vole engem nem bánt ;D
elöled meg elsétálok, mire utolérsz a gépeddel túl leszek egy kikerülhetetlen aknamezõn
amugy ha nem lett volna érhetõ nem nekem és neked kell harcolnunk... szövegértés rulz...
jakos: szépen leszeded a nyeregnél v a karnál a kábelt, átvezeted, visszarakod, új olaj és meg is van.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tuning cuccok
Indította
wildman
, 2002. november 28. 10:21
#21
Írta 2004. október 26. - 21:18
#22
Írta 2004. október 26. - 21:12
hi Mindenki!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet hidrauliku tárcsafékeknek a vezetékeit elvezetni, ugy hogy akárhányszor áttudjam forgatni a kormányt. Azt tudom hogy az elsö fékhez kell egy speciális rózsa, de foggalmam sincs hogy hogyan lehet ezt megoldani, pedig már egy párszor láttam ilyet. Szerintetek hogy lehet megoldani?
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet hidrauliku tárcsafékeknek a vezetékeit elvezetni, ugy hogy akárhányszor áttudjam forgatni a kormányt. Azt tudom hogy az elsö fékhez kell egy speciális rózsa, de foggalmam sincs hogy hogyan lehet ezt megoldani, pedig már egy párszor láttam ilyet. Szerintetek hogy lehet megoldani?
#23
Írta 2004. október 26. - 21:09
Jó.
Elõször is megverünk egy-egy bicikli felhasználásával majd puszta kézzel, aztán elásunk egy sárgödörbe, utána meg pitézünk egyet.
Elõször is megverünk egy-egy bicikli felhasználásával majd puszta kézzel, aztán elásunk egy sárgödörbe, utána meg pitézünk egyet.
#24
Írta 2004. október 26. - 21:05
uu mi lesz itt
speciális 2 tusa: dig és vole harca:
1 szám biciklizés, 2. pedig sárbunyó ;D
téteken nálam kéretik megtenni.
aki nyer, az kap egy meggyespitét
speciális 2 tusa: dig és vole harca:
1 szám biciklizés, 2. pedig sárbunyó ;D
téteken nálam kéretik megtenni.
aki nyer, az kap egy meggyespitét
#25
Írta 2004. október 26. - 21:00
Ne röhögj mert téged is bannolunk
Jössz egyfolytában a könnyítésekkel, meg a Turner Dhr vázzal ;D
Jössz egyfolytában a könnyítésekkel, meg a Turner Dhr vázzal ;D
#26
Írta 2004. október 26. - 20:59
#27
Írta 2004. október 26. - 20:49
#28
Írta 2004. október 26. - 20:02
#29
Írta 2004. október 26. - 19:57
2004-es Marzo Dj-t hogyan tuningoljak meg 110-rõl 130-ra, hogy szépen mozogjon?
#30
Írta 2004. október 07. - 18:28
Na ma megalkottam a dolgot, használom így egy ideig, aztán majd lehet hogy beruházok egy igazira... ;D
Kicsit tényleg kilóg felül, de az hogy csúnya az nem zavar, csak ne okozzon sérülést...de le van kerekítve a széle viszonylag jól...
Alul meg nem ér bele a kerékbe(psylo), szal ott nemgond...
Kicsit tényleg kilóg felül, de az hogy csúnya az nem zavar, csak ne okozzon sérülést...de le van kerekítve a széle viszonylag jól...
Alul meg nem ér bele a kerékbe(psylo), szal ott nemgond...
#31
Írta 2004. október 07. - 16:18
hol lehet kapni?
mindenhol.
Gyapjasnál van házilag tuningoltat, ez 1500 és mindenhol van kb egy erõsebb, 6mm-es csavarral szerelt acor ugyanennyiért
mindenhol.
Gyapjasnál van házilag tuningoltat, ez 1500 és mindenhol van kb egy erõsebb, 6mm-es csavarral szerelt acor ugyanennyiért
#32
Írta 2004. október 07. - 15:02
Megnéztem és tényleg majdnem olyan magas a 8as csavar mint a kupak.
Valszeg csak félig lesz süllyesztve, meg a csavar kicsit le lesz laposítva(reszelõvel), aztán ha nem lesz jó akkor bolt és veszek egy rendeset...(addigra lesz pénzem is)
Hol lehet bp-en egyébként jó áron jót kapni?
zöldpont?
Valszeg csak félig lesz süllyesztve, meg a csavar kicsit le lesz laposítva(reszelõvel), aztán ha nem lesz jó akkor bolt és veszek egy rendeset...(addigra lesz pénzem is)
Hol lehet bp-en egyébként jó áron jót kapni?
zöldpont?
#33
Írta 2004. október 06. - 23:41
régen én is csináltam ezt, de nem érte meg a macerát >
lévén nem akartam/tudtam süllyeszteni, ezért alul kellett egy lap, ami a teló vállához felfeküdt, és erre jöhetett az anya...
namármost lévén régi teló, egyben ez volt a lekoppanásgátlóm is, ha elkezdte a gumit darálni, tudtam h baj van :
felül meg sem szép egy kilógó anyacsavar.
(amúgy én 10esböl csináltam)
meg ugye a súly.... )
és a süllyesztés esetén nem elég régi kupakot megfúrni, lévén az anyacsavar vastagabb mint maga ez a lap.. akkor megint egy legalább másfél 2 centi vastag lap kell, ami mivel egy lyukba megy bele, a szélén vékonynak kell lenni, és középen, ahova süllyeszteni kivánódik az anyacsarar, ott vastagabb. de ilyet meg ezstergáltatni kell, szal megint csomo macera.
a kilógó anyacsavar meg tényleg nagyon nem szép.
lévén nem akartam/tudtam süllyeszteni, ezért alul kellett egy lap, ami a teló vállához felfeküdt, és erre jöhetett az anya...
namármost lévén régi teló, egyben ez volt a lekoppanásgátlóm is, ha elkezdte a gumit darálni, tudtam h baj van :
felül meg sem szép egy kilógó anyacsavar.
(amúgy én 10esböl csináltam)
meg ugye a súly.... )
és a süllyesztés esetén nem elég régi kupakot megfúrni, lévén az anyacsavar vastagabb mint maga ez a lap.. akkor megint egy legalább másfél 2 centi vastag lap kell, ami mivel egy lyukba megy bele, a szélén vékonynak kell lenni, és középen, ahova süllyeszteni kivánódik az anyacsarar, ott vastagabb. de ilyet meg ezstergáltatni kell, szal megint csomo macera.
a kilógó anyacsavar meg tényleg nagyon nem szép.
#34
Írta 2004. október 06. - 19:47
Hát elvetemült az vagyok... ;D
Süllyeszteni: gondoltam rá, megpróbálom jónaaagy fúróval egy kicsit körbefúrni, és akkor dugókulccsal faszán meg lehet húzni...
Szal akkor minden okés..
holnap 10 perc alatt összedobom:)
Süllyeszteni: gondoltam rá, megpróbálom jónaaagy fúróval egy kicsit körbefúrni, és akkor dugókulccsal faszán meg lehet húzni...
Szal akkor minden okés..
holnap 10 perc alatt összedobom:)
#35
Írta 2004. október 06. - 19:32
letezik ilyen hosszu imbusz csavar
aztan meg esztergaltatni.
de egyszerubb megvenni sok bolt arul hazi gyartmanyt
~1500ft
annyiert nem eri meg jatszadozni vele.
csak akkor ah elvetemeult vagy.
aztan meg esztergaltatni.
de egyszerubb megvenni sok bolt arul hazi gyartmanyt
~1500ft
annyiert nem eri meg jatszadozni vele.
csak akkor ah elvetemeult vagy.
#36
Írta 2004. október 06. - 19:30
tökjó.
talán csak egy.
süllyeszteni kéne az anyákat a kupakokba, alul azér, hogy ha lecsapod a villát és magas a gumid ne érjen bele, felül meg, hogy ne okozzon sérülést.
de ha süllyeszted, nem könnyû meghúzni.
úgyhogy :-\ , imbuszon kívül nincs ötletem.
talán csak egy.
süllyeszteni kéne az anyákat a kupakokba, alul azér, hogy ha lecsapod a villát és magas a gumid ne érjen bele, felül meg, hogy ne okozzon sérülést.
de ha süllyeszted, nem könnyû meghúzni.
úgyhogy :-\ , imbuszon kívül nincs ötletem.
#37
Írta 2004. október 06. - 19:29
#38
Írta 2004. október 06. - 19:16
na megint én vagyok a hülyeségeimmel... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Szóval az új téma: headlock házilag:
ötletem: van itthon m8-as menetesrúd. Vágok belõle 22 centit, a két végére anyacsavarok.
És a furcsa ötlet: alulra a villanyakra rárakok egy ugyanolyan kormánycsapi kupakot mint ami felül is van, ez fekszik fel a villanyak aljára.
És ezeket a kormánycsapi kupakokat kibököm fúróval hogy átmenjen rajta a 8-as rúd.
Két végére anya, és kész.
Na ezzel van valami probléma vagy minden okés?
Esetleg módosításra ötlet?
Szóval az új téma: headlock házilag:
ötletem: van itthon m8-as menetesrúd. Vágok belõle 22 centit, a két végére anyacsavarok.
És a furcsa ötlet: alulra a villanyakra rárakok egy ugyanolyan kormánycsapi kupakot mint ami felül is van, ez fekszik fel a villanyak aljára.
És ezeket a kormánycsapi kupakokat kibököm fúróval hogy átmenjen rajta a 8-as rúd.
Két végére anya, és kész.
Na ezzel van valami probléma vagy minden okés?
Esetleg módosításra ötlet?
#39
Írta 2004. augusztus 26. - 21:32
Hát ez hosszú történet... ;D
Na elmesélem, de ez OFF:
Szal egyik barátom apja csinálta mert valami szerszámgépipari gyár vezetõje, ezért lett szerszámacélból...ez volt... ;D ;D
És én mondtam elõre hogy felesleges kifúrni, mer lesz@rom azt a +5 grammot, de végülis önszorgalomból kifúrták...Nem lehetett egyszerû szerintem... :
Ja és nem merem lemérni a bicajomat, nem egy könnyû szerkezet...
ON
Ez a kedvenc topicom...
Na elmesélem, de ez OFF:
Szal egyik barátom apja csinálta mert valami szerszámgépipari gyár vezetõje, ezért lett szerszámacélból...ez volt... ;D ;D
És én mondtam elõre hogy felesleges kifúrni, mer lesz@rom azt a +5 grammot, de végülis önszorgalomból kifúrták...Nem lehetett egyszerû szerintem... :
Ja és nem merem lemérni a bicajomat, nem egy könnyû szerkezet...
ON
Ez a kedvenc topicom...