

Föld körüli útra nem indulnék vele, de afféle "lájtos" bringázáshoz el tudom képzelni. Engem aggaszt, hogy nm hatásvonalban adja át a nyomatékot a lánc az agynak. Node a puding próbája az amikor megeszik. Megcsinálod, aztán kiderül.
Ha ez kérdés, akkor nem értem...Titkok az Azubnál vannak még szerinted.
Egy dolog álandó az életben, a változás!
Nem az elsõ kanyar volt, illetve igen!Hónapok óta készült már a gép, elõször össztelósként, hoszabb tengelytávval. Azzal tudtam egyenesen menni, de fordulni nem. Aztán változott a homlokcsõszög, a ülõlap helyzete, szöge és minden más... Ugye az evolúció... Jürgen Mages és a többi Pythonauta tanácsára lemondtam az elsõ telóról... Szerintük nem mûködne, de ezt mondták a hátsókerék kormányzásról is...
Tehát hónapok alatt jutottam el eddig a változatig, de ennél meg is maradtam.
Lompival ekkor ismerkedtem meg. A tõle azóta megszokott módon jelezte hogy (tegnap ebédidõben) összedobott egyet és nem mûködik...
Leugrottam hozzá és megadtam a paramétereket. Azt elõrébb, azt hátrébb, az 63', 20 percen belül átalakította én meg mentem vele egy karikát, aznap este már õ is.A gyorsasága azóta sem változott
, mi beszélünk róla, õ csinálja.
Az meg én vónék
és ez a film:
http://www.youtube.com/watch?v=rQQ4yaanNM4&feature=related
A "fordítsuk meg a kígyót" gondolat meg már megvalósult, mint alább olvashattad.
;992461']Tehát akkor mindig a menetirány szerinti elsõ kerékhez viszonyítjuk a pozitív/negatív utánfutást!?
Csak gondolkodok... Egyszerû, rövid láncvonalas, görgõ nélküli elsõkerekes gépnek ott van a lengõorrú, ami ráadásul még szép is. Ezt a hátsókerekest meg akárhogy próbáltam felskiccelni, mindig randa lett a végeredbény, ráadásul még bonyolult is. De azért kíváncsiságból megépíteném..., ha tudnám; és beleférne az idõmbe