Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
13414 hozzászólás a témában

#10201
[levi]

[levi]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 434 hozzászólás

Tengelytáv 1205 mm, utánfutást nem mértem.


Képrõl nagyobbat tippeltem volna...

#10202
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás

Igen így már jó, köszönöm...:)...az embléma van vagy fél kiló van benne anyag...;)

nem is f@s matrica :D tudjátok ti mennyi a fél kg??:D
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#10203
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
Bocs, de nem boldogulok ezekkel a linkekkel.
Az emléma lehet hogy félkiló, de hát az örökkévalóságnak készült! :)

#10204
stoki

stoki

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 737 hozzászólás

http://kep.tar.hu/lp...2183/53248709#2
igy bizti nem kér :)


Igen így már jó, köszönöm...:)...az embléma van vagy fél kiló van benne anyag...;)

#10205
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
http://kep.tar.hu/lp...2183/53248709#2
igy bizti nem kér :)
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#10206
stoki

stoki

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 737 hozzászólás
....felhasználót/jelszót kér, pedig megnézném a többi képet is...:/

#10207
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
...és a festés után ez is felkerül!
Feltöltött kép
Köszönet Tominak az ötletért!

#10208
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
Nos megvolt a próbakör. Tapasztalatok? Olyan mint a régi, csak van rajta teló és döntöttebb az ülés :). A trutyi gerincemnek mindenképpen jobb.
Feltöltött kép
Grammániások ne olvassák tovább!
Ahogyan a képen is látszik, agyváltóval, agydinamóval, pótbelsõkkel, szerszámokkal, táskákkal, elektromos ablakemelõvel és napfénytetõvel 22,1 kg.
Mit mondhatnék? Jól gurul és kényelmes. Igazi túragép lett, ez volt a cél! A teló mozgásából eredõ homlokcsõszög változás nem befolyásolja a kormányzást.
A továbbiakban nem bitorlom tovább az Elfáni nevet, ez legyen Pegazus! A színeken még gondolkodom, de januárban az is meg lesz!
Feltöltött kép
további képek:http://kep.tar.hu/ta...iaim/50662183#2

#10209
Reku Papa

Reku Papa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.423 hozzászólás
A toldat: http://picasaweb.goo...602029307580578
Én annyi mindent nem szerettem még!
Picasa képtáram __ YouTube csatornám

#10210
Reku Papa

Reku Papa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.423 hozzászólás

;936145']Tengelytávod és utánfutásod mekkora?


Tengelytáv 1205 mm, utánfutást nem mértem. Tegnap már jobban ment az irányítás, rájöttem hogy kanyarban jól be kell dönteni, és akkor csökken a kerékbillenés. A sebességet fel mertem engedni 57 km/h-ig (gurulva), de ekkora sebességnél már nem tudok pörgetni, mert beszitál az eleje. 48/11 áttétel.

Bementem az erdõbe is, 1,25-ös gumikkal. Ahol a hátsókerekes elült 1,5-ös gumikkal, ott ezekkel simán átmentem.

Ma reggel hátra döntöttem egy kicsit az ülésemen, ami annak a jele, hogy kezdem magam otthonosan érezni a gépen. A kormányvégeket meg kellett toldanom 30mm-rel hogy kényelmesen elérjem. Toldatnak a már jól bevált gerereblyenyelet használtam :D
Én annyi mindent nem szerettem még!
Picasa képtáram __ YouTube csatornám

#10211
[levi]

[levi]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 434 hozzászólás
Papa!

Tengelytávod és utánfutásod mekkora?

#10212
[levi]

[levi]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 434 hozzászólás

A fekete leves: Magas pedálfordulatnál bizony kígyózik az eleje, mert felbomlik a kéz-láb koordinációm. Taposós kanyarokban észen kell lenni, fogni kell a kormányt keményen. Ugyanez a helyzet szûk fordulóban is. Az 55 fokos villaszög miatt az elsõ kerék egy bizonyos szögelfordulást túllépve erõsen igyekszik beállni derékszögbe. Fogni kell a kormányt erõsen. Ajjaj.

Bízom benne, hogy idõvel gyarapszik a gyakorlat, és úrrá tudok lenni a jelenlegi problémáimon. A lábammal egyelõre nem tudok kormányozni, már az is kunszt, ha tekerés közben egyik kezemmel elengedem a kormányt hogy indexeljek. Adok magamnak 1000 km próbaidõt. Az alatt ki kell derüljön, bírjuk-e egymás szagát az Elefánival.


Az én villaszögem is eléggé lapos, kicsivel van talán 55° felett, úgyhogy sejtem, mirõl beszélsz. Szerintem az az 1000 km próbaidõ bõven elég lesz. Lehet, hogy nem fogsz tudni olyan szûken fordulni, mint Pythonék, de a többivel szerintem nem lesz gond. Javaslom, próbáld úgy csinálni a szûk fordulókat, hogy elõrébbhajolsz, és jól bedöntöd a gépet. Esetleg nézegesd álló helyzetben, hogy mennyire függ a kormány beesése a bedöntéstõl.Én kb. 200 km után szoktam meg annyira a gépet, hogy már csak a nagyon szûk fordulók okoznak gondot, de azok is egyre kevésbé. Még bõven 1000 km alatt vagyok, kb. 300 km-t mehettem a géppel

Amúgy meg jól néz ki a bringád, gratula hozzá!
Valamikor kipróbálnám - ha lehet.

#10213
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
papa nemlesz azal semmi gond ha megszokod. majd ha visza ülsz a másik gépedre ha ezt már megszoktad meglátod az mijen furcsa lesz :)
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#10214
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
1000 Km.? Ugyan Papa! Ne légy pesszimista! :)
Van egy fogadásom, max. 200 km-re! Addigra elkezd "gondolkodni" a lábad és békén hagyod a kormányt.
Az emelkedõ vs. sóder probléma nem fog megoldódni. A terhelés a szögemelkedéssel egyre jobban a hátsókereket fogja terhelni. A trakció csökken az elsõn.

Ha van kedved, gurulhatunk eggyütt valamikor, nekem is elkezdõdtek a próbaköreim. Lehet, hogy tudok adni pár tanácsot menet közben.

#10215
Reku Papa

Reku Papa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.423 hozzászólás
Egyik szemem hurrá, a másik szemem ajjaj. Meg volt az elsõ próbaköröm az Elefánival. Az ezerszer bejárt Gödöllõ - Bag - Tura - Vácszentlászló - Valkó - Gödöllõ kört választottam, mivel ennek minden dimbjét-dombját, buckáját, kanyarját, kátyúját jól ismerem. Fejbõl tudom, hol, mennyivel szoktam menni, hol, mire kell figyelni.

Átlagsebesség: Ugyanannyi mint a Giro26-tal. Hurrá!

Kényelem: Az Elefáni észrevehetõen kényelmesebb. Ennek okai: 10 cm-rel alacsonyabb ülés, 20 cm-rel alacsonyabb hajtómû, ruganyosabb váz. Az 55 fokos villaszög miatt még az elsõ CrMo villa is rugózik egy picit. Hurrá!

Emelkedõ: Száraz, tiszta aszfalton, +3 Celsius környékén, 7 bar-os, 1,25-ös gumikkal felmentem a kb. 18%-os emelkedõre. Ahol sóderos vagy vizes, ott kb. 15%-nál kikapart az eleje. 1,5-ös gumival szerintem ez se lenne gond. Hurrá!

A fekete leves: Magas pedálfordulatnál bizony kígyózik az eleje, mert felbomlik a kéz-láb koordinációm. Taposós kanyarokban észen kell lenni, fogni kell a kormányt keményen. Ugyanez a helyzet szûk fordulóban is. Az 55 fokos villaszög miatt az elsõ kerék egy bizonyos szögelfordulást túllépve erõsen igyekszik beállni derékszögbe. Fogni kell a kormányt erõsen. Ajjaj.

Bízom benne, hogy idõvel gyarapszik a gyakorlat, és úrrá tudok lenni a jelenlegi problémáimon. A lábammal egyelõre nem tudok kormányozni, már az is kunszt, ha tekerés közben egyik kezemmel elengedem a kormányt hogy indexeljek. Adok magamnak 1000 km próbaidõt. Az alatt ki kell derüljön, bírjuk-e egymás szagát az Elefánival.
Én annyi mindent nem szerettem még!
Picasa képtáram __ YouTube csatornám

#10216
stoki

stoki

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 737 hozzászólás
...:D...

#10217
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
tom2 azé kicsit fejlödött a TECHNIKA AZOTA :D
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#10218
Tom2

Tom2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 652 hozzászólás
talán így? :) :)

http://www.pedalingh...es/Draisine.gif
:)

#10219
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás

...és ezt hogy sikerült kipróbálni lánc nélkül...??? ;)

Minden rekusnak Boldog Békés Karácsonyt kívánok...!!!

stoki ugyhogy toltam:D amugymeg került rá lánc is a fotozás után még :D
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#10220
stoki

stoki

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 737 hozzászólás

Nekem, csekély. Tegnap mentem pár kört az olvadó hóbordákon... Fel kellett avatni! :) Ráadásként ezt a vázat is sikerült az agyváltó és agydinamó és a rugóstag ellenére, egy mázsa alatt tartani. Könnyebb lett mint a Passat!

Ezen már több az alu cucc...


...és ezt hogy sikerült kipróbálni lánc nélkül...??? ;)

Minden rekusnak Boldog Békés Karácsonyt kívánok...!!!