Lompi, az együttfutást sokkal jobban bizosítaná, ha a kerekeket összefogó két zártszelvényt nem a földön, hanem fentebb fogatnád össze, mégpedig gumik nélkül, vagy leeresztett gumikkal.
papa amivel mentél csámpás volt? vagy féloldalt kelet ülnöd?



Lompi, az együttfutást sokkal jobban bizosítaná, ha a kerekeket összefogó két zártszelvényt nem a földön, hanem fentebb fogatnád össze, mégpedig gumik nélkül, vagy leeresztett gumikkal.
A sablonba fogott papucsok módszere is rejt hibalehetõségeket. Elég fél milliméter kottyanás, és máris komoly szöghiba keletkezik. Nagyon pontos sablonra van szükség. A legjobb amatõrmódszer a zártszelvények közé fogott kerekekkel építés.
Ekkor a két kerék biztos egy síkban lesz, a váz azonban kilóghat a szimmetrából. Ilyenkor menet közben a reku kerekei nem függõlegesen állnak, ill. az ülésben nem függõlegesen kell ülni.
A váz kerekek nélkül a villasaruk sablonban történt rögzítésével készül.
Lompi, az együttfutást sokkal jobban bizosítaná, ha a kerekeket összefogó két zártszelvényt nem a földön, hanem fentebb fogatnád össze, mégpedig gumik nélkül, vagy leeresztett gumikkal.
egykis csámcsogni valo http://picasaweb.goo...149419018062242
Szia!
Ne bajlódj vele, Lompi pikk-pakk összedobja neked. Te legfeljebb csak hátráltatni tudod benne.![]()
(hogy ezt hogy kell, kérdezd Pythont!)
Szia!
Ne bajlódj vele, Lompi pikk-pakk összedobja neked. Te legfeljebb csak hátráltatni tudod benne.![]()
(hogy ezt hogy kell, kérdezd Pythont!)