Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#8021
Írta 2010. augusztus 06. - 12:35

#8022
Írta 2010. augusztus 06. - 12:29

hogy van-e neki, (mert mintha olvastam volna itt a fórumban, hogy õ tud utángyártottat)
de nem válaszolt még az e-mailre.

A féket, pedig én 3 patkófékkel szeretném megoldani, mert a v-fék bonyolult, bár lehet, hogy a végén az lesz...
#8023
Írta 2010. augusztus 06. - 09:17

Én egy kidobásra ítélt rokkantkocsit szereztem be erre a célra, annak is masszív tengelye van, meg kész is a kerékagy, zárt csapágyakkal. Csak a trike-építés nem akar még elindulni...
Bár, most hogy szó van róla kimentem, megmértem: az is 12-es...
Féket hogy oldod meg?
#8024
Írta 2010. augusztus 06. - 08:59

#8025
Írta 2010. augusztus 06. - 08:15

20 as átütötengejes agyra füzes kereket azmajd nem hajlik de az nem olcso megoldás. Alternativa még a 14mm es tengejü bmx kerék
Én egy kidobásra ítélt rokkantkocsit szereztem be erre a célra, annak is masszív tengelye van, meg kész is a kerékagy, zárt csapágyakkal. Csak a trike-építés nem akar még elindulni...
Bár, most hogy szó van róla kimentem, megmértem: az is 12-es...
#8026
Írta 2010. augusztus 06. - 07:55

Most látom, hogy avatart váltottál! Álllllat a gép! Az elsõ és hiteles RATBIKE autentikus csomagrendszerrel!
Nem akartam neki nevet adni, de most, hogy így mondod, legyen RATBIKE.
#8027
Írta 2010. augusztus 06. - 07:48

#8028
Írta 2010. augusztus 06. - 07:29

Szerintem kissé alulméretezett a váz. Gondolom beüléskor, kátyúzáskor nyeklik akarom mondani rugózik is rendesen. A 12-es elsõ tengelyeket általában gyengének tartják egyoldalas megfogatáshoz a trájkosok.Építõ kritikát , tanácsot szívesen fogadok.
1.0 verziónak mindenesetre jó a gép, ezen kitanulhatod a trájkot, és a következõ (mindig van következõ) már egy osztállyal jobb lehet. Javaslom, gondolkodj el egy szellõzõs ülésen. Nagyot dob az élményen.
#8029
Írta 2010. augusztus 06. - 06:49


Tegnap volt vele egy próbám két kisebb körre elvitt és egész jó.
A súly, csak egyenes úton oszlik el egyenletesen, padkán, döccenõn jobban terhelõdik, feszül az egyik kerék.
#8030
Írta 2010. augusztus 05. - 23:24

Alakul a trájkom, most így néz ki:
A kormányt sikerült a lehetõ legjobban beállítanom, nem farag a gumi, még az agresszív kormányzást is jól bírja.
De.
Valamiért, komolyabb taposásnál bepogózik(meginog) a gép.
Építõ kritikát , tanácsot szívesen fogadok.
Elõször a keverõgépet láttam meg, azt hittem, rossz képet nézek.

Na, de azért amikor arrébb húztam a képet, megláttam a trike-ot is. Szerintem az üléstartó aljától-hátuljától a hátsó tengelyig kéne hosszanti merevítés. Merthát arra rántja elõre erõs hajtáskor a lánc.
Az elsõ kerekek tengelye milyen átmérõjû? Sima biciklitengely, vagy valami robosztusabb?
Azért kérdem ezt, mert egyszer én is szeretnék trike-ot, és egyik nap azt gondolom, hogy az egyoldali befogáshoz erõsebb, vastagabb kell, másik nap meg úgy gondolom, hogy hát két kerék közt oszlik meg az a súly, ami egyre szokott esni normál biciklinél, tehát elég a sima biciklitengely.
#8031
Írta 2010. augusztus 05. - 21:32

#8032
Írta 2010. augusztus 05. - 21:23

Most látom, hogy avatart váltottál! Álllllat a gép! Az elsõ és hiteles RATBIKE autentikus csomagrendszerrel!;1008025']Én
#8033
Írta 2010. augusztus 05. - 21:22

Na, akkor ezt holnap orvoslom is.
Egyébként ideiglenes láncfeszítõ van most rajta,( kemping hátsó agy) de már készül a danamid görgõ.
#8034
Írta 2010. augusztus 05. - 21:15

#8035
Írta 2010. augusztus 05. - 20:53

#8036
Írta 2010. augusztus 05. - 15:14

;1008025']Én azt tapasztaltam - mikor az angolmenetes monoblokk beesett az olaszmenetes csapágyházba - , hogy az olaszmenetesnek nagyobb az átmérõje. Megoldás lehet egy angolmenetes csapágyház fölhegesztése.
Flex és hegesztõtrafó mindenre megoldást jelent

Azon morfondírozom, hogy egyáltalán érdemes-e ezen az egészen görcsölni: érezném-e a különbséget egy
M761 (XT integrált, hollowtech 2), egy
M521 (Deore, octalink, hollowtech 1) és egy
M443 (Alivio, négyszögtengyely)
között?
#8037
Írta 2010. augusztus 05. - 15:12

Hm, vagy ez inkább fordítva lehetséges? Bottom bracket - Wikipedia, the free encyclopediaVan nekem a biciklimben olaszmenetes csapágyházam. Találtam occsóér integrált tengelyes hajtómûvet, amihez ugyebár csak angol menet van (igen, tudom, hogy az outihoz létezik olaszmenetes csapágy, de az valszeg nem lesz jó)
Elültették a bogarat a fülembe: de miért nem vágatok angol menetet a vázamba az olasz helyére? Mert ezt állítóllag sokan csinálják.
Kérdés az Urakhoz: hallottatok-e már ilyenrõl? Ismertek-e valakit, aki vállal ilyen mûveletet?
Úgy nézem az angol menet a kisebb átmérõjû...
Akkor mindegy...
#8038
Írta 2010. augusztus 05. - 15:05

Van nekem a biciklimben olaszmenetes csapágyházam. Találtam occsóér integrált tengelyes hajtómûvet, amihez ugyebár csak angol menet van (igen, tudom, hogy az outihoz létezik olaszmenetes csapágy, de az valszeg nem lesz jó)
Elültették a bogarat a fülembe: de miért nem vágatok angol menetet a vázamba az olasz helyére? Mert ezt állítóllag sokan csinálják.
Kérdés az Urakhoz: hallottatok-e már ilyenrõl? Ismertek-e valakit, aki vállal ilyen mûveletet?
Én azt tapasztaltam - mikor az angolmenetes monoblokk beesett az olaszmenetes csapágyházba - , hogy az olaszmenetesnek nagyobb az átmérõje. Megoldás lehet egy angolmenetes csapágyház fölhegesztése.
#8039
Írta 2010. augusztus 05. - 15:01

Elültették a bogarat a fülembe: de miért nem vágatok angol menetet a vázamba az olasz helyére? Mert ezt állítóllag sokan csinálják.
Kérdés az Urakhoz: hallottatok-e már ilyenrõl? Ismertek-e valakit, aki vállal ilyen mûveletet?
#8040
Írta 2010. augusztus 05. - 15:00

