
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#10301
Írta 2009. december 11. - 22:18


#10302
Írta 2009. december 11. - 22:17

#10303
Írta 2009. december 11. - 22:11

Ez a válasz nem érdemel sört! Ha a festést kihagyom a felsorolásból, akkor is több napi munka! Lágyabb ívek (Lompi szobrászkodott rajta a festés elõtt), átcsiszolt varratok, kevesebb anya és több menet a vázban, kormány, váltó, hajtómû, felnik, megerõsített rugóstag befogatás, gyoszárak és közbetét a bummnál, pontosított fékfelfogatás, keskenyebb keresztmetszet a belsõ combnál stb. Jó alap volt, ebbõl nem volt nehéz még jobbat csinálni.
A csövek két funkciót töltenek be. Az egyik a zajcsökkentés, a másik a lánc "lebegésének" megakadályozása.
Majd meglátod jövõre, rá sem ismersz majd. Remélem, Te is úgy ítéled majd meg, hogy elõnyére vált a ráncfelvarrás, elvégre a Te gyermeked!
gratula majd lemeózom


Akkor Lompi kiváló plasztikai sebész lett



#10304
Írta 2009. december 11. - 22:03

#10305
Írta 2009. december 11. - 21:56

A csövek két funkciót töltenek be. Az egyik a zajcsökkentés, a másik a lánc "lebegésének" megakadályozása.
Majd meglátod jövõre, rá sem ismersz majd. Remélem, Te is úgy ítéled majd meg, hogy elõnyére vált a ráncfelvarrás, elvégre a Te gyermeked!
#10306
Írta 2009. december 11. - 21:07

Papa! Mi sem loptuk a napot!
Talán sikerült lefotóznom a "zöldet". Majd személyesen meglátjátok. Tomi! Még öt sör, ha az összes változást észre veszed!
..
láncvezetõ csõ??

nem lett rossz szín

#10307
Írta 2009. december 11. - 18:27

Talán sikerült lefotóznom a "zöldet". Majd személyesen meglátjátok. Tomi! Még öt sör, ha az összes változást észre veszed!


És a mai tevékenység, (mivel a régi váz új tulajdonosa a Szélvész Tanár Úr) félkészen. Nem a villa nem így lesz!

http://img5.tar.hu/l...e2/39280936.jpg
#10308
Írta 2009. december 11. - 18:03

Ha már ennyi tapasztalatod van (AMBringa) akkor nyugodtan próbáld ki a Lopmi-Python féle lengõorrút!
Én az átlagnál sokkal ügyetlenebb vagyok és mégis egy fél-egyóra gyakorlás után már egész lazán kanyarogtam:
http://www.szelvesz..../lpkl-lompi.mpg
Árban pedig AMBringához képest finoman szólva is kedvezõbb, tehát ha mégsem válna be... de ezt a tapasztalt rekusok (nem én!) kizártnak tartják.
#10309
Írta 2009. december 11. - 15:51

azt hitted, viccelsz a dologgal, mi?
Eredeti szerzõ lompi
nehogy a nejednek legyen elöb rekuja
Már most, elõre kölcsönkérte...
Nálunk ez annyira nem vicc, hogy ha minden jól megy az asszonynak holnap délre már lesz is, nekem meg jó esteben is csak a tél vége felé.
Azzal vígasztalom magam, hogy most úgyis jön a havazás és úgysem tudunk menni (bár ahogy Lompi Mestert ismerem pikk-pakk összehegeszt egy hóláncot, hogy ne legyen kifogás - télen is gyakorolni kell)
#10310
Írta 2009. december 11. - 15:07

Tovább tartott mint gondoltam. Azt hittem AWI-val úgy összerakjuk mintha legóznánk. Hát nem. Ehhez (is) érteni kell(ene). Elõször kísérletezgettünk, de az 1mm-es falvastagságot nem is olyan egyszerû jól hegeszteni. Az se mindegy hogy mivel hegeszti az ember. Végül oda jutottunk, hogy rozsdamentes küllõvel hegesztettük össze vázat. A varratok össze se hasonlíthatók a Bacchettám AWI varrataival. Ott olyanok a varratok, mintha aprószemû hímzések lennének, a mieink meg, mintha trafóval, pálcával dolgoztunk volna. Biztos a készülék is más, de fõleg a gyakorlat

A hátsó villát nem a gerinccsõ palástjára hegesztettük, hanem elõször feltettem egy-egy 2mm-es lemezbõl való nagy korongot, és arra a villakarokat. A Kona P2 villa karjai 25x1-es CrMo csövek, a bekötésnél a falaira rápakoltunk még egy csomó acélt. Olyan erõs, hogy nyugodtan ugrálhatok rajta.
Mindent összevetve: Jó vázam lett, könnyû, (1.870 gramm) erõs, de nem valami szépek a varratok. Gittelni kell majd festés elõtt. A kerekek viszont szépen állnak benne, jó az ülésmagasság, fejcsõszög, meg minden.
Az apróbb elemek lánggal, rézzel lesznek megcsinálva, és van még egy aluhegesztés elöl, ha nem akarom bilinccsel toldani a volt nyeregcsövet.
Ja: http://picasaweb.goo....papa/Elephant#
#10311
Írta 2009. december 11. - 14:32

#10312
Írta 2009. december 11. - 09:56

Bátraké a szerencse!

#10313
Írta 2009. december 11. - 08:15


#10314
Írta 2009. december 11. - 00:49

#10315
Írta 2009. december 11. - 00:17

Ne piszkálj! Én hamar ráéreztem a Lompi-Bike Feelingre!
nem egyszerü az elsö probálkozás azt megmondom de ez is relativ kinek mijen az egyensuj érzéke és itt nem jácik a rekus elöélet. igaz zsizsi?

A Lompi-Bike olyan mint egy laza chopper. Csak ráteszed a kezed a kormányra - mert azt tenni kell valahova - és már tekersz is. Aztán csak élvezed a tájat.

#10316
Írta 2009. december 10. - 23:33



#10317
Írta 2009. december 10. - 23:09

nehogy a nejednek legyen elöb rekuja
azt hitted, viccelsz a dologgal, mi?

Már most, elõre kölcsönkérte...
#10318
Írta 2009. december 10. - 23:03

Amúgy LOMPI gépét nagyon barátságosnak tartom, szerintem nevezz be egyre.
Az alsó kormányos masinák a legkényelmesebbek hosszú távon, de ha nem mész 300-400 km-t egy nap, akkor mindegy. A csuklódat egyik sem veszi igénybe. Hajrá!
#10319
Írta 2009. december 10. - 22:59

#10320
Írta 2009. december 10. - 21:48

