Most néztem csak. Királyságos!Reku Papa nézted a mailt amit küldtem?
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#11601
Írta 2009. július 10. - 07:55

#11602
Írta 2009. július 09. - 11:00

#11603
Írta 2009. július 09. - 10:52

A végére ez is odaver a 19 kilóhozhehe
nekem is ez a célom. a tárcsa csak megtévesztés, a fék V-fék és ugyanott fog mindkét kerékméretnél. Használat során kiderül majd, hogy életképes-e az ötlet.

#11604
Írta 2009. július 09. - 10:45

Haláli jó ez az elsõ villa így! Rekupapának kellene ilyen, megoldódik a dilemma, nem kell 2 reku, egybõl kijön a 26/20 és a 26/26! Csak kereket kell cserélni, villát nem is, 1 perc a konvertálás!
http://picasaweb.goo...115239616166050
Már meg is fûztem a tárcsás, 20-as elsõ kereket. Az egykerekezés már eliminálva, még egy brutál hátsókerék kell, aztán kiegyezek a járgányommal.

#11605
Írta 2009. július 09. - 07:34

jaja huladékokat de megy és nem töbszáz ezerbe kerül nameg megvan a filingje hogy fekvö gép. Tom2 enek a gépnekis egy bajavan mint általába mindegyik ijen tipusunak agyonkell görgözni vagy csövezni a láncot. amugy szupiipari hulladékokat
![]()
![]()
http://img0.tar.hu/t.../38418420.jpg#3
#11606
Írta 2009. július 08. - 23:46

Haláli jó ez az elsõ villa így! Rekupapának kellene ilyen, megoldódik a dilemma, nem kell 2 reku, egybõl kijön a 26/20 és a 26/26! Csak kereket kell cserélni, villát nem is, 1 perc a konvertálás!
hehe

#11607
Írta 2009. július 08. - 23:20

Haláli jó ez az elsõ villa így! Rekupapának kellene ilyen, megoldódik a dilemma, nem kell 2 reku, egybõl kijön a 26/20 és a 26/26! Csak kereket kell cserélni, villát nem is, 1 perc a konvertálás!
#11608
Írta 2009. július 08. - 22:22

#11609
Írta 2009. július 08. - 17:15

motyo itt mindenki alkot általába:)Én akár egy egészet is:) Hamarosan eladó sorba kerül a tavalyi alkotásom, a Magnum. Ha valakinek kell, szóljon, alkatrészárban számítom, nem nyerni szeretnék rajta.
#11610
Írta 2009. július 08. - 00:24

Én akár egy egészet is:) Hamarosan eladó sorba kerül a tavalyi alkotásom, a Magnum. Ha valakinek kell, szóljon, alkatrészárban számítom, nem nyerni szeretnék rajta.enyiért már egy fél komoj recut adnak:D
#11611
Írta 2009. július 07. - 21:25

enyiért már egy fél komoj recut adnak:DLáttátok ezt a hirdetést? Csak szólok, ha valakinek épp ilyenre fájna a foga...
#11612
Írta 2009. július 05. - 23:32

#11613
Írta 2009. július 05. - 22:44

#11614
Írta 2009. július 05. - 12:03

#11615
Írta 2009. július 05. - 12:03

Ma délután Vác felé menet beugrottam az AMbringába (szeretnék a meglévö 32 likas Alfine agyváltós agyamból kereket csiholni), kb. fél kilométerrel az érkezés elött éreztem, hogy a bukkanók után hozzá-hozzáér a gumi a sárvédöhöz. Fújtunk a levegös tagba, minden OK volt. Vácig. A kápolnánál a 2-es útról visszatértem a bringaútra, hirtelen beblokkolt a kerekem. Mint kiderült, a rugóstagot tartó alu közdarab a hegesztés mentén végigrepedt, az egész szerelvény kicsavarodott a helyéröl. A levegös tag kész csoda, hogy nem szakadt szét. Most behekkeltem a helyére egy franciakulcsot, még 8kmet le kell tekernem így merevvázzal. Drukkoljatok...
(képek késöbb)
A Tagun-od halt meg...??? Az gáz, nagy gáz...
#11616
Írta 2009. július 05. - 11:54

#11617
Írta 2009. július 04. - 16:43


#11618
Írta 2009. július 04. - 14:54

#11619
Írta 2009. július 04. - 07:22

na akkor ezt lesétek meg:D http://joyyo.uw.hu/lompigx12.jpg
Kíváncsi vagyok, mit szólnak a mezei fejcsapágyak a nagy oldalirányú terheléshez. Mivel a fejcsõ fölé nincs bekötve az eleje, a teljes erõ alul húzza, fölül nyomja a csapágyakat. Ha bekrepálna, javaslom a fejcsõ és a fejcsapágy cseréjét ahead-es, kúpgörgõsre.
Egyébként tetszik.
#11620
Írta 2009. július 03. - 21:56
