;1014037']Na annak a stabilitására lennék én kíváncsi! Tényleg, akkor már miért nem inkább központi kormányzás?
.
No ezzel most belenyúltál!

Elsõ blikkre nem rosz az ötlet! (már felmerült) Sajnos a központi kormányzásnál praktikusan egy kereket tudsz könnyedén kitéríteni, tehát elöl egy-hátul kettõ esetén megvalósítható és még hozzá dobható az összkerék hajtás is. Vagy hátsókerék kormányzás, elöl kettõ kerékkel, de ezt alapból vessük el.
Tanár Úr ragaszkodik a 2+1 felálláshoz, így a központi kormányzás is sülyesztõbe került.
Az összkerék kormányzást nem vetném el! A jelenleg frissen kifutó több felsõ vagy középkategóriás autónál fellelhetõ a megoldás. (Lexus, BMW, Renault, Nissan stb) A hosszú tengelytávú kamionok vagy szállítójármûvek esetében is alkalmazzák. Persze itt három kerék van és ez azért jócskán vett fel kérdéseket. Már a hosszú tengelytáv is csökkenti a stabilitást és ráadásul a nyomtávot sem szeretnék már tovább növelni (ezért is fontos a súlypontot alacsonyan tartani).
Mindenesetre továbbra is kitartok az ötletem mellett! Természetesen a hátsókerék kitérése töredéke lenne az elsõknek. Sajnos bonyolult lenne a rendszert sebesség függõvé tenni, pedig az lenne az igazi! 0 km/h teljes kitérés - 30km/h nulla kitérés. Bocsi elkapott a hév (vagy a metró).
Az eddig látott filmekben a tandem trikeok nem túl gyorsak,
