Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#11081
Posted 2009. September 16. - 16:24

#11082
Posted 2009. September 16. - 14:07

;906851']az ülõlap hátsó végétõl a hajtómû közepéig kb. 100 cm a távolság
Jó hosszú lábad van.

#11083
Posted 2009. September 16. - 13:53

Levi!
Az nem világos számomra, hogy jösz-e és ha igen, akkor melyikkel?
Az lenne a javaslatom, hogy amennyiben velünk tartasz, akkor hozd a Big Bentet. A kb. 60 km. lehetõséget ad egy hosszabb próbaútra is és különösebb állítgatások nélkül tudtok kerót cserélni Lompival.
A túra végén elmegyünk (kollektíve) hozzád, majd kerót váltasz és egy újabb 10-es követõen a tapasztalatokkal felvértezve keresünk egy megfelelõ italkimérést a konklúzió megfogalmazásához.
Reku Papa beilleszti ebbe a túrába a számára kedvezõ találkozási pontot. (elõtte, utána vagy közben)
...szerintem...
Írtam emilt, de lehet, hogy nem volt egyértelmû. A terv az, hogy megyek veletek a BigBenttel, mert a házilag barkácsolt gépem még csak mérsékelten alkalmas a közúti közlekedésre, egyelõre csak lassítófékek vannak rajta, és a váltókarok elhelyezésére se lehet azt mondani, hogy ergonómikus. A túra végkimenetérõl is hasonló az elképzelésem a vendéglátóipari egységet is beleértve

Reku Papa!
Természetesen lehetséges a próba, azt vedd figyelembe, hogy az ülõlap hátsó végétõl a hajtómû közepéig kb. 100 cm a távolság, és 170-es hajtókarok vannak a gépen
#11084
Posted 2009. September 16. - 12:33

Az nem világos számomra, hogy jösz-e és ha igen, akkor melyikkel?
Az lenne a javaslatom, hogy amennyiben velünk tartasz, akkor hozd a Big Bentet. A kb. 60 km. lehetõséget ad egy hosszabb próbaútra is és különösebb állítgatások nélkül tudtok kerót cserélni Lompival.
A túra végén elmegyünk (kollektíve) hozzád, majd kerót váltasz és egy újabb 10-es követõen a tapasztalatokkal felvértezve keresünk egy megfelelõ italkimérést a konklúzió megfogalmazásához.
Reku Papa beilleszti ebbe a túrába a számára kedvezõ találkozási pontot. (elõtte, utána vagy közben)
...szerintem...
#11085
Posted 2009. September 16. - 12:23

;906758']Ha jöttök szombaton a szélvészre, akkor örülnék neki, ha utána kipróbálnátok a gépemet, és ellátnátok építõ jellegû kritikával. Persze csak ha belefér.
Szombaton én a Pilisben gyalogtúrázok ifjú hitvesemmel. Utána valahol összefuthatnánk, én is szívesen kipróbálnám, ha lehetséges...
Esetleg megírhatnád a mobilszámodat a reku(pont)papa(kukac)gmail(pont)com címre, és keresnélek valamikor szombat 18 körül.
#11086
Posted 2009. September 16. - 09:26

Mennék én, lenne hozzá kedvem csak a múlt héten le lett fixálva, hogy a nej dolgozni megy szombaton én meg nem szeretném otthon hagyni a gyerkõcöt. Az indulási hely meg a város másik végében nekem az már egy kisebb túra...

#11087
Posted 2009. September 16. - 07:51

Ha jöttök szombaton a szélvészre, akkor örülnék neki, ha utána kipróbálnátok a gépemet, és ellátnátok építõ jellegû kritikával. Persze csak ha belefér.
Lazac!
Szép a flotta, gratula! Összeraktad már a Rapto-t?
#11088
Posted 2009. September 16. - 06:23

...a franc megette...akkor kellett volna szólnod...:/...a szombatom már elment, nejem kibérelte, ha vasárnapra átcsúszna, akkor jobb lenne a helyzet, mert vasárnap valószínûleg tekerünk egy karikát, de ahogy olvasom ez az idõpont már eléggé be van fixálva...

Te stoki max kitekersz induási hejre lepacsizunk aztán meg megis nézheted az ipari huladékomat is:)
#11089
Posted 2009. September 15. - 18:30

nem nehezeb lesz a kormány nagyob homlok szögnél hanem bebilen magátol egy bizonyos elforditási szög után;906409']Anno saccográfiai becsléssel meghatároztam a homlokcsõszöget, 58° jött ki, azóta hátulra került egy 35-ös, elõre meg egy 23-as gumi. Szerintem ez így se ment 60° fölé. Egyedül az ülõlap-homlokcsõ, homlokcsõ+hajtómû aránya hibázik kicsit, kb. 1:1,25, bár nem volt teljesen világos, hogy hogyan kellett mérni (hajtõmûtõl vízszintesen húztam vonalat a homlokcsõig, onnan meg az ülõlap hátsó végéig). Utánfutás, homlokcsõszög, IPD rendben. Amúgy azt el tudom képzelni, hogy a nagyobb homlokcsõszög miatti nehezebb kormányzást nem éreztem még, és mindig többet korrigáltam, mint kellett volna, amíg be nem lengett az egész...
#11090
Posted 2009. September 15. - 08:53

Azért egy dolgot megnézhetnél. Csúsz elõre a homlokcsõ irányába, ameddig csak lehet. Mind ezt menet közben és figyelt a változást.
A homlokcsõszög mellett ez a leglényegesebb érték, hiszen minél közelebb vagy a kormánnyakhoz, annál távolabb kerül tõle a hajtómû. Minél távolabb van a hajtómû, annál kisebb a hajtási reakció.
(Python törvénye, általános iskola negyedik osztályos anyag!)
#11091
Posted 2009. September 15. - 08:33

#11092
Posted 2009. September 14. - 22:00

#11093
Posted 2009. September 14. - 21:51

Hát megvolt a magyarország átszelõ Race Across Hungary névre keresztelt rekus verseny.
Ádám nyert,majd Attila,és a Pupu,Peti páros ért célba.
A nyertes péntek reggel 6kor indult Szentgotthárdról, és másnap 13:15-kor ért célba Tiszabecsen.
Beszámoló itt:
http://gpsgames.hu/b...rfoldes_csizma/
Fotókat majd töltök fel.
Üdv:Thy
Le a kalapom minden kitartó résztvevõ (és segítõ) elõtt! Egészen elképeszt ez a hatalmas akaraterõ, ami Bennetek lakozik. Nekem nagyjából egy hétig tartana ez a táv...

(Így aztán inkább vonatozom. Egy kis csapattal mentem Salzburgba, és környékére, a Tagun remekül vizsgázott a hegyek között is, megmásztam egy 23%-os (bár csak fél kilométer hosszú) emelkedõt, csak hogy mégegyszer legurulhassak rajta 80-nal...


Ezt meg össze kéne raknom.
)
#11094
Posted 2009. September 14. - 20:29

Neten fent vannak, biztosan szívesen lát másokat is a Szabó Sándor tanár Úr és diákjai.[/QUOTE]
...a franc megette...akkor kellett volna szólnod...:/...a szombatom már elment, nejem kibérelte, ha vasárnapra átcsúszna, akkor jobb lenne a helyzet, mert vasárnap valószínûleg tekerünk egy karikát, de ahogy olvasom ez az idõpont már eléggé be van fixálva...

#11095
Posted 2009. September 14. - 16:43

nyugi levi énis dobtam egy oldalast a 20/26 osomal 30 nál de ez nem a kero hibájavol hanem salakos utszél+ráfékeztem elsöfékel.;906132']Nekem meg tegnap sikerült belengetni a gépet 20...30 körüli tempónál, majdnem eldobtam a vasat. Ilyen elõfordult más lengõorrússal is? Hozzátenném, hogy eddig max 1,5 órát mentem a géppel, az elsõ 40 perc tömény bénázás volt. Lehet, hogy a megszokás még hiányzik...
ja az index képed nagyba holvan fent mert enek alapján ha jolnéztem a kormányszöged jovak 60 fok fölötvan.
#11096
Posted 2009. September 14. - 16:21

;906132']Nekem meg tegnap sikerült belengetni a gépet 20...30 körüli tempónál, majdnem eldobtam a vasat. Ilyen elõfordult más lengõorrússal is? Hozzátenném, hogy eddig max 1,5 órát mentem a géppel, az elsõ 40 perc tömény bénázás volt. Lehet, hogy a megszokás még hiányzik...
Lompi rendelkezik a legnagyobb gyakorlati tapasztalattal, rá kellene ültetni...
Így elsõ ránézésre ellenõrizd az
- ülõlap-homlokcsõ, homlokcsõ+hajtómû arányát (minimum!): 1:1,5
szerintem nálad itt a bibi!
és ha már úgy is méricskélsz:
- utánfutást 10-18 cm.
- homlokcsõ szöget 50-60 fok
- pedálozás és a kormányzás egymásra hatása (IPD) max 60 fok
ezek a legfontosabbak, a többi értékkel már kicsit lazábban bánhatsz.
#11097
Posted 2009. September 14. - 15:26

Figyu mán a Csávót! Képet váltott!
Szeretném elújságolni, hogy tegnap letekertem az elsõ 20 kilóméteremet egy hasonlóval. Elõször követtem a kerékpár által kijelölt nyomvonalat (lásd: ökörhugyozás), de visszafelé úgy mentem vele, mintha gyerekkorom óta ezzel tekernék. Sõt! Van egy érdekessége a dolognak, mert van egy "csillapítása" a kormánynak. Nem érzi meg a hosszirányú nyomvályút ( vagy abból csak hosszirányú van?) de bárhol befordulsz vele! Másképpen fogalmazok, nem jön rád a frász, amikor elengedett kormánnyal tekerve a haver átnyúl és megpöcköli a kormányod. Azt ne mondjam, szinte hiányzott ez az érzés, amikor vissza ültem a sajátomra.
Ui:. Levi! Lompi készített NEKED fotót. Csoportkép 72 fokkal elfordított kamera állás, 44 kokos vertikális és 23.5 fokos horizontális pozícióból.
Ha van kedved 19-én ahhoz a laza hatvanashoz, akkor egyeztessünk!
Stoki! Akkor most adnék választ a kérdésedre. Idõközönként tekerek a Szélvészékkel(.hu) és az õszi szezonnyító tekerésük lesz most. Aktualitása a dolognak, hogy a Tanár urat megfertõzte Pupu, ezért szervezek neki pár fekvõt (az enyémet már elvitte egy napra)...
Neten fent vannak, biztosan szívesen lát másokat is a Szabó Sándor tanár Úr és diákjai.
Nekem meg tegnap sikerült belengetni a gépet 20...30 körüli tempónál, majdnem eldobtam a vasat. Ilyen elõfordult más lengõorrússal is? Hozzátenném, hogy eddig max 1,5 órát mentem a géppel, az elsõ 40 perc tömény bénázás volt. Lehet, hogy a megszokás még hiányzik...
#11098
Posted 2009. September 14. - 14:54

Szeretném elújságolni, hogy tegnap letekertem az elsõ 20 kilóméteremet egy hasonlóval. Elõször követtem a kerékpár által kijelölt nyomvonalat (lásd: ökörhugyozás), de visszafelé úgy mentem vele, mintha gyerekkorom óta ezzel tekernék. Sõt! Van egy érdekessége a dolognak, mert van egy "csillapítása" a kormánynak. Nem érzi meg a hosszirányú nyomvályút ( vagy abból csak hosszirányú van?) de bárhol befordulsz vele! Másképpen fogalmazok, nem jön rád a frász, amikor elengedett kormánnyal tekerve a haver átnyúl és megpöcköli a kormányod. Azt ne mondjam, szinte hiányzott ez az érzés, amikor vissza ültem a sajátomra.
Ui:. Levi! Lompi készített NEKED fotót. Csoportkép 72 fokkal elfordított kamera állás, 44 kokos vertikális és 23.5 fokos horizontális pozícióból.

Ha van kedved 19-én ahhoz a laza hatvanashoz, akkor egyeztessünk!
Stoki! Akkor most adnék választ a kérdésedre. Idõközönként tekerek a Szélvészékkel(.hu) és az õszi szezonnyító tekerésük lesz most. Aktualitása a dolognak, hogy a Tanár urat megfertõzte Pupu, ezért szervezek neki pár fekvõt (az enyémet már elvitte egy napra)...
Neten fent vannak, biztosan szívesen lát másokat is a Szabó Sándor tanár Úr és diákjai.
#11099
Posted 2009. September 14. - 14:43

#11100
Posted 2009. September 14. - 13:52
