-Henger-
ha konkrétan Moser kell lehetudok eg yoyat amit át kell festeni sayna...
ez is Nyugati holmi..bár szerintem már eladtákk mert ezer éve láttam.
mayd utánna kérdezek.
amugy a Puchot se szoyuk le, igenis voltak nagyon fasza vázai..nekem is volt egy...
és még szépek is voltak.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#1981
Posted 2005. March 03. - 12:03

#1982
Posted 2005. March 03. - 09:47

városmajor utcában van egy bolt ott szoktak válogatott régi bringák lenni nem csak puch és társai.
#1983
Posted 2005. March 03. - 09:26

Bár én nem vagyok egy törzsvendég, de a Raoul Wallenberg utcában szokott lenni használt cucc, kb 1 hónapja volt egy nagyon szép oúti bringa, makulátlan állapotban. Ha dunántúlon jársz, a határ közelében vannak olyan lerakatok, amelyekben a sógorok által leselejtezett, de teljesen jó dolgokra bukkanhatsz, és az ár is kedvezõ (mondjuk hogy Moser szintû lesz-e, az nagyban szerencse függvénye).
#1984
Posted 2005. March 02. - 21:05

Sziasztok!
Tudna nekem valaki tanácsot/tippet adni, váz ügyben?
Van egy 56-os alu outi vázam, villával, ezt kicserélném egy legalább Moser szintû szerkezetre. 58-as méretben. Merre keresgéljek, ki, vagy kik foglalkoznak ezzel?
Tudna nekem valaki tanácsot/tippet adni, váz ügyben?
Van egy 56-os alu outi vázam, villával, ezt kicserélném egy legalább Moser szintû szerkezetre. 58-as méretben. Merre keresgéljek, ki, vagy kik foglalkoznak ezzel?
#1985
Posted 2005. March 02. - 20:41

Kellett nekem nosztalgiázni? Rögvest szénné égtem. Az a legnagyobb baj, hogy hiába vettem volna fel a szemüvegemet, én akkor sem szúrtam volna ki a konkrét paramétereket, bár tekintve a szakmai kvalitásomat nekem minden klasszik amit az ember a saját szája íze szerint rak össze.
#1986
Posted 2005. March 02. - 20:28

Értem mire célzol. De ez a keró nem retró: a váz sem és a fék sem, azok 2004-es Avid Shorty 6 fékek, amibe már messze a mai technika van beletéve - csak épp másképpen. A fékpofák sem tuskósak, hanem csavaros betétes pofák. Mellesleg a Sh-nak is van ilyen modellje, aranyáron, mint az Avid (tavaly én is azt hittem, hogy a cantik nem divatoznak és éppen ezért elérhetõ lesz - nem jött be, asszem 14e volt). A ciklocrossnak meg nincs valami széles piaca Mo-on, szvsz. De hagyományos értelemben bicajozni teljesen szuper!
#1987
Posted 2005. March 02. - 20:14

Na de hát azért retro, vagy mi! Na meg attól függ, hogy mire is használja. Egyébként nekem ilyenkor mindig az jut az eszembe, hogy napjainkban fanyalgunk a "taknyos" fékhatáson, meg a "rosszul adagolhatóságon" 'oszt 1992-ben a már akkor is elavult harckocsi nehézségû montimat a hû vazze agyonhegyrõl mégis megállították a noname kantik. Szóval szerintem egy ilyen hibriden jól néznek ki, és a felhasználási célnak megfelelõen teszik is a dolgukat.
#1988
Posted 2005. March 02. - 19:32

Tényleg szép, mondjuk én a kormányt irigylem róla legkevésbé...
Letisztult lenne az pölö egyenes kormánnyal, vagy országúti kormánnyal is
De szerintem sokkal érdekesebb a fékrendszere. Nem jellemzõ, hogy a nagy pizzák korában valaki (viszonylag nagy) összeget költsön egy "elavult" cantifékre. Ma - saját tapasztalataim szerint - a cantikat megmosolyogják, jön a "miért nem veszel V-féket" szöveg. Ez nekem jobban szemet szúrt!
Letisztult lenne az pölö egyenes kormánnyal, vagy országúti kormánnyal is
De szerintem sokkal érdekesebb a fékrendszere. Nem jellemzõ, hogy a nagy pizzák korában valaki (viszonylag nagy) összeget költsön egy "elavult" cantifékre. Ma - saját tapasztalataim szerint - a cantikat megmosolyogják, jön a "miért nem veszel V-féket" szöveg. Ez nekem jobban szemet szúrt!
#1989
Posted 2005. March 02. - 19:26

hát ez nagyon szép. szerintem. egyszerre rendhagyó, polgárpukkasztó azzal a kormánnyal, de mégis olyan letisztult...vagy mi.
#1990
Posted 2005. March 02. - 18:58

#1991
Posted 2005. March 02. - 10:54

#1992
Posted 2005. March 01. - 21:57

nincs a linkhez kép.
amugy értem mia probléma.
én egy bilincses tartott tettem a felsõcsõ végére a nyeregcsõ elé...
..vagy estleg hegeszteni lehetne rá egy oyan tartot..
saynos az oldal beyön nekem de nincs ott semmi kép...
másnak minenkinek látható a kép???
amugy értem mia probléma.
én egy bilincses tartott tettem a felsõcsõ végére a nyeregcsõ elé...
..vagy estleg hegeszteni lehetne rá egy oyan tartot..
saynos az oldal beyön nekem de nincs ott semmi kép...
másnak minenkinek látható a kép???
#1993
Posted 2005. March 01. - 20:35

Üdv Mindenkinek!
Nekem az volna a problémám, hogy egy nem cantispecifikus vázam van és ezen használok canti féket (nincs rajta az a kis bowdentartó pöcök a hátsófék számára).
Kérdésem, hogy látott már valaki olyan bigyót, amilyen a mellékelt képen látszik. Ez nekem nagyon tetszene, de boltokban még nem volt szerencsém.
És ráadásul még az is bekavar, hogy olyan bilincs kell hozzá, aminek a csavarja megfelelõen távol esik a váztól, hogy az átfurt izé elférjen.
Minden 5letet szívesen fogadok! Köszi elõre is!
http://www.bikecult....s/ononeSSJ.html
Nekem az volna a problémám, hogy egy nem cantispecifikus vázam van és ezen használok canti féket (nincs rajta az a kis bowdentartó pöcök a hátsófék számára).
Kérdésem, hogy látott már valaki olyan bigyót, amilyen a mellékelt képen látszik. Ez nekem nagyon tetszene, de boltokban még nem volt szerencsém.
És ráadásul még az is bekavar, hogy olyan bilincs kell hozzá, aminek a csavarja megfelelõen távol esik a váztól, hogy az átfurt izé elférjen.
Minden 5letet szívesen fogadok! Köszi elõre is!
http://www.bikecult....s/ononeSSJ.html
#1994
Posted 2005. February 22. - 18:54

Nekem a régi cromo montimba gyógyult bele a nyeregcsõ. Fújtam alulról-felülrõl csavarlazítóval, a nyeregcsõre pedig rászereltem egy 120-as kormányszárat, azzal csavargattam finoman. Két óra kûzdelem után gyõztem.
#1995
Posted 2005. February 22. - 18:37

FIGYELMEZTETNI..
..szeretnélek benneteket - amenyiben még nem lett volna iyen tapasztalaitok - hogy ha régi o.uti bringát vesztek..70-80as évek...azoknak az üléscsöve általában bele van gyógyulva a vázba. és csak melegitéssel yön ki..amikoris a festék lepereg..
tehát uyra kell festetni...
Mielött vesztek egy iyen bicayt nézzétek meg hogy egyáltalán megmozdul e a nyeregcsõ...
esetleg emiatt le is alkudhatyátok az árat...
Ha csak gyönyörködtök benne persze ez felesleges ,d ha használni akaryátok nem árt figyelni erre....én is régebben porul yártam 1-2szer...
..szeretnélek benneteket - amenyiben még nem lett volna iyen tapasztalaitok - hogy ha régi o.uti bringát vesztek..70-80as évek...azoknak az üléscsöve általában bele van gyógyulva a vázba. és csak melegitéssel yön ki..amikoris a festék lepereg..
tehát uyra kell festetni...
Mielött vesztek egy iyen bicayt nézzétek meg hogy egyáltalán megmozdul e a nyeregcsõ...
esetleg emiatt le is alkudhatyátok az árat...
Ha csak gyönyörködtök benne persze ez felesleges ,d ha használni akaryátok nem árt figyelni erre....én is régebben porul yártam 1-2szer...
#1996
Posted 2005. February 15. - 21:30

#1997
Posted 2005. February 15. - 14:16

Az én Chesinimet Ami szintén full 600as és egyébb nyalánkságok, Cololmbus Sl csõszett + a kiegészítõk is jók, 55e ért vettem cipõvel (carnak) együtt. Ez a bicó, mint utóbb kiderült 88as, de nem volt benne csak 500km, vagyis nagyon jó állapotban van. Szerintem ennyit böven megért, legalábbis nekem aki csak hobbyként tekerek. Ha versenyeznék akkor biztos nem adnék érte 25nél többet, de ez már más téma.
#1998
Posted 2005. February 14. - 20:48

a 40-50-et én is arra írtam, amennyiért szívfájdalom nélkül megvenném. Bár így fvkar nélkül inkább a 40. de meséltem már a haver vett full 105-tel, fékváltókarral, '98as, szinte gyári állapotú vasat 22ezer forintért. Néha ki lehet fogni hozzá nem értõ eladót...

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1999
Posted 2005. February 14. - 19:58

hasonló felszerelésû tiptop 20 éves outi gépet vettünk nemrég 30000-ért (full 600as, titan stucni, minden gyári kivéve fékkarok), ebbõl kiindulva 60000 körüli árat is megér szerintem. Persze olcsóbban még jobb, de ez az az összeg, amennyim ha lenne ár odadnám érte, mert nem érezném hogy nem éri meg.

#2000
Posted 2005. February 14. - 15:52

nem fváltókar!
de ördögien yól néz ki
idáig volt 40-60 és 60-120 és most tied;15:D
be kell valljam,a tied áll legközelebb a szívemhez:D
de ördögien yól néz ki
idáig volt 40-60 és 60-120 és most tied;15:D
be kell valljam,a tied áll legközelebb a szívemhez:D