Ez van... ;D
Tök igazad van, de én szeretek gányolni.
;D
Amíg nem megyek el venni egy normálisat addig jólesz...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tuning cuccok
Indította
wildman
, 2002. november 28. 10:21
#1
Írta 2004. november 05. - 00:32
#2
Írta 2004. november 05. - 00:23
Pont ezert nem erdemes headlock-ot ganyolni, mikor vannak fasza esztergalt cuccok kb. egy ezresert, es azok meg szepek is.
#3
Írta 2004. november 04. - 23:32
Jajaja, jóaz csak nem egy ilyen helyre ahol viszonylag gyakran le kell szedni...
#4
Írta 2004. november 04. - 23:22
Bocsanat, valoban. Nem figyeltem, ezert nem olvastam vegig az egeszet, csak addig, hogy le van zarva ;D
Amugy ilyen szokott lenni a regebbi gagyi bringak tengelyenel is. Regi BMX-eken is ilyen volt, hogy a gyerek labat ne szedje szet a tengely vege.
Amugy az onzaro anya igenis sokat er, csak nem szabad sokaig hasznalni, mert ha sokszor leszeded, ujra felteszed, akkor nem er semmit. A zaro resz egy muanyag gyuru, amibe menetet vag a csavar, es ez annyira szoros, hogy nem hagyja lelazulni a csavart. Sokszor hasznaltam ilyet, es teszi a dolgat.
Amugy ilyen szokott lenni a regebbi gagyi bringak tengelyenel is. Regi BMX-eken is ilyen volt, hogy a gyerek labat ne szedje szet a tengely vege.
Amugy az onzaro anya igenis sokat er, csak nem szabad sokaig hasznalni, mert ha sokszor leszeded, ujra felteszed, akkor nem er semmit. A zaro resz egy muanyag gyuru, amibe menetet vag a csavar, es ez annyira szoros, hogy nem hagyja lelazulni a csavart. Sokszor hasznaltam ilyet, es teszi a dolgat.
#5
Írta 2004. november 04. - 23:12
#6
Írta 2004. november 04. - 21:16
Az önzáró anyának nem sok köze van a zárt anyához. Az egyik ugyanis (zárt anya), ahogy tanult kollégánk mondta, az egyik végén zárt, míg az önzáró anyának a külsõ oldalán egy mûanyag gyûrü van, ami megszorul a beletekert csavarmeneten.
A zárt anya inkább esztétikai ok miatt használatos, az önzáró anya viszont biztonságtechnikai szempontból.
Ezt már csak azért is jó tudni, nehogy rosszat kérjen a boltban
A zárt anya inkább esztétikai ok miatt használatos, az önzáró anya viszont biztonságtechnikai szempontból.
Ezt már csak azért is jó tudni, nehogy rosszat kérjen a boltban
#7
Írta 2004. november 04. - 20:59
#8
Írta 2004. november 04. - 20:34
#9
Írta 2004. november 04. - 20:29
A zárt anya egyik vége le van zárva egy félgömbbel. Ha ilyet kérsz a boltban, akkor is adnak, ha nem tudod, milyen az. Ilyen egyébként elõ szokott fordulni biciklitengelyeken is, ebben az esetben elõfordulhat, hogy a lezáró rész hosszúkás, vagy mûanyagból van.
#10
Írta 2004. november 04. - 19:58
#11
Írta 2004. november 04. - 10:07
mért, szted hol fog rögtön eltörni? van egy megérzésem, ha már aközben nem törik porrá mikor teszi össze az alkatrészeket.
mellesleg ezt a
"Cigánykodás cuccok"
"Gány cuccok"
vagy valami hasonló topikba kellett volna linkelni, ha lenne ilyen, de így alapban mehet a "világökörségek"-be is.
mellesleg ezt a
"Cigánykodás cuccok"
"Gány cuccok"
vagy valami hasonló topikba kellett volna linkelni, ha lenne ilyen, de így alapban mehet a "világökörségek"-be is.
#12
Írta 2004. november 03. - 20:26
Headlock: felülre mehet zárt anya, ami esztétikus és nem annyira balesetveszélyes.
Tesco triál: szerintem a váz tömege nagyobb problémát jelent, mint a hegesztés minõsége. ;D
Tesco triál: szerintem a váz tömege nagyobb problémát jelent, mint a hegesztés minõsége. ;D
#13
Írta 2004. november 02. - 23:17
fazze, ilyen rondán lehet heggeszteni?! inkább hozzá se nyúlnék a heggesztõtrafóhoz ha ilyen rondán csinálnám.... :-\ :-X
#14
Írta 2004. november 02. - 19:37
Nesze nektek tuning cumó:
fuckbkv.uw.hu/trial.jpg
A tulaj tesco vázat erõsített meg, triálra. Azt ugyan már nemtudom, hogy a váz segge hogy bírja ki, de azonta jó az ahogy van.
fuckbkv.uw.hu/trial.jpg
A tulaj tesco vázat erõsített meg, triálra. Azt ugyan már nemtudom, hogy a váz segge hogy bírja ki, de azonta jó az ahogy van.
#15
Írta 2004. október 28. - 12:14
#16
Írta 2004. október 28. - 11:46
talán nem annyira tuningy cucc, de most fontos lenne:
a 2,35-ös DT küllõnek a küllõanyája is nagyobb, vagy teljesen hagyományos megy rá?
Ha vlaki biztosan tudja jó lenne, ha gyorsan válaszolna.
köszi
a 2,35-ös DT küllõnek a küllõanyája is nagyobb, vagy teljesen hagyományos megy rá?
Ha vlaki biztosan tudja jó lenne, ha gyorsan válaszolna.
köszi
#17
Írta 2004. október 26. - 21:45
#18
Írta 2004. október 26. - 21:28
A bringamat feltem, nem utlegelek vele senkit... inkabb puszta kezzel ;D ;D ;D
Bulizunk egy jot, aztan iszunk egy uveg Jagert, es folytatjuk ;D ;D ;D
Bulizunk egy jot, aztan iszunk egy uveg Jagert, es folytatjuk ;D ;D ;D
#19
Írta 2004. október 26. - 21:28
hi Mindenki!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet hidrauliku tárcsafékeknek a vezetékeit elvezetni, ugy hogy akárhányszor áttudjam forgatni a kormányt. Azt tudom hogy az elsö fékhez kell egy speciális rózsa, de foggalmam sincs hogy hogyan lehet ezt megoldani, pedig már egy párszor láttam ilyet. Szerintetek hogy lehet megoldani?
velvárt, 600 ft, olyan rózsa, amin átvezethetõ bowden.
de ez csak megbontható, nem JOINT-os rendszerekkel megy, mert a 90 fokos csatlakozást nehezen nyomod át rajta.
szal elsö bowden egy olakjcserével légtelenítéssel simán átmegy, de ettöl még mindig csak annyit tudsz fordítani, hogy a hátsó fék bowdenje ne szakadjon...
ha ez olajos fék, hosszabb bowdennel 1-2-3 kp belefér, ha bowdenes, akkor 1 után átesel a kormányon mert blokkol..... :