nincs a linkhez kép.
amugy értem mia probléma.
én egy bilincses tartott tettem a felsõcsõ végére a nyeregcsõ elé...
..vagy estleg hegeszteni lehetne rá egy oyan tartot..
saynos az oldal beyön nekem de nincs ott semmi kép...
másnak minenkinek látható a kép???
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#2001
Posted 2005. March 01. - 21:57

#2002
Posted 2005. March 01. - 20:35

Üdv Mindenkinek!
Nekem az volna a problémám, hogy egy nem cantispecifikus vázam van és ezen használok canti féket (nincs rajta az a kis bowdentartó pöcök a hátsófék számára).
Kérdésem, hogy látott már valaki olyan bigyót, amilyen a mellékelt képen látszik. Ez nekem nagyon tetszene, de boltokban még nem volt szerencsém.
És ráadásul még az is bekavar, hogy olyan bilincs kell hozzá, aminek a csavarja megfelelõen távol esik a váztól, hogy az átfurt izé elférjen.
Minden 5letet szívesen fogadok! Köszi elõre is!
http://www.bikecult....s/ononeSSJ.html
Nekem az volna a problémám, hogy egy nem cantispecifikus vázam van és ezen használok canti féket (nincs rajta az a kis bowdentartó pöcök a hátsófék számára).
Kérdésem, hogy látott már valaki olyan bigyót, amilyen a mellékelt képen látszik. Ez nekem nagyon tetszene, de boltokban még nem volt szerencsém.
És ráadásul még az is bekavar, hogy olyan bilincs kell hozzá, aminek a csavarja megfelelõen távol esik a váztól, hogy az átfurt izé elférjen.
Minden 5letet szívesen fogadok! Köszi elõre is!
http://www.bikecult....s/ononeSSJ.html
#2003
Posted 2005. February 22. - 18:54

Nekem a régi cromo montimba gyógyult bele a nyeregcsõ. Fújtam alulról-felülrõl csavarlazítóval, a nyeregcsõre pedig rászereltem egy 120-as kormányszárat, azzal csavargattam finoman. Két óra kûzdelem után gyõztem.
#2004
Posted 2005. February 22. - 18:37

FIGYELMEZTETNI..
..szeretnélek benneteket - amenyiben még nem lett volna iyen tapasztalaitok - hogy ha régi o.uti bringát vesztek..70-80as évek...azoknak az üléscsöve általában bele van gyógyulva a vázba. és csak melegitéssel yön ki..amikoris a festék lepereg..
tehát uyra kell festetni...
Mielött vesztek egy iyen bicayt nézzétek meg hogy egyáltalán megmozdul e a nyeregcsõ...
esetleg emiatt le is alkudhatyátok az árat...
Ha csak gyönyörködtök benne persze ez felesleges ,d ha használni akaryátok nem árt figyelni erre....én is régebben porul yártam 1-2szer...
..szeretnélek benneteket - amenyiben még nem lett volna iyen tapasztalaitok - hogy ha régi o.uti bringát vesztek..70-80as évek...azoknak az üléscsöve általában bele van gyógyulva a vázba. és csak melegitéssel yön ki..amikoris a festék lepereg..
tehát uyra kell festetni...
Mielött vesztek egy iyen bicayt nézzétek meg hogy egyáltalán megmozdul e a nyeregcsõ...
esetleg emiatt le is alkudhatyátok az árat...
Ha csak gyönyörködtök benne persze ez felesleges ,d ha használni akaryátok nem árt figyelni erre....én is régebben porul yártam 1-2szer...
#2005
Posted 2005. February 15. - 21:30

#2006
Posted 2005. February 15. - 14:16

Az én Chesinimet Ami szintén full 600as és egyébb nyalánkságok, Cololmbus Sl csõszett + a kiegészítõk is jók, 55e ért vettem cipõvel (carnak) együtt. Ez a bicó, mint utóbb kiderült 88as, de nem volt benne csak 500km, vagyis nagyon jó állapotban van. Szerintem ennyit böven megért, legalábbis nekem aki csak hobbyként tekerek. Ha versenyeznék akkor biztos nem adnék érte 25nél többet, de ez már más téma.
#2007
Posted 2005. February 14. - 20:48

a 40-50-et én is arra írtam, amennyiért szívfájdalom nélkül megvenném. Bár így fvkar nélkül inkább a 40. de meséltem már a haver vett full 105-tel, fékváltókarral, '98as, szinte gyári állapotú vasat 22ezer forintért. Néha ki lehet fogni hozzá nem értõ eladót...

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2008
Posted 2005. February 14. - 19:58

hasonló felszerelésû tiptop 20 éves outi gépet vettünk nemrég 30000-ért (full 600as, titan stucni, minden gyári kivéve fékkarok), ebbõl kiindulva 60000 körüli árat is megér szerintem. Persze olcsóbban még jobb, de ez az az összeg, amennyim ha lenne ár odadnám érte, mert nem érezném hogy nem éri meg.

#2009
Posted 2005. February 14. - 15:52

nem fváltókar!
de ördögien yól néz ki
idáig volt 40-60 és 60-120 és most tied;15:D
be kell valljam,a tied áll legközelebb a szívemhez:D
de ördögien yól néz ki
idáig volt 40-60 és 60-120 és most tied;15:D
be kell valljam,a tied áll legközelebb a szívemhez:D
#2010
Posted 2005. February 14. - 13:11

fékváltókarral? szerintem akár 40-50et is. vagy többet. csak ennyiért nehéz eladni. ha venni akarod, akkor 15

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2011
Posted 2005. February 14. - 12:13

Hmmm.
Mennyit ér szerintetek egy 6-7 éves tökéletes állapotban levõ Moser Mavic kerekekkel,Shimano 600-as fékekkel és 105-ös váltókkal?
Mennyit ér szerintetek egy 6-7 éves tökéletes állapotban levõ Moser Mavic kerekekkel,Shimano 600-as fékekkel és 105-ös váltókkal?
#2012
Posted 2005. February 11. - 21:36

te yo ég nem!
huh. azért nem vagyék én enyire képben.
De szerintem ugyanakkor mint a Shimano.
Miche biopacet már láttam/volt nekem. 1990körüliek ezek.

huh. azért nem vagyék én enyire képben.

De szerintem ugyanakkor mint a Shimano.
Miche biopacet már láttam/volt nekem. 1990körüliek ezek.
#2013
Posted 2005. February 11. - 19:18

heyhó
megtaláltam a mailcímed,üzi ment!
nem tudod,h ofmega mikor gyártott ovális,Biopace-kopi hajtómûveket?

megtaláltam a mailcímed,üzi ment!
nem tudod,h ofmega mikor gyártott ovális,Biopace-kopi hajtómûveket?
#2014
Posted 2005. February 11. - 13:48

tamaska:
köszi.
kalaius:
már saynos eladva. egy srác épp tegnap akarta megvenni...
neki is mondtam hogyha kell akkor 3-4 héten belül összehozhatok egy 1seb/fixi valamit.
bár neki egyseb kellett , nem fixi.
Zorg:
nos yo ötlet. de mivel én süket vagyok a computerekhez igy e-mailben/priviben légyszi vázold fel hogy hogy gondoltad a gyakorlatban...
meg persze igy nem a dicsõséget fáylalnám..., csakaz önmegvalósítást szeretem, persze ami nem megy magamtól oda yól yön a segítség! köszi
potty:
mibõl gondolod egyáltalán hogy 80as évek közepe?? nem lehet hogy elöbbi?
köszi.
kalaius:
már saynos eladva. egy srác épp tegnap akarta megvenni...
neki is mondtam hogyha kell akkor 3-4 héten belül összehozhatok egy 1seb/fixi valamit.
bár neki egyseb kellett , nem fixi.
Zorg:
nos yo ötlet. de mivel én süket vagyok a computerekhez igy e-mailben/priviben légyszi vázold fel hogy hogy gondoltad a gyakorlatban...
meg persze igy nem a dicsõséget fáylalnám..., csakaz önmegvalósítást szeretem, persze ami nem megy magamtól oda yól yön a segítség! köszi
potty:
mibõl gondolod egyáltalán hogy 80as évek közepe?? nem lehet hogy elöbbi?
#2015
Posted 2005. February 11. - 12:42

Ja találtam otthon egy két régebbi katalógust. Majd megpróbálom beszkennelni és akkor felrakom. Csak most sajna két hétig nem leszek otthon.
#2016
Posted 2005. February 11. - 12:41

Yvorl: Nekem is van egy full 600as szettem , azért érdekelne hogy mikori. Asszem 88as de nem vagyok benne biztos.
#2017
Posted 2005. February 10. - 23:57

OFF;
Robi,a fixi megvan még?
Épp van annyi,ha még Ladó,akkor megvenném!
Bpen,vagy Zalában (inkább az elsõ mostanság:/ )
Írj plz! mailto:kalaius@freemail.hu
Üdv;Kala
(tudom,h priváttéma,de megtelt a postaláda,és nem akarok törölni)
ON
Robi,a fixi megvan még?
Épp van annyi,ha még Ladó,akkor megvenném!
Bpen,vagy Zalában (inkább az elsõ mostanság:/ )
Írj plz! mailto:kalaius@freemail.hu
Üdv;Kala
(tudom,h priváttéma,de megtelt a postaláda,és nem akarok törölni)
ON
#2018
Posted 2005. February 10. - 21:52

Kona modelleket szerintem ne katalógusban keress, hanem www.kona.dk <-minden ami hawaii-virágos-mintás-rastacolor. a kezdetektõl. és nem kell pöcsölni a szkennerrel. infók is vannak ofkorsz.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2019
Posted 2005. February 10. - 20:49

Yvorl!
Kooperációt ajánlanék: kidolgozom a technikai részét a website-nak, biztosítom a tárhelyet, aldomént (retro.bikemag.hu, ezen felül önálló TL domén is persze), és "biztosítom" ezáltal a bikemag.hu protál kiemelkedõ látogatottságát - amely döntõen befolyásolja egy ilyen adattáras móka dinamikus fejlõdését, az adatbázis növekedését.
Félreértés ne essék: nem akarnám lefölözni az elismerést, pusztán olyan háttert kínálok, ami kézzelfogható, objektív elõnyökkel jár. A "dicsõség" a tiéd!
Kooperációt ajánlanék: kidolgozom a technikai részét a website-nak, biztosítom a tárhelyet, aldomént (retro.bikemag.hu, ezen felül önálló TL domén is persze), és "biztosítom" ezáltal a bikemag.hu protál kiemelkedõ látogatottságát - amely döntõen befolyásolja egy ilyen adattáras móka dinamikus fejlõdését, az adatbázis növekedését.
Félreértés ne essék: nem akarnám lefölözni az elismerést, pusztán olyan háttert kínálok, ami kézzelfogható, objektív elõnyökkel jár. A "dicsõség" a tiéd!
"In idem flumen bis non descendimus"
#2020
Posted 2005. February 10. - 20:23

A retrós web oldalra visszatérve, szerintem nagy (hiánypótló) ötlet. Nekem az jutott az eszembe, hogy hasonlóan a galériához, lehetne egyfajta adattárházat kialakítani, ahová a "klubbtagok" felrakhatnák a cuccaikat. Azt hiszem az autósok már csinálnak valami hasonlót, így ha valakinek valamire szüksége van - akár csak tanácsra az adott dologgal kapcsolatban - láthatja, hogy élbõl kihez forduljon.