Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#8501
Posted 2010. June 20. - 15:57

[IMG][img]http://kephost.hu/image-8061_4C1E1C9A.jpg[/img][/IMG]
erre jön majd az ülõlap (amit még be kell bõrözni), meg háttámla is lesz természetesen, bár csak deréktámasz, persze állítható.
#8502
Posted 2010. June 20. - 15:53

De, volna egy félkész itt:
Egyszer talán egészen kész is lesz...
Klassz!
Az eleje (homlokcsõ, villanyak és környéke) mibõl van, duplavállas teló? Vagy saját "tákolmány"?
Faülést pillanatok (kb. 3 óra) alatt össze tudsz dobni és már mehetsz is!
#8503
Posted 2010. June 20. - 13:18

Lánc már van (csak hét szem hiányzik, mert csak kettõt vettem), tulajdonképp majdnem minden megvan már, a kormány (mert nem ez lesz), a sárvédõ meg az elsõ fék híja. Még az ülés, most éppen azon agyalok, de még nem tudom eltalálni, hogyan is.
#8504
Posted 2010. June 20. - 12:49

De, volna egy félkész itt:
Egyszer talán egészen kész is lesz...
Mi az, hogy félkész? Ülés, lánc, fék, és már mehetsz is vele; az meg már csak hab a tortán, hogy kifejezetten tetszetõs!
#8505
Posted 2010. June 20. - 11:53

Az agyváltótuning téma (Papán kívül) senkit sem érdekel?
Engem érdekel, csak most nincs kedvem új kereket fûzni. Amúgy látok benne fantáziát, ha már úgyis kell láncfeszítõ, akkor miért ne hátsó váltót használjunk elsõ helyett...
Csináld meg, aztán ha beválik, akkor én is alkalmazni fogom!

#8506
Posted 2010. June 20. - 07:25

Ez a bordásszíj nagyon álat, remélem hamarosan elérhetõ lesz alkatrészként is.
Neked biztosan van tapasztalatod az Alfine mellett a Nexus-al is. Mi a lényeges különbség? Jobban, pontosabban vált vagy kisebb az ellenállása?
Gates carbon belt drive cimen keress rá, már kaphato!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#8507
Posted 2010. June 20. - 07:10

#8508
Posted 2010. June 20. - 02:19

#8509
Posted 2010. June 19. - 18:17

Neked biztosan van tapasztalatod az Alfine mellett a Nexus-al is. Mi a lényeges különbség? Jobban, pontosabban vált vagy kisebb az ellenállása?
#8510
Posted 2010. June 19. - 18:11

Semmi esély egy mezei átdobóra? A legegyszerûbb megoldás! Esetleg a DD?Áh, baromság!
:) 3x8 vagy 2x8 a tuti, persze 8-as agy mellett, egy elsõ tányérral. El sem tudom képzelni hogy csinálhajták emberek másképpen
#8511
Posted 2010. June 19. - 18:02

Mikor megmásztam a Tagunnal Kékestetõt, végig morfondíroztam, vajon hol lennék a Raptobike-kal, gyalog...Az agyváltótuning téma (Papán kívül) senkit sem érdekel?

Vacillálok egy elsõ váltó felszerelésén az Alfine mellé (elfér, direkt váltótartós boom-ot vettem), de elrondítaná. Ez a két lánctányéros megoldás nagyon tetszik, és ha tényleg csak menekülésre használnám a nagyobbikat, a láncvonalat sem tenné tönkre feltétlenül, csak igen ritkán. Viszont ha nekem kéne kivitelezni, nagyon sufnira sikerülne, az biztos.
Nyomatékátadás: gyári bringákat lehet kapni Alfine+bordásszíjhajtással, szerintem nem jelent gondot a toldás oldalra, a szíj sem hiszem, hogy pont középen van (bár a hit itt nem nagyon számít, látni kéne).

#8512
Posted 2010. June 18. - 19:34

#8513
Posted 2010. June 18. - 19:31

találtam egy jokis családi rekut
habár én ezt nem rontotam volna el a hagyományos hátso részelakkor azis lehetett volna fekvö pozicios max egy kicsit magasaban mint az elsö a kerék fölött
...hát elég ocsmány...
#8514
Posted 2010. June 18. - 17:50

#8515
Posted 2010. June 18. - 17:23

Áh, baromság!3x9x3 elég jo tuning?


#8516
Posted 2010. June 18. - 16:08

#8517
Posted 2010. June 18. - 16:05

A tandem témára már én is ráindultam egyszer, de nem lett belõle semmi Tandem - Rekumbens - Csin Lompi, elõzz be!találtam egy jokis családi rekut
habár én ezt nem rontotam volna el a hagyományos hátso részelakkor azis lehetett volna fekvö pozicios max egy kicsit magasaban mint az elsö a kerék fölött

Az agyváltótuning téma (Papán kívül) senkit sem érdekel?

#8518
Posted 2010. June 18. - 15:33


habár én ezt nem rontotam volna el a hagyományos hátso részel

#8519
Posted 2010. June 18. - 14:58

#8520
Posted 2010. June 18. - 14:47

kaptál egy emailt!