Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#11261
Posted 2009. August 19. - 20:13

A borulékonyság, instabilitás témakörben a megrendelõt elsõ körben tájékoztatom minden verzióról, bár már az elsõ megbeszélés után azt sejtem, hogy a fekvõ pozíció nekik nagyon idegen, az utasnak elöl kell a hely, és a hátsónak átt kell látnia felette.
A többi betegsége orvosolható, ha lenne fejlemény, vagy bármi, még jelentkezem .
Köszi
You can never have "enough" bikes.
#11262
Posted 2009. August 17. - 22:28

#11263
Posted 2009. August 17. - 22:14

Oké, itt vannak a képek :
http://s305.photobuc...ross/RokiTrike/
Ha lennétek oly' kedvesek kicsit ránézni, ötletelni, annak a járgány utasa nagyon örülne.
Köszi
...hát nem semmi egy gépezet...

...egyszerûen és nagyon olcsón ennek a masinának az átalakítása nem fog menni. Ha ragaszkodsz ehhez a géphez, akkor annyit lehet tuningolni, hogy az elsõ ülés mögötti vizszintes merevítõt én folytatnám az elsõ kerék felé, erre fel lehetne szerelni egy rekumbens ülést, vagy olyan szerû csinált ülést, lompi tud példát mutatni a képeivel.
A homlokcsõre hegesztenék egy kellõképpen magasan lévõ elõre tartó viszintes csövet, amibe belecsúszna egy másik. Ezzel lehetne a lábhosszt pontosan belõni az elsõ utas részére. Még egy kormánycsonk kellene az ülés alá, hogy meg tudjon támaszkodni az elsõ utas, de ez egy fix építésû kormány az elsõ tag nem venne rész a kormányzásban. A hajtásban viszont úgy venne részt, hogy a homlokcsõtõl induló vizszintes csõ végén ott csüngene az elsõ hajtómû, amitõl görgõkkel hátrafelé vezetné a láncot és így az elsõ utas is aktív részese lenne a meghajtásban...
...nagy vonalakban a Pino-ra gondoltam
http://hasebikes.com...ound-flash.html
#11264
Posted 2009. August 17. - 16:23

;897266']A gyári gépembõl indultam ki. Azt hittem, hogy nem csak levettek egy csavart a polcról - amilyen épp volt - , hanem valamit azért számolgattak elõtte. Igazából nem is a csavar érdekel, hanem a tartó. Mindegy, megcsinálom a zártszelvénybõl, aztán ha eltörik, akkor még mindig ráérek majd gondolkodni.
Lompi: Ez a géped is zsír lett! Gratula!
a mostani ülésem a vázhoz alul 2 db 6-os csavar és egy 3-as kikönnyített zártszelvény tartóval van felfogatva, 90 kilcsimet simán gond nélkül viszi.
#11265
Posted 2009. August 17. - 15:37

Oké, itt vannak a képek :
http://s305.photobuc...ross/RokiTrike/
Ha lennétek oly' kedvesek kicsit ránézni, ötletelni, annak a járgány utasa nagyon örülne.
Köszi
Szia Karesz
Szerintem a fékeket minimum V fékesre át kéne alakítani aztán jó áron eladni. Az árából meg egy fekvõ tandem-vázat csinál-ni-tatni. Sokat kéne faragni ezen a vázon hogy valahogy kinézzen, és akkor is csak egy átalakított, nem kimondottan fekvõs célra készített váz maradna. több energia menne el az átalakításokra, mintha egy új, célirányos vázat építenél.
Szerintem.
T2
#11266
Posted 2009. August 17. - 08:08

Te vagy nagyon óvatos vagy, vagy nagyon erõs, vagy nagyképû
Nézz utána, hogy egy 8-as csavar mennyit bír nyírásra!
A gyári gépembõl indultam ki. Azt hittem, hogy nem csak levettek egy csavart a polcról - amilyen épp volt - , hanem valamit azért számolgattak elõtte. Igazából nem is a csavar érdekel, hanem a tartó. Mindegy, megcsinálom a zártszelvénybõl, aztán ha eltörik, akkor még mindig ráérek majd gondolkodni.
Lompi: Ez a géped is zsír lett! Gratula!
#11267
Posted 2009. August 17. - 07:28

Az elsõ utas az elsõt, a hátsó a hátsó kereket hajthatná.Oké, itt vannak a képek :
http://s305.photobuc...ross/RokiTrike/
Ha lennétek oly' kedvesek kicsit ránézni, ötletelni, annak a járgány utasa nagyon örülne.
Köszi
#11268
Posted 2009. August 16. - 20:44

papa lehet igazadvan de igy szerintem kényelmeseb 1-2 km/h nem gond -baNézegetem a fotókat, és úgy látom, a kormányodat érdemes lenne kicsit fentebb és hátrébb tenni. Rövidebb, merevebb, könnyebb lenne, és vízszintes karokkal kisebb lenne a légellenállásod is.
A karomat és a csuklómat figyeld!
#11269
Posted 2009. August 16. - 20:43

#11270
Posted 2009. August 16. - 20:37

Oké, itt vannak a képek :Szia !
Fotó vagy rajz nélkül nehéz lesz...
...esetleg ezeken az oldalakon lehet valamiféle ötletet nyerni :
http://www.bringanti.hu/anti/anti1.htm
http://www.haromkerek.hu/image/tid/1
...de ha több infot dobsz, akkor tovább lehet gondolni...
http://s305.photobuc...ross/RokiTrike/
Ha lennétek oly' kedvesek kicsit ránézni, ötletelni, annak a járgány utasa nagyon örülne.
Köszi
You can never have "enough" bikes.
#11271
Posted 2009. August 16. - 19:01

Nézegetem a fotókat, és úgy látom, a kormányodat érdemes lenne kicsit fentebb és hátrébb tenni. Rövidebb, merevebb, könnyebb lenne, és vízszintes karokkal kisebb lenne a légellenállásod is.akkor az a lényeg hogy javul:) majd legközelebb
A karomat és a csuklómat figyeld!
#11272
Posted 2009. August 16. - 17:35

#11273
Posted 2009. August 16. - 17:33

Második napja fekszem a kanapén és nézem a hülye tévét, meg olvasok a neten.látod papa miröl maradtál le:)

#11274
Posted 2009. August 16. - 17:01

#11275
Posted 2009. August 16. - 16:46

#11276
Posted 2009. August 16. - 16:36

Hogy kell a képtáradba behatolni?... na jó! Még egy kép! A többi a KépTárban.
#11277
Posted 2009. August 16. - 16:07

#11278
Posted 2009. August 16. - 15:59


#11279
Posted 2009. August 16. - 15:57

#11280
Posted 2009. August 16. - 14:04

dehát tudod látad azelsö verziot a 20x26 osnál:)
http://joyyo.uw.hu/lompigx2.jpg eböl lett ez
http://joyyo.uw.hu/lompigx12.jpg