Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
3825 replies to this topic

#2081
vendég_rvilike_*

vendég_rvilike_*
  • vendég
Persze nyilvan nem egy dh felni,nem is arra akarom hasznalni.De tobb ismerosnek is volt,lattam mit birnak,ahhoz kepest hogy 395g nagyon eros kis felni az.Nincs vele semmi baj.Amugy a merevseget inkabb a Ritchey agy miatt ertem,a brutal tengely meg gyorszar sokat merevit,plane Duke-om van,az is jo merev

#2082
Joló

Joló

    vendég

  • fórumtag
  • 95 posts
Ha jól láttam Mavic 717-es kerekeid lesznek?!
Ami szerintem XC versenyekre való.Ezért szerintem inkább könnyû mint merev!
A legerõsebb kategóriába sem sorolnám,de viszont a súllya az nem egy utolsó!
A Mavic cuccok igazán királyak és a felsõkategóriába tartozik,de mindegyiknek meg van a gyártó által javasolt felhasználási területe és a 717-es nem az erõssée és merevsége ami kitünõvé teszi kategóriájában.
Na ez lehet,hogy csak az én véleményem,de én ezt tudom róla elmondani.
Egy bicaj építésnek soha nincs vége!!!!!!!!!

#2083
vendég_rvilike_*

vendég_rvilike_*
  • vendég
Na megneztem DT oldalan is,
DT Revolution(2-1.5): 283g/64db/264mm
DT Competition(2-1.8): 382g/64db/264mm
DT Champim(2): 444g/64db/264mm

757g lesz ezek alapjan a kerekem,ami szerintem eleg jo,tekintva hogy (remenyeim szerint) meg eros es merev is lesz :)
Felniszalag az meg +10g Ritchey Wcs

#2084
Csikasz

Csikasz

    vendég

  • fórumtag
  • 145 posts
a 2003-as Biker's Guide ban benne vannak a DT-k súlyai:
Champion(2mm): 445g
Competition(2-1.8mm):360g
Revolution(2-1.5mm):286g
64db 265mm hosszú küllõnél
FuLL SpEEd oR NoThiNg

#2085
vendég_rvilike_*

vendég_rvilike_*
  • vendég
2-1,8 igen,de az meg nem konnyebb sokkal mint 2,akkor mar 2-t erdemes.Regebben vagtam ezeket a sulyokat,mostmar kevesbe,majd utananezek megint,de arra emlekszem hogy 2-1.5 joval konnyebb mint 2-1.8.Mondjuk ertheto.Szoval nem sporolsz meg sokat a 2-1.8cal.En azert akarom igy fuzni a kerekemet,mert igy sulyt is eleg sokat takaritok meg,meg talan az erossegevel sem lesznek problemak.Hatul mar bevalt ez a 2-1.5/2es fuzes,csak ott racsnioldalon a hatrafele nezok voltak 2esek.Kivancsi lennek amugy egy tesztre,ahol kimerik hogy ezek mennyit szamitanak igazan.

#2086
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,156 posts
A DT oldalán láttam a Competition küllõket, 2/1,8, ezek vajon elég erõsek tárcsához? Az áruk is barátibbnak tûnik

#2087
vendég_rvilike_*

vendég_rvilike_*
  • vendég
770 korul szamoltam felniszalaggal.Dt revo nem tom pontosan mennyi sulyra.
Ha jol emlekszem az 110/db,es semennyire nem birjak a tarcsat,azert teszek en is 2es Sapimot oda ahova kell.Szerintem az jo megoldas.

#2088
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,156 posts
tudom, hogy illene, de a sapimból a 2/1,5-ös 125ft, ami 64 küllõnél már 8 rugó :-O
mondjuk DT-bõl nem láttam mennyibe kerül...

tényleg ezek a húzott küllõk mennyire bírják a tárcsaféket?

#2089
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
750-nel szerintem alászámoltál, ha kész lesz felniszalaggal egy erõs 800-820-ra saccolom. neked legyen igazad :D

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2090
vendég_rvilike_*

vendég_rvilike_*
  • vendég
Meg regen volt bikemagban az a kulloteszt.Ha jol emlekszem Dt rugalmasabb sokkal mint Sapim.Sapim merev,de hamarabb szakad,viszont odaig nem nagyon nyulik,Dt nyulik ha nagy ero eri,viszont nem szakad el.
Mas kerdes extrem erohatasoknak tettek ki a kulloket.Fene tudja ez normal hasznalat kozben mennyit szamit.Gyanitom keveset...Talan akkor van ertelme ha vilagkoruli turara mesz,akkor inkabb Dt.Bar akkor meg 2esnel vastagabb kullot vesz az ember.
En most olyan kereket akarok elore tarcsahoz,2-1.5-os Dt,kiveve az a tarcsaoldali 8 elore nezo kullo,az 2es Sapim vagy Ritchey.Ez a ketto volt a legmerevebb a tesztben.Dt alu anyakkal lesz,mavic 317 es Ritchey Pro Disc agy ha kapok,bar azt mondtak tobb helyen h lesz ha kinyit a nagyker.
Remelem jo kis kerek lesz.Olyan 750g korul szamoltam.

#2091
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
ilyen felnit már illik húzott küllõvel fûzetni ;)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2092
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,156 posts
Én biztos nem fogok Sapim küllõkre pénzt kidobni. Jól bevált 2-es DT, és tökéletes lesz.
Csak lenne már kész... már csak a kerekek hiányoznak a cájgról :)

Feltöltött kép

#2093
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts
jó de az országúti...biztos jobb kardküllõket gyártanak:)
ezért írtam hogy 2mm-esnél nincs érezhetõ különbség, csak árban;)
Autist Team:)



#2094
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,117 posts
mégis a legtöbb cég (campaék is például) sapim küllõt használ. lehet, hogy sznobság miatt, nem tom...
boltban meg sok mindent mondanak ;) gyapi szerint a sapim f.o.s.
elöl sapim hátul dt, ugyanaz.

#2095
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts
DT meg sapim minõségileg állítólag ugyanolyan jó.
több boltban mondták hogy nem is tartanak sapim küllõket mert csak drágább mint a DT de nem jobb érezhetõen.
(ezt sima 2mm-esre mondták)
Autist Team:)



#2096
Csikasz

Csikasz

    vendég

  • fórumtag
  • 145 posts
Mavic X618-as felnit használ valaki? Tapasztalatok?
FuLL SpEEd oR NoThiNg

#2097
Joló

Joló

    vendég

  • fórumtag
  • 95 posts
Annó mindenki leszólt,hogy egy CC gépbe Mavic Ex 729-es felnit raktam elõre,hátra.Nehéz fõleg elõre stb...Pedig iszonyat király lett!!!Stabil felüthetetlen és a kigyorsíthatósággal sincsenek problémák.A fékezhetõség sem romlott az elõzõ alex dm18-hoz képest.Igaz,hogy még egy új telót is dobtam a régi helyett ami egy judy tt volt a mostani reba sl-el szemben.
Minden riogatás ellenére iszonyú frankó lett az egész!!!!
Tehát mindenki úgy állítsa össze a keróját ahogyan azt csak szeretné!
Egy bicaj építésnek soha nincs vége!!!!!!!!!

#2098
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,156 posts
Igazad van, SRAM lánchoz sram sor dukál, én is erre esküszöm... A DT és a Sapim szerintem abszolut egy kategória, a fûzéshez nem értek, de elvileg minél több a keresztfûzés, annál merevebb oldal irányba a kerék, viszont nehezebben centírozható.

#2099
NorcoMoment

NorcoMoment

    vendég

  • fórumtag
  • 51 posts
Nem tudom hova tehetném fel ezt a kérdést, így ide teszem: Szerintetek a DT, vagy a Sapim küllõk a jobbak? És miért jobb, ha 4keresztes fûzéssel van fûzve a kerék?


(a racsnis dologról még most is várom a véleményeket)

#2100
NorcoMoment

NorcoMoment

    vendég

  • fórumtag
  • 51 posts
Hát igen nagyon sürgõs lenne, mert szét szedtem a bringámat, azért, hogy majd mindent egyszerre tegyek fel rá, és behoztam a szobámba, mert teljesen új hátsó kerék lesz benne hamarosan, és most veszem meg az új Magura HS33-at is, meg fékkart is most akarok venni, szóval azért mondtam mindezt el, mert addig nem tudok bicajozni, míg nincsenek meg a dolgaim... :( Ezért kellene minél hamarabb valami SRAM racsni.

Mohus: az a baj, hogy SRAM Power Chain-t veszek mindenféleképpen, és nem merem a shimano racsnihoz felrakni, mert a PC rohadtul kemény anyagból van, és már nem egy shimano racsnit láttam elkopni, mert megette az SRAM lánc.

Mindenesetre köszi mindkettõtöknek!