Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
13414 hozzászólás a témában

#2521
dartsos

dartsos

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 258 hozzászólás
Debreceniek....Jelentkezni ezen az e-mail-en lehet, innen küldenek jelentkezési lapot.
debrecen@tourinform.hu
Szóljatok ha megy valaki, aztán szervezünk valamit :)

#2522
b zsolt

b zsolt

    vendég

  • fórumtag
  • 43 hozzászólás
Valakit láttunk Balatongyöröknél egy sárga 20/26-os hátsókerekessel. Ki volt az?

nem én voltam!!!!!!!!!!!!!!!

#2523
dartsos

dartsos

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 258 hozzászólás
Azon gondolkoztam, hogy a trike-kal el kellene mennem 20-adikán a virágos felvonulásra...
Debreceniek? Ki tart velem? :) 7-9.30-ig max lemegy...mivel fekvõsök lennénk, nevezhetnénk egyedi kerékpárként, és külön mehetnénk elöl, nem a nagy tömeggel....én a magam részérõl most kérdeztem meg a touinformot, õk szervezik.
Várom a véleményeket :)

#2524
Reku Papa

Reku Papa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.423 hozzászólás

Papa, itt a kitámasztós fekvõd, ráadásul tandem - igaz kicsit máshogy, mint ahogy azt általában elképzelni szoktuk...
Bicycle or Quadricycle: Deploying the Roots of El Arbol - YouTube


Köszi. Nem piskóta! :)
Én annyi mindent nem szerettem még!
Picasa képtáram __ YouTube csatornám

#2525
[levi]

[levi]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 434 hozzászólás
Múlt héten megkerültük a Balatont, közben élesben teszteltük a nagytáskát, meg az 1cm-s ACS10-et. A táska nagyon jól bevált, nekem belefért 1 heti cuccom (majdnem minden napra tiszta póló, alsógatya és zokni), 2,5 személyes sátor, önfelfújódó matrac és hálózsák. Így egyben könnyû volt föl-lepakolni, nem kellett szarozni pókokkal.

Az 1 centis ACS10 elsõ nap elég kényelmetlennek tûnt, utána viszont hozzászoktam. Lyukas üléssel iszonyúan szellõzik, amikor szarabb idõ volt, akkor kicsit fázott is a hátam.

Valakit láttunk Balatongyöröknél egy sárga 20/26-os hátsókerekessel. Ki volt az?

Alu témához hozzászólva: úgy tudom, van olyan alu ötvözet, amit hegesztés után nem kell hõkezelni.
"Iszok ha gyõzök, iszok ha vesztek, a testem delíriumtól reszket"

#2526
motyoo

motyoo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 689 hozzászólás
Papa, itt a kitámasztós fekvõd, ráadásul tandem - igaz kicsit máshogy, mint ahogy azt általában elképzelni szoktuk...
Bicycle or Quadricycle: Deploying the Roots of El Arbol - YouTube

#2527
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
Egyet értek, pedig jobban szeretek vitázni! :)
Meglátjuk, hátha mégis lesz valami továbbgondolásra érdemes használható ötlet az újításukban...

#2528
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
ja igazad van de ez biztosan stabil a python meg biztosan nem az.
és a 95 tempo meg agyament ember által felálitott eredmény enyinél már kiskanálal kel öszekaparni.
jut eszembe már régen nem 120 hanem110 megmár jópár 28" vagy 700
nameg az ötlet börze azért jo mert ami car az kuka ami meg jó az meg mehet egy kupacba a bringába :)
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#2529
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás

Nemtudom miért ojan nagyszám ez a phyton a lengöoru is van ojan jó és nincsenek hirtelen meglepik:)


A dolog nem arról szól, hogy "nagy szám"...
Hanem arról, hogy milyen nagy szám lehetne, ha mûkõdne...

A dolog másik része, hogy a Python (konkrétan a Pikó-Python nélkül) ennyi lengõorrú sem rohangálna kishazánkban. Az indította be a szürkeállományt, az ötletem alapján Te meg gyorsan megcsináltad az elsõt. Mire kimondtam, hogy kétszer 26, már gurult a második is. Jött a sablon, a 60'-os homlokcsõszög, a 120-as tengelytáv és aztán csak fejlõdött és fejlõdik ma is.

Ha a Python nagy sebességnél is stabil lenne (amiben egyébként nem hiszek) akkor komoly lehetõségek rejlenének benne. A python geometriával a "seggengurulót" is egyszerûbb lenne megépíteni.
Talán kiolvasható a kommentembõl, hogy kissé fentartással fogadtam azt a kilencvenes tempót, de majd meglátjuk.

#2530
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
Nemtudom miért ojan nagyszám ez a phyton a lengöoru is van ojan jó és nincsenek hirtelen meglepik:)
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#2531
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
Kétségeim vannak ezzel a nagy sebességgel és a hétköznapi használhatósággal kapcsolatban, de úgy tûnik a Pythonauták fantáziája beindult.
http://www.youtube.com/watch?v=zvfVLi8m9po
Volna itt valami más is:

Agydinamóval rendelkezõ sporttársak! Lecseréltem egy modernizálás során a Bike2usb töltõmet egy hasonló kondisra. (amit még a balatoni kanyar során lapátra is tettem, így akaratomon kívül részt veszek a termékfejlesztésben)
Gazdát keresek a réginek! Almásból csak a 2G-hez jó, de más telóval nincs gondja. A fizetõ eszköz lehet sör is...

#2532
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
Én nem érteni nagyon németnek nyelv...
Ha valaki igen, akkor a részletekrõl tájékoztasson minket. Nos a Python freelists-en azt az információt osztotta meg az olvasókkal, hogy megdõlt a Python lowracerek sebességi csúcsa! Nekem már a 65-ös tempó is futurisztikus volt, de a mostani 95 Km/h lett!!!! Na ez a nem piti! Ha valaki ült már ilyen gépen, tudja mirõl beszélek!
Amennyiben ezek kitaláltak valami újdonságot, akkor lehet érdemes lesöpörni a régi projektet. 28-as kerékkel, egy baromi egyszerû (és könnyû) váz már többünknél érdeklõdésre tarthat számot.

Ui.: A véleményem és sejtésem, hogy valami harcedzett és halálfélelemtõl mentes õrült produkálta, de tartok tõle, hogy ez még mindig nem az a barátságos kerékpár, ami a tömegigényeket is kielégítené.

#2533
peter1001

peter1001

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 615 hozzászólás

Hello!
Debrecenben nemtudsz olyan használtbiciklist, ahol sok versenykeró váz van, és nem túl drága?
Egyet tudok józsán, oda a héten kinézek, többet egyelõre nemtudok...

A Diószegi úton kifelé is árul egy fazon használt bringát. Még nem voltam nála, csak kipakolt az utcára egy pár cangát. A városból kifelé jobb oldalban.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó !

#2534
Sinbiciklis

Sinbiciklis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 256 hozzászólás

Azt a plusz súlyt beválalom hisz volt olyan Balatonkõr hogy 3 defektem volt az órszágutin, akkor nagyon rám járt a rúd azóta minimum két belsõvel indulok útra


Nekem volt, hogy a 2 elsõ 20"-on volt 3 defektem. Még jó, hogy az elsõt meg tudtam generálozni.

#2535
Oldalkocsis

Oldalkocsis

    vendég

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás

Oldalkocsis,

szerintem csinálj egy combos, egykarú elsõ villát tárcsafékkel, és hagyd a vázadat épen!

Sziasztok!

Köszi Reku Papa !
Erre nem is gondoltam, megfontolandó!
üdv Ok

#2536
dartsos

dartsos

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 258 hozzászólás

Az én (elsõ) bringám közelebb áll súlyban egy harckocsihoz, mint egy átlagos biciklihez, túrakész állapotban 23 kg, de nem(csak) a váz a ludas. Nekem a váz és az ülés gyakorlatilag egy egység, kézbefogva mégis könnyû. Amik irtózatosan nyomják a mérleg nyelvét: agydinamó, (acél)csomagtartó , monoblokk, acéltányéros hajtómû, sárvédõk és a szerszámkészlet ami biztos hogy van vagy 2 kg. A kerekekek és a gumik kiválasztásánál sem a grammok számítottak. Mikor donorvázakat kerestem láttam egy pár olyan szétrohadt (!!!) aluvázat, hogy egy életre elment tõle a kedvem.


Hello!
Debrecenben nemtudsz olyan használtbiciklist, ahol sok versenykeró váz van, és nem túl drága?
Egyet tudok józsán, oda a héten kinézek, többet egyelõre nemtudok...

#2537
peter1001

peter1001

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 615 hozzászólás

Akkor szerintem nincs értelme aluval bajlódni. Az én vázam 4580g-ból lett meg, és az ég világon semmi extra csövet nem használtam. Figyeltem, hogy ne szaladjon el nagyon a súlya, de ahol épp csak 2,5-es csõ volt, ott az lett. Meg van benne 5-ös laposvas is, szóval lehetne rajta könnyíteni. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a 4 kilós váz minõségi acélcsövekkel vszeg elérhetõ, de legalábbis nagyon megközelíthetõ.
A 7 kiló alaktrész már más kérdés... nekem ez 15 kilót tesz ki... Alkatrészeknél az ülés 1 kiló (és akkor ez már az extrakönnyû faülés), üléspárna 3-500g, így alig marad az összes hagyományos bringás alkatrészre 5 kilód, és még a rekus kormánynak is bele kell férnie, meg a hosszú stucni. Persze nyilván van az a pénz, amibõl ezt meg lehet oldani ennyi kilóból, de akkor már a helyedben inkább vennék (vagy csináltatnék) egy karbonvázast, az se lenne sokkal drágább (mert a könnyebb váz miatt az alkatrészek lehetnek nehezebbek = olcsóbbak).


Az én (elsõ) bringám közelebb áll súlyban egy harckocsihoz, mint egy átlagos biciklihez, túrakész állapotban 23 kg, de nem(csak) a váz a ludas. Nekem a váz és az ülés gyakorlatilag egy egység, kézbefogva mégis könnyû. Amik irtózatosan nyomják a mérleg nyelvét: agydinamó, (acél)csomagtartó , monoblokk, acéltányéros hajtómû, sárvédõk és a szerszámkészlet ami biztos hogy van vagy 2 kg. A kerekekek és a gumik kiválasztásánál sem a grammok számítottak. Mikor donorvázakat kerestem láttam egy pár olyan szétrohadt (!!!) aluvázat, hogy egy életre elment tõle a kedvem.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó !

#2538
Reku Papa

Reku Papa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.423 hozzászólás
Oldalkocsis,

szerintem csinálj egy combos, egykarú elsõ villát tárcsafékkel, és hagyd a vázadat épen!
Én annyi mindent nem szerettem még!
Picasa képtáram __ YouTube csatornám

#2539
Reku Papa

Reku Papa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.423 hozzászólás

szívesen venném a véleményeteket hogy hosszabb túrázásra kényelmes-e, mert nagy tempóban nem gondolkodom.


Üdv a topikban!

A 26/20-as SWB a legkönnyebben tanulható, szuper, kényelmes bringa. Ideális elsõ bringa - lenne - ha nem Magyarországon élnénk. Mert bizony ha egy gyors lejtõn, 20-as kerékkel leszorítanak a murvás padkára, vagy fogsz egy emberes kátyút, akkor a perecelés igen valószínû. Én 3 típust tartok magyarországkompatibilisnak, mindhármat minimum 2x26-os kerekekkel:
- high racer
- lengõorrú
- LWB
Ha 180 centi alatt vagy, akkor az elsõ nem játszik.
Én annyi mindent nem szerettem még!
Picasa képtáram __ YouTube csatornám

#2540
Oldalkocsis

Oldalkocsis

    vendég

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
Sziasztok !

Szia Reku Papa! Nagyon tetszett megint az írásod! Ma próbáltam a láncvonalon egyenesíteni, az oldalsó 40°-ot 39-ra csökkenteni. Azt értem el vele, hogy a görgõtartó leszakadt. Nem is akárhogy, csodálkoztál rajta nem vezettem át a túloldalra. A sarokvarratom mellett beszakította a csõvázat. Át kellett vinnem a terhelést a váz másik oldalára is. Akárhogy forgattam a görgõket mit majom a tükröt, egy anya vastagságnyit tudtam csak lefaragni a törésbõl. Többet csak új villával és tárcsafékes elsõ kerékkel tudnák, mert most a "V" fék útban van. Úgy látom késõbb lesz festve a járgány, hogy minden gyerekbetegsége kijöjjön elõtte. Legalább vékonyabb a láncvédõ lemez, nem golyóálló mint a múltkori.
Tanulság: nem csak a vázat, hanem a villát is le kell gyártanom ha ragaszkodom ehhez a váztípushoz. ( visszatérõ nekem mint egy maláriás roham )
Üdv Sener a klubban!

Üdv Mindenkinek!