittoriát hol lelem? A használt cucc is jöhet, e-mail-ben megbeszélhetjük. Nem mintha nem bíznék magamban, de ez a pálmatexes dolog nekem nem annyira tûnik tutinak. A TUFO-s ragasztó szalag olyan kis kompaktnak látszik és az ára sem eget rengetõ. Gondolom a rögzítést (az általad jól ismert kerekekre) ezzel is meg tudom oldani?
#2033
Posted 2005. January 30. - 20:22


szétszednéd a yo kis Gipiemme kerekeket??? szép mondhatom!

2500Ft/db Vittoria szingo., és nagyon fasza!!! nem kell semmi extra dolog a feltevéséhez..
csak Palma Tex-el körberagsztozod a felnit...ráteszed a gumit egyenletesen..nyomkodod egy kicsit ...1-2 perc mulva meg már fuyhatod is fel...
és defektet is nehezebb kapni vele mint a belsõsel!
ha defeketet kapsztz aakkor én hanyagolnám a a szereléét ..uyat kell venni...de mondom ez viszonylag ritka+ ha kekll használtan adhatok yo szingos gumikat!
#2034
Posted 2005. January 30. - 20:04

Köszi a tippet. A videókat nézve nem tûnik ördöngõsnek a dolog, most már csak arra lennék kíváncsi, hogy kinek mi a véleménye a használat során tapasztaltakról.
#2035
Posted 2005. January 30. - 02:02

Én sem szereltem még szingót sosem, de a www.tufo.com oldalon vannak videók a szerelésérõl.
#2036
Posted 2005. January 29. - 21:43

Szegasztok!
Lehet, hogy már lefutott a téma, de kíváncsi lennék a véleményetekre "szingó-nem szingó" kérdéskörben. Most jó, vagy nem jó. Olvastam már, hogy a gördülési ellenállás szuper, na de a magas nyomás nem frankó, de hallottam, hogy a szerelése külön tudomány. Szóval én csak amolyan retro-hibrideket (edzeni/országúton túrázgatni) építgetek és van egy pár szingós kerekem és most nem igazán tudom mi tévõ legyek. Eladjam (a felnit), vagy rakjak rá valamilyen szingót? Tudtommal egyébként sem nagy a választék (talán a TUFO kivételével).
Lehet, hogy már lefutott a téma, de kíváncsi lennék a véleményetekre "szingó-nem szingó" kérdéskörben. Most jó, vagy nem jó. Olvastam már, hogy a gördülési ellenállás szuper, na de a magas nyomás nem frankó, de hallottam, hogy a szerelése külön tudomány. Szóval én csak amolyan retro-hibrideket (edzeni/országúton túrázgatni) építgetek és van egy pár szingós kerekem és most nem igazán tudom mi tévõ legyek. Eladjam (a felnit), vagy rakjak rá valamilyen szingót? Tudtommal egyébként sem nagy a választék (talán a TUFO kivételével).
#2037
Posted 2005. January 25. - 23:25

voti
a peremes szingot csak peremes szingos felnire lehet.
a sima gumit lehet a peremes szingos felnire.
de nem vagyok benne biztos...
a peremes szingot csak peremes szingos felnire lehet.
a sima gumit lehet a peremes szingos felnire.
de nem vagyok benne biztos...
#2038
Posted 2005. January 25. - 18:41

Akkor ez csak marketing?voti: a peremes szingót is fel lehet rakni a sima felnire, csak az elején szívni fogsz vele egy kicsit...vagy ügyesebb vagy, mint én:D

#2039
Posted 2005. January 25. - 18:31

A conti-online.com-on láttam párféle hagyományos külsõ gumit 20-622 méretben amit 10-11 barral lehet használni. Nem tudjátok mi az a tpi már a tufonál is néztem, de nem jöttem rá. Ilyenek vannak: super fine 310 tpi casing.
#2040
Posted 2005. January 25. - 13:17

Tisztelt Retrosok!!Segítséget kérek S.puch Waffenrad
felújításához infok,fotok stb.Elöre is köszönök minden segítséget.
felújításához infok,fotok stb.Elöre is köszönök minden segítséget.

