Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

32 vagy 36 küllõs kerék?

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
160 hozzászólás a témában

#61
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
Amúgy is a Sapim CX Ray a legkönnyebb acél küllõszett.

#62
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Azt honnan tudod, hogy nincs semmi extra benne? Attól, mert nem látszik? Végülis a Chris King fejcsapágy is hasonlít az FSA Orbit DL-hez, mégis van köztük vagy 70ezer FT különbség.

Amúgy nem lehetnek olyan sz@rok azok a Sapim küllõk, ha Voullioz is azzal lett világbajnok. Méghozzá a 2-1.5-össel... :o

#63
yalaman

yalaman

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 509 hozzászólás
de most már egy sapim küllõ is 60 FT és nincs semmi extra benne ::)

#64
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
csak itt 100ft-el dragabb!
kint nincs ekkora kulonbseg!

de mar legalabb kaphato! ugye, hogy orulunk neki

#65
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
na ja, bár én azt sem értem, hogy a fekete DT küllõ miért kerül kb 100 Ft-tal többe... >:(

#66
yalaman

yalaman

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 509 hozzászólás
rob : az szabadrablás ::)

#67
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
Hát megkérdeztem, amikor DeeMax-om volt, mibe fáj egy egyenes fejû fekete küllõ, és 500 körüli árakat mondtak. No Comment.

#68
yalaman

yalaman

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 509 hozzászólás
én is a szerelt kerekek pártján vagyok, azért ha végig gondoljuk sokkal olcsobban jövünk ki vele!
bár én nem mondhatom el azt amit Dante ::) nekem kellett már centizni kerekeimet, deszinter semmi 8-as nem volt bennük :).
de tényleg k. drága lehet egy komplett kerék szervítzelése :-\

#69
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
meg a gyári kerekek esetén sokszor speckó gyári agy is jár hozzá, ami lényegében szerelhetetlen...

nem beszélve a jelentõs árkülönbözetrõl

azt meg csak csendben jegyzem meg, hogy a jó öreg fûzött Mavic kerekem 32 db küllõvel 3 éve TÖKÉLETESEN üzemel, már minden mást lecseréltem a bringán azóta, de egyszer sem kellett centrírozni...lehet, hogy csak tudni kell kereket fûzni, hmmm? ;)

#70
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.021 hozzászólás
azért kérdezd meg thommeyt mennyit várt kb 4 darab küllõre a CrossMaxjához... (megfejtés 1 év :-\)

#71
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Azért a gyári kerekek valamilyen oknál fogva jobban bírják a kiképzést (rendeltetésszerû használat :)).

Azért sokkal erõsebbek mert ezeket komplett rendszeré tervezik a végtelenségig optimalizálva. A speckó lapítptt-húzott küllõkel (pl.:Crossmax SL) sokkal nagyobb merevség érhetõ el, mint a sok küllõvel. Ráadásul géppel fûzik ami minden küllõt azonos erõvel húz. Az épített kerék sose lesz anyira erõs mint egy gyári komplett kerékszett. (lásd Mavic DEEMax)

#72
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.021 hozzászólás
ja csak mint mindig a gyári keréknél ott van (már ha Mo.-ról beszélünk) az alkatrészutánpótlás... ami köztudottan nem túl híres errefelé :-X

#73
KillerTom

KillerTom

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.570 hozzászólás
na egy sajat eset :

en hasznaltam mavic 221xc 32 kullos kerekszettet , most egy bontrager race elol 24 , hatul 28.

a mavic az rim V-fekes volt , a bontrager disc .. bar ez most lenyegtelen .

ugyanott hasznalom../terep !../ ugyanugy . a mavic is egy 80mm levegos teloval volt es ez is .. szal total ua. minden

amit ezzel mondani akarok hogy nem latom hogy gyengebb lenne annak ellenere hogy a 32 helyett elol 24. hatul 28 van ..szal sokmindenen mulik nem CSAK a kulok szamatol , hogy milyen eross egy kerek, ill milyen nehez !

termeszetesen ez kimondottan XC ! semmi ugralgaras stb..83 kg alatt igy ertendo..

#74
TrollEmber

TrollEmber

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 905 hozzászólás
ya, meg négy anyával több ;)
ezzel súlyt NEM tudsz megtakarítani....

#75
yalaman

yalaman

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 509 hozzászólás
akkor vegél komlett kereket 26- , 24 küllösset, az tuti jó.
egyébként a 36 -osra esküszöm négy kükkö nem olyan nehéz ( de négy lukkal több van a felninn is ,ha a súly a lényeges ;D ;D)

#76
TrollEmber

TrollEmber

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 905 hozzászólás
többen mondják, hogy a 36osnak nincs értelme, a 32est is meg lehet csinálni olyan erõsre, hogy nem kell jobb.

Sztem viszont ha nem csinálják/csinálod olyan nagyon királyságosra a kereket, lehet, hogy jól jön a plusz merevség/biztonság. Persze súlyt is kapsz érte sajnos...

#77
DANEE

DANEE

    vendég

  • fórumtag
  • 199 hozzászólás
Miben külömbözik a 32 és 36 küllõs kerék? Melyik a jobb, hol használják 1iket hol másikat? Vagy ilyen nincs? Nektek milyen van?


#78
Major

Major

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.320 hozzászólás
JA!!!! :D

Bocsi!!! Nem méztem ki írta, csak válaszoltam!!! ;)

Arra remek!!! Csak ne gyilkold nagyon!!!

#79
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 hozzászólás
xc-re lesz,Kona Nuni... ;D

#80
Major

Major

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.320 hozzászólás
Attól függ mire használod!!! DH-ra pl nagyon nem jó...