na a picasát is elbacták:(
ujgép festve
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 03:26
#1201
Posted 2012. January 21. - 15:28

#1202
Posted 2012. January 21. - 12:29

ezel ugyjárnék hátul mint a vonaton hányingerem lenne:)
Olyankor pálinkát kell inni.

#1203
Posted 2012. January 21. - 10:22

#1204
Posted 2012. January 20. - 21:19

#1205
Posted 2012. January 20. - 20:56

python ezta mondást tedbe a második törvényednek
... Ja, és uj rekut ne festd le!...
...na ja! A bölcsességnek ára van, de hát ki vagyok én hogy ellenálljak a népakaratnak?

Megfogalmaztam:
Python második törvénye:"A festés legjobb elõkészítése 3000 teszt-kilométer!"
Beillesztettem.
Nem fogadta el.
Max. három sor lehet, ez már nem fér bele.
Bocsika!
#1206
Posted 2012. January 20. - 20:29

python ezta mondást tedbe a második törvényednek 
... Ja, és uj rekut ne festd le!...

... Ja, és uj rekut ne festd le!...
#1207
Posted 2012. January 20. - 08:51

Biztosan nem a gép elõtt tölti az egész napját. Türelem!Írtam Dennisnek

A Papa által linkeltrõl, én nem tudtam megállapítani, hogy milyen. Az eleje szemmel láthatóan fix, a többi rejtély.
Egyèbként nem újkeletû ez a hátsókerèk kormányzás. Az elsõkön még egy hagyományos "gyémántvàzas" bringán megcserélték az ülést és a kormányt.
Errõl sok anyag van a világhálón. Meglepõ, hogy már 1920-as évektõl található ilyen.
A központikormányzás ötlete jóval késõbbi (Johan Vierelik, ha jól tévedek). Errõl pár évvel ez elõtt írtam egy rövid értekezést az AM bringa blogján. (van is benne pár téves megállapítás!

... Ja, és ne festd le!...
#1208
Posted 2012. January 20. - 08:17

Írtam Dennisnek, de még nem válaszolt. Szerintem kérdezhettek tõle ezzel kapcsolatban néhányan, régen is volt, lehet már megúnta és nem is fog.
Azért az fura, hogy a piros után, amit lompi mutatott, késõbb megcsinálta a komolyabb változatát, akkor azért csak nem lehetett annyira rossz. Viszont az a másik csapat meg, akik a szürke, állítható csuklószögû prototipust készítették, gondolom kipróbálták a Dennis által használt szöget is, volt rá lehetõségük, mégis inkább a másik irányba dõtötték.
Szóval, a fene érti ezt... Azért én összerakom készre az enyémet, lefestem, esetleg csinálok hozzá még egy hátsó részt, a 67 helyett 71 fokkal és ha erre jártok, kipróbálhatjátok.
Ha elõbb nézek be erre a fórumra, akkor valószínû, hozzá sem kezdek, inkább készítek valami „hagyományosat”
. Bár, amit Rekupapa mutatott, valódi hátsókerék kormányzásút (znb1 video), az sem tûnik instabilnak, de azt én is belátom, hogy nem valami praktikus, inkább csak poénnak jó, ill. egy kísérletnek, hogy a hátsókerék kormányzás sem „lehetetlen”. Azt még hozzáteszem, hogy persze az egy másik kategória, nem központi kormányzás, mint Dennisé (ami szintén nem valami praktikus).
Azért az fura, hogy a piros után, amit lompi mutatott, késõbb megcsinálta a komolyabb változatát, akkor azért csak nem lehetett annyira rossz. Viszont az a másik csapat meg, akik a szürke, állítható csuklószögû prototipust készítették, gondolom kipróbálták a Dennis által használt szöget is, volt rá lehetõségük, mégis inkább a másik irányba dõtötték.
Szóval, a fene érti ezt... Azért én összerakom készre az enyémet, lefestem, esetleg csinálok hozzá még egy hátsó részt, a 67 helyett 71 fokkal és ha erre jártok, kipróbálhatjátok.
Ha elõbb nézek be erre a fórumra, akkor valószínû, hozzá sem kezdek, inkább készítek valami „hagyományosat”

#1209
Posted 2012. January 19. - 23:02

#1210
Posted 2012. January 19. - 20:02

Haaat, kedvös poogaartaarsak, ollyan maarpedig nincsen is, nem gyaarcsaak ! Ha mögmontam haat mögmontam !
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó !
#1211
Posted 2012. January 19. - 18:59

Ez egy szép mondat volt, de engem az is érdekelne, hogy az egy nyomon haladó elsõkerékhajtásúaknál mit ír a nagykönyv?
#1212
Posted 2012. January 19. - 18:31

A pozitív utánfutás hatása húzza a kereket. Ez stabilizálja a kormányzást.
Negatív utánfutást (elõfutást) elsõkerék-hajtású jármûveken alkalmázzák, így a hajtott kerek(ek) a vonóerõ hatására áll(nak) vissza.
Negatív utánfutást (elõfutást) elsõkerék-hajtású jármûveken alkalmázzák, így a hajtott kerek(ek) a vonóerõ hatására áll(nak) vissza.
#1213
Posted 2012. January 19. - 18:10

Nyáron vissza az elsõ kerék azután hajrá.
Én már betettem a linket a lengõorrú változatról:Teherszállító kerékpárok, cruiser, class - Index Fórum
Lompi már meg is találta;)
#1214
Posted 2012. January 19. - 16:18

Python !
Nem a python jelleggel van a porblémám, hanem a kormányzással és labilitással.
Papa !
Ne haragudj, semmi extra. Szivesen kipróbálnám, de semmi több.
Nem a python jelleggel van a porblémám, hanem a kormányzással és labilitással.
Papa !
Ne haragudj, semmi extra. Szivesen kipróbálnám, de semmi több.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó !
#1215
Posted 2012. January 19. - 16:00

Tekints rá úgy, mint egy kísérletre! Talán lesz belõle valami, de valószínûbb hogy nem. Az biztos, hogy a Piko-Python nélkül sem lenne most egy lengõorrúd. Kitaposták elõtted az utat.
#1216
Posted 2012. January 19. - 15:58

A lentebbi, znb1 videómhoz mit szóltok?
#1217
Posted 2012. January 19. - 14:40

Villogni, vitrinbe kiváló.
Ennek a gépnek a videójával már találkoztam...
Közútra, forgalomba fos.
(szerintem!)
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó !
#1218
Posted 2012. January 19. - 13:10

Ha nem, akkor mitõl micsoda az izé?
Egyszerû, mint a fa ék!

Nehézgépeknél alkalmaznak hasonló megoldást. Elõl és hátul merevtengely, közepén meg a hidraulika "töri" a vázat. Ès nem! Nem targonca! Ott a (némelyiknél) hátsó kereket kormányozzák. Az valóban hátsókerék kormányzás.
#1219
Posted 2012. January 19. - 09:40

Én leghamarabb (na jó, optimális esetben) március végére készülök el az átalakítással. A legnagyobb hátráltató tényezõ, hogy még el sem kezdtem...
motyoo azért nelégy felelötlen nehogy elkapkod:)

#1220
Posted 2012. January 19. - 08:35
