Persze nyilvan nem egy dh felni,nem is arra akarom hasznalni.De tobb ismerosnek is volt,lattam mit birnak,ahhoz kepest hogy 395g nagyon eros kis felni az.Nincs vele semmi baj.Amugy a merevseget inkabb a Ritchey agy miatt ertem,a brutal tengely meg gyorszar sokat merevit,plane Duke-om van,az is jo merev
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Started by
Winethoo
, 2003. January 28. 15:35
#2081
vendég_rvilike_*
Posted 2005. January 13. - 21:59

#2082
Posted 2005. January 13. - 21:34

Ha jól láttam Mavic 717-es kerekeid lesznek?!
Ami szerintem XC versenyekre való.Ezért szerintem inkább könnyû mint merev!
A legerõsebb kategóriába sem sorolnám,de viszont a súllya az nem egy utolsó!
A Mavic cuccok igazán királyak és a felsõkategóriába tartozik,de mindegyiknek meg van a gyártó által javasolt felhasználási területe és a 717-es nem az erõssée és merevsége ami kitünõvé teszi kategóriájában.
Na ez lehet,hogy csak az én véleményem,de én ezt tudom róla elmondani.
Ami szerintem XC versenyekre való.Ezért szerintem inkább könnyû mint merev!
A legerõsebb kategóriába sem sorolnám,de viszont a súllya az nem egy utolsó!
A Mavic cuccok igazán királyak és a felsõkategóriába tartozik,de mindegyiknek meg van a gyártó által javasolt felhasználási területe és a 717-es nem az erõssée és merevsége ami kitünõvé teszi kategóriájában.
Na ez lehet,hogy csak az én véleményem,de én ezt tudom róla elmondani.
Egy bicaj építésnek soha nincs vége!!!!!!!!!
#2083
vendég_rvilike_*
Posted 2005. January 13. - 21:04

Na megneztem DT oldalan is,
DT Revolution(2-1.5): 283g/64db/264mm
DT Competition(2-1.8): 382g/64db/264mm
DT Champim(2): 444g/64db/264mm
757g lesz ezek alapjan a kerekem,ami szerintem eleg jo,tekintva hogy (remenyeim szerint) meg eros es merev is lesz
Felniszalag az meg +10g Ritchey Wcs
DT Revolution(2-1.5): 283g/64db/264mm
DT Competition(2-1.8): 382g/64db/264mm
DT Champim(2): 444g/64db/264mm
757g lesz ezek alapjan a kerekem,ami szerintem eleg jo,tekintva hogy (remenyeim szerint) meg eros es merev is lesz

Felniszalag az meg +10g Ritchey Wcs
#2084
Posted 2005. January 13. - 17:03

a 2003-as Biker's Guide ban benne vannak a DT-k súlyai:
Champion(2mm): 445g
Competition(2-1.8mm):360g
Revolution(2-1.5mm):286g
64db 265mm hosszú küllõnél
Champion(2mm): 445g
Competition(2-1.8mm):360g
Revolution(2-1.5mm):286g
64db 265mm hosszú küllõnél
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#2085
vendég_rvilike_*
Posted 2005. January 13. - 00:18

2-1,8 igen,de az meg nem konnyebb sokkal mint 2,akkor mar 2-t erdemes.Regebben vagtam ezeket a sulyokat,mostmar kevesbe,majd utananezek megint,de arra emlekszem hogy 2-1.5 joval konnyebb mint 2-1.8.Mondjuk ertheto.Szoval nem sporolsz meg sokat a 2-1.8cal.En azert akarom igy fuzni a kerekemet,mert igy sulyt is eleg sokat takaritok meg,meg talan az erossegevel sem lesznek problemak.Hatul mar bevalt ez a 2-1.5/2es fuzes,csak ott racsnioldalon a hatrafele nezok voltak 2esek.Kivancsi lennek amugy egy tesztre,ahol kimerik hogy ezek mennyit szamitanak igazan.
#2086
Posted 2005. January 12. - 23:57

A DT oldalán láttam a Competition küllõket, 2/1,8, ezek vajon elég erõsek tárcsához? Az áruk is barátibbnak tûnik
#2087
vendég_rvilike_*
Posted 2005. January 12. - 23:50

770 korul szamoltam felniszalaggal.Dt revo nem tom pontosan mennyi sulyra.
Ha jol emlekszem az 110/db,es semennyire nem birjak a tarcsat,azert teszek en is 2es Sapimot oda ahova kell.Szerintem az jo megoldas.
Ha jol emlekszem az 110/db,es semennyire nem birjak a tarcsat,azert teszek en is 2es Sapimot oda ahova kell.Szerintem az jo megoldas.
#2088
Posted 2005. January 12. - 23:40

tudom, hogy illene, de a sapimból a 2/1,5-ös 125ft, ami 64 küllõnél már 8 rugó :-O
mondjuk DT-bõl nem láttam mennyibe kerül...
tényleg ezek a húzott küllõk mennyire bírják a tárcsaféket?
mondjuk DT-bõl nem láttam mennyibe kerül...
tényleg ezek a húzott küllõk mennyire bírják a tárcsaféket?
#2089
Posted 2005. January 12. - 23:37

750-nel szerintem alászámoltál, ha kész lesz felniszalaggal egy erõs 800-820-ra saccolom. neked legyen igazad

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2090
vendég_rvilike_*
Posted 2005. January 12. - 23:34

Meg regen volt bikemagban az a kulloteszt.Ha jol emlekszem Dt rugalmasabb sokkal mint Sapim.Sapim merev,de hamarabb szakad,viszont odaig nem nagyon nyulik,Dt nyulik ha nagy ero eri,viszont nem szakad el.
Mas kerdes extrem erohatasoknak tettek ki a kulloket.Fene tudja ez normal hasznalat kozben mennyit szamit.Gyanitom keveset...Talan akkor van ertelme ha vilagkoruli turara mesz,akkor inkabb Dt.Bar akkor meg 2esnel vastagabb kullot vesz az ember.
En most olyan kereket akarok elore tarcsahoz,2-1.5-os Dt,kiveve az a tarcsaoldali 8 elore nezo kullo,az 2es Sapim vagy Ritchey.Ez a ketto volt a legmerevebb a tesztben.Dt alu anyakkal lesz,mavic 317 es Ritchey Pro Disc agy ha kapok,bar azt mondtak tobb helyen h lesz ha kinyit a nagyker.
Remelem jo kis kerek lesz.Olyan 750g korul szamoltam.
Mas kerdes extrem erohatasoknak tettek ki a kulloket.Fene tudja ez normal hasznalat kozben mennyit szamit.Gyanitom keveset...Talan akkor van ertelme ha vilagkoruli turara mesz,akkor inkabb Dt.Bar akkor meg 2esnel vastagabb kullot vesz az ember.
En most olyan kereket akarok elore tarcsahoz,2-1.5-os Dt,kiveve az a tarcsaoldali 8 elore nezo kullo,az 2es Sapim vagy Ritchey.Ez a ketto volt a legmerevebb a tesztben.Dt alu anyakkal lesz,mavic 317 es Ritchey Pro Disc agy ha kapok,bar azt mondtak tobb helyen h lesz ha kinyit a nagyker.
Remelem jo kis kerek lesz.Olyan 750g korul szamoltam.
#2091
Posted 2005. January 12. - 23:30

ilyen felnit már illik húzott küllõvel fûzetni

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2092
Posted 2005. January 12. - 23:25

Én biztos nem fogok Sapim küllõkre pénzt kidobni. Jól bevált 2-es DT, és tökéletes lesz.
Csak lenne már kész... már csak a kerekek hiányoznak a cájgról
Csak lenne már kész... már csak a kerekek hiányoznak a cájgról


#2093
Posted 2005. January 12. - 22:11

jó de az országúti...biztos jobb kardküllõket gyártanak:)
ezért írtam hogy 2mm-esnél nincs érezhetõ különbség, csak árban;)
ezért írtam hogy 2mm-esnél nincs érezhetõ különbség, csak árban;)
Autist Team:)
#2094
Posted 2005. January 12. - 22:01

mégis a legtöbb cég (campaék is például) sapim küllõt használ. lehet, hogy sznobság miatt, nem tom...
boltban meg sok mindent mondanak
gyapi szerint a sapim f.o.s.
elöl sapim hátul dt, ugyanaz.
boltban meg sok mindent mondanak

elöl sapim hátul dt, ugyanaz.
#2095
Posted 2005. January 12. - 21:53

DT meg sapim minõségileg állítólag ugyanolyan jó.
több boltban mondták hogy nem is tartanak sapim küllõket mert csak drágább mint a DT de nem jobb érezhetõen.
(ezt sima 2mm-esre mondták)
több boltban mondták hogy nem is tartanak sapim küllõket mert csak drágább mint a DT de nem jobb érezhetõen.
(ezt sima 2mm-esre mondták)
Autist Team:)
#2096
Posted 2005. January 12. - 21:51

#2097
Posted 2005. January 12. - 21:17

Annó mindenki leszólt,hogy egy CC gépbe Mavic Ex 729-es felnit raktam elõre,hátra.Nehéz fõleg elõre stb...Pedig iszonyat király lett!!!Stabil felüthetetlen és a kigyorsíthatósággal sincsenek problémák.A fékezhetõség sem romlott az elõzõ alex dm18-hoz képest.Igaz,hogy még egy új telót is dobtam a régi helyett ami egy judy tt volt a mostani reba sl-el szemben.
Minden riogatás ellenére iszonyú frankó lett az egész!!!!
Tehát mindenki úgy állítsa össze a keróját ahogyan azt csak szeretné!
Minden riogatás ellenére iszonyú frankó lett az egész!!!!
Tehát mindenki úgy állítsa össze a keróját ahogyan azt csak szeretné!
Egy bicaj építésnek soha nincs vége!!!!!!!!!
#2098
Posted 2005. January 12. - 20:51

Igazad van, SRAM lánchoz sram sor dukál, én is erre esküszöm... A DT és a Sapim szerintem abszolut egy kategória, a fûzéshez nem értek, de elvileg minél több a keresztfûzés, annál merevebb oldal irányba a kerék, viszont nehezebben centírozható.
#2099
Posted 2005. January 12. - 20:14

Nem tudom hova tehetném fel ezt a kérdést, így ide teszem: Szerintetek a DT, vagy a Sapim küllõk a jobbak? És miért jobb, ha 4keresztes fûzéssel van fûzve a kerék?
(a racsnis dologról még most is várom a véleményeket)
(a racsnis dologról még most is várom a véleményeket)
#2100
Posted 2005. January 12. - 19:45

Hát igen nagyon sürgõs lenne, mert szét szedtem a bringámat, azért, hogy majd mindent egyszerre tegyek fel rá, és behoztam a szobámba, mert teljesen új hátsó kerék lesz benne hamarosan, és most veszem meg az új Magura HS33-at is, meg fékkart is most akarok venni, szóval azért mondtam mindezt el, mert addig nem tudok bicajozni, míg nincsenek meg a dolgaim...
Ezért kellene minél hamarabb valami SRAM racsni.
Mohus: az a baj, hogy SRAM Power Chain-t veszek mindenféleképpen, és nem merem a shimano racsnihoz felrakni, mert a PC rohadtul kemény anyagból van, és már nem egy shimano racsnit láttam elkopni, mert megette az SRAM lánc.
Mindenesetre köszi mindkettõtöknek!

Mohus: az a baj, hogy SRAM Power Chain-t veszek mindenféleképpen, és nem merem a shimano racsnihoz felrakni, mert a PC rohadtul kemény anyagból van, és már nem egy shimano racsnit láttam elkopni, mert megette az SRAM lánc.
Mindenesetre köszi mindkettõtöknek!