Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#7821
Posted 2010. August 24. - 19:20

#7822
Posted 2010. August 24. - 19:07

#7823
Posted 2010. August 24. - 18:38

CoMo-ra tudsz vmi beszerzési forrást? Nyilván jobb lenne.
Abból lesz amit sikerül beszerezni.
Sajna nem (nekem is még régrõl van egy eresztés), de meg kell próbálni fellelni valahonnan jó pár métert, mert szerintem csak így valósítható meg a 30 kg-os súlyhatár. Ez a modell : M5 Recumbents » Models » Tandem 23 kg crmo csõszettel. A plusz egy kerékkel és egyéb dolgokkal 30 kg alatt lehetne tartani a 3 kerekût.
(érdemes megnézni ezt a képet : http://m5recumbents....pups/1317.5.jpg egy ügyes megoldása a szétszedhetõségnek mégha nem is annyira professzionális...)
#7824
Posted 2010. August 24. - 18:23

#7825
Posted 2010. August 24. - 18:09

Tehát biztos ami biztos alapon inkább 50x2 csövet ajánlasz 50x1,5-es helyett.... amit én csináltam az 2es falu tuti nem törik sehol igy el pedig keten is mentünk vele az meg kb 180kg volt
(Ha zártszelvénybõl lesz nem kapok vacsorát

#7826
Posted 2010. August 24. - 18:05

Milyen anyagból tervezed elkészítetni a vázat ??? CrMo vagy szénacél ?
CoMo-ra tudsz vmi beszerzési forrást? Nyilván jobb lenne.

Abból lesz amit sikerül beszerezni.
#7827
Posted 2010. August 24. - 17:37

#7828
Posted 2010. August 24. - 16:46

Azonkívül h nem szimpatikus a zártszelvényváz - lehet h a csõ csak szép, de nem olyan jó (a hozzáértõk majd véleményt nyilvánítanak), de én, ha csak nincs kizáró ok, inkább csõbõl szeretném - sokszor egyszerûbb, kevesebb munka, kínlódás újat építeni. Nem eldöntött a kerékméret sem. (most próbálom eldönteni h alapjaiban egyáltalán milyen legyen) Magasabb építés kellene. Egy alacsony, hosszú tandem váz az elsõ fekvõrendõrön felakadna. Vajon tudnák-e annyira olcsón adni h az embernek érdemes bepiszkolnia a kezét? Nem hiszem h érdemes vele foglalkozni.
Lompi, szerinted?
Azért persze köszönöm a linket.
hát ezekszerint igen vékony anyag lehet ha kiszakad ez az belöle amit én csináltam az 2es falu tuti nem törik sehol igy el pedig keten is mentünk vele az meg kb 180kg volt
#7829
Posted 2010. August 24. - 16:14

#7830
Posted 2010. August 24. - 15:25

#7831
Posted 2010. August 24. - 12:49

Én is így gondolom, de nem vagyok jármûtervezõ-gépészmérnök csak egy egyszerû fizikatanár, aki attól olyan nagyon okos
h a valóban hozzáértõ gyakorlati szakemberektõl - van itt néhány - kér tanácsokat.
Milyen anyagból tervezed elkészítetni a vázat ??? CrMo vagy szénacél ?
#7832
Posted 2010. August 24. - 09:57

#7833
Posted 2010. August 24. - 09:43

Én is így gondolom, de nem vagyok jármûtervezõ-gépészmérnök csak egy egyszerû fizikatanár, aki attól olyan nagyon okosNa ez egy hosszú történet, de röviden annyit, hogy amíg a csõ egyenletesen osztja el a terheléseket...

#7834
Posted 2010. August 24. - 09:28

Na ez egy hosszú történet, de röviden annyit, hogy amíg a csõ egyenletesen osztja el a terheléseket, addig a zártszelvény a terhelés irányától, szögétõl függõen eltérõen viselkedik. A sarkoknál merevebb, az oldalaknál rugalmasabb. Ez egy nagyon sematikus leirata volt a témának, ezért kérem a statikusokat ne reagáljanak!Azonkívül h nem szimpatikus a zártszelvényváz - lehet h a csõ csak szép, de nem olyan jó

A Donorváz gondolata azért merült fel bennem, mert sok olyan kiegészítõt tartalmaz, amit nehéz legyártani. Ez az elv a mostani reku építéseknél is megvalósul.
(pl.: kerékbefogatások, hajtómû befogatás, bumm, váltó fülek, fékkonzol stb.)
#7836
Posted 2010. August 24. - 08:52

Tanár Úr!
Az alábbiak után kíváncsi voltam, hogy melyik is az a KMX Viper? Sok kép mellett ezt dobta a gugli. Na ezt a levedlet vázat kellene megvenni alapnak és megnyújtani mint egy strecslimót. Probléma megoldó, átalakító, helyrehozó, vázmegerõsítõ rekumbens-doktor meg van az ismeretségi körben. Egy kis utánajárást, nyomozást talán megérne!Meglehetõsen friss bejegyzés...
Ezt meg csak érdekesség képpen.
Azonkívül h nem szimpatikus a zártszelvényváz - lehet h a csõ csak szép, de nem olyan jó (a hozzáértõk majd véleményt nyilvánítanak), de én, ha csak nincs kizáró ok, inkább csõbõl szeretném - sokszor egyszerûbb, kevesebb munka, kínlódás újat építeni. Nem eldöntött a kerékméret sem. (most próbálom eldönteni h alapjaiban egyáltalán milyen legyen) Magasabb építés kellene. Egy alacsony, hosszú tandem váz az elsõ fekvõrendõrön felakadna. Vajon tudnák-e annyira olcsón adni h az embernek érdemes bepiszkolnia a kezét? Nem hiszem h érdemes vele foglalkozni.
Lompi, szerinted?
Azért persze köszönöm a linket.

#7837
Posted 2010. August 24. - 08:14

Az alábbiak után kíváncsi voltam, hogy melyik is az a KMX Viper? Sok kép mellett ezt dobta a gugli. Na ezt a levedlet vázat kellene megvenni alapnak és megnyújtani mint egy strecslimót. Probléma megoldó, átalakító, helyrehozó, vázmegerõsítõ rekumbens-doktor meg van az ismeretségi körben. Egy kis utánajárást, nyomozást talán megérne!

Ezt meg csak érdekesség képpen.
#7838
Posted 2010. August 23. - 21:41

#7839
Posted 2010. August 23. - 21:21

#7840
Posted 2010. August 23. - 20:55

szerintem az utánfutás növelésével. de ahhoz a vázat át kell szabni.
az elsõ kerekeket még lehetne 2 millivel összetartóra állítani próba képen még flexelés elõtt.
Megpróbálom az összetartást.... mivel ez egy KMX Viper

