Amúgy is a Sapim CX Ray a legkönnyebb acél küllõszett.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
32 vagy 36 küllõs kerék?
Indította
Ranger
, 2002. november 23. 19:49
#61
Írta 2003. április 30. - 11:33
#62
Írta 2003. április 30. - 11:03
Azt honnan tudod, hogy nincs semmi extra benne? Attól, mert nem látszik? Végülis a Chris King fejcsapágy is hasonlít az FSA Orbit DL-hez, mégis van köztük vagy 70ezer FT különbség.
Amúgy nem lehetnek olyan sz@rok azok a Sapim küllõk, ha Voullioz is azzal lett világbajnok. Méghozzá a 2-1.5-össel...
Amúgy nem lehetnek olyan sz@rok azok a Sapim küllõk, ha Voullioz is azzal lett világbajnok. Méghozzá a 2-1.5-össel...
#63
Írta 2003. április 30. - 07:49
#64
Írta 2003. április 30. - 00:38
csak itt 100ft-el dragabb!
kint nincs ekkora kulonbseg!
de mar legalabb kaphato! ugye, hogy orulunk neki
kint nincs ekkora kulonbseg!
de mar legalabb kaphato! ugye, hogy orulunk neki
#65
Írta 2003. április 29. - 22:18
na ja, bár én azt sem értem, hogy a fekete DT küllõ miért kerül kb 100 Ft-tal többe... >
#66
Írta 2003. április 29. - 20:05
#67
Írta 2003. április 29. - 16:47
Hát megkérdeztem, amikor DeeMax-om volt, mibe fáj egy egyenes fejû fekete küllõ, és 500 körüli árakat mondtak. No Comment.
#68
Írta 2003. április 29. - 09:43
én is a szerelt kerekek pártján vagyok, azért ha végig gondoljuk sokkal olcsobban jövünk ki vele!
bár én nem mondhatom el azt amit Dante : nekem kellett már centizni kerekeimet, deszinter semmi 8-as nem volt bennük .
de tényleg k. drága lehet egy komplett kerék szervítzelése :-\
bár én nem mondhatom el azt amit Dante : nekem kellett már centizni kerekeimet, deszinter semmi 8-as nem volt bennük .
de tényleg k. drága lehet egy komplett kerék szervítzelése :-\
#69
Írta 2003. április 28. - 19:35
meg a gyári kerekek esetén sokszor speckó gyári agy is jár hozzá, ami lényegében szerelhetetlen...
nem beszélve a jelentõs árkülönbözetrõl
azt meg csak csendben jegyzem meg, hogy a jó öreg fûzött Mavic kerekem 32 db küllõvel 3 éve TÖKÉLETESEN üzemel, már minden mást lecseréltem a bringán azóta, de egyszer sem kellett centrírozni...lehet, hogy csak tudni kell kereket fûzni, hmmm?
nem beszélve a jelentõs árkülönbözetrõl
azt meg csak csendben jegyzem meg, hogy a jó öreg fûzött Mavic kerekem 32 db küllõvel 3 éve TÖKÉLETESEN üzemel, már minden mást lecseréltem a bringán azóta, de egyszer sem kellett centrírozni...lehet, hogy csak tudni kell kereket fûzni, hmmm?
#70
Írta 2003. április 28. - 16:46
azért kérdezd meg thommeyt mennyit várt kb 4 darab küllõre a CrossMaxjához... (megfejtés 1 év :-\)
#71
Írta 2003. április 28. - 16:36
Azért a gyári kerekek valamilyen oknál fogva jobban bírják a kiképzést (rendeltetésszerû használat ).
Azért sokkal erõsebbek mert ezeket komplett rendszeré tervezik a végtelenségig optimalizálva. A speckó lapítptt-húzott küllõkel (pl.:Crossmax SL) sokkal nagyobb merevség érhetõ el, mint a sok küllõvel. Ráadásul géppel fûzik ami minden küllõt azonos erõvel húz. Az épített kerék sose lesz anyira erõs mint egy gyári komplett kerékszett. (lásd Mavic DEEMax)
Azért sokkal erõsebbek mert ezeket komplett rendszeré tervezik a végtelenségig optimalizálva. A speckó lapítptt-húzott küllõkel (pl.:Crossmax SL) sokkal nagyobb merevség érhetõ el, mint a sok küllõvel. Ráadásul géppel fûzik ami minden küllõt azonos erõvel húz. Az épített kerék sose lesz anyira erõs mint egy gyári komplett kerékszett. (lásd Mavic DEEMax)
#72
Írta 2003. április 28. - 16:20
ja csak mint mindig a gyári keréknél ott van (már ha Mo.-ról beszélünk) az alkatrészutánpótlás... ami köztudottan nem túl híres errefelé :-X
#73
Írta 2003. április 28. - 00:10
na egy sajat eset :
en hasznaltam mavic 221xc 32 kullos kerekszettet , most egy bontrager race elol 24 , hatul 28.
a mavic az rim V-fekes volt , a bontrager disc .. bar ez most lenyegtelen .
ugyanott hasznalom../terep !../ ugyanugy . a mavic is egy 80mm levegos teloval volt es ez is .. szal total ua. minden
amit ezzel mondani akarok hogy nem latom hogy gyengebb lenne annak ellenere hogy a 32 helyett elol 24. hatul 28 van ..szal sokmindenen mulik nem CSAK a kulok szamatol , hogy milyen eross egy kerek, ill milyen nehez !
termeszetesen ez kimondottan XC ! semmi ugralgaras stb..83 kg alatt igy ertendo..
en hasznaltam mavic 221xc 32 kullos kerekszettet , most egy bontrager race elol 24 , hatul 28.
a mavic az rim V-fekes volt , a bontrager disc .. bar ez most lenyegtelen .
ugyanott hasznalom../terep !../ ugyanugy . a mavic is egy 80mm levegos teloval volt es ez is .. szal total ua. minden
amit ezzel mondani akarok hogy nem latom hogy gyengebb lenne annak ellenere hogy a 32 helyett elol 24. hatul 28 van ..szal sokmindenen mulik nem CSAK a kulok szamatol , hogy milyen eross egy kerek, ill milyen nehez !
termeszetesen ez kimondottan XC ! semmi ugralgaras stb..83 kg alatt igy ertendo..
#74
Írta 2003. április 27. - 20:38
#75
Írta 2003. április 27. - 19:52
akkor vegél komlett kereket 26- , 24 küllösset, az tuti jó.
egyébként a 36 -osra esküszöm négy kükkö nem olyan nehéz ( de négy lukkal több van a felninn is ,ha a súly a lényeges ;D ;D)
egyébként a 36 -osra esküszöm négy kükkö nem olyan nehéz ( de négy lukkal több van a felninn is ,ha a súly a lényeges ;D ;D)
#76
Írta 2003. április 27. - 19:21
többen mondják, hogy a 36osnak nincs értelme, a 32est is meg lehet csinálni olyan erõsre, hogy nem kell jobb.
Sztem viszont ha nem csinálják/csinálod olyan nagyon királyságosra a kereket, lehet, hogy jól jön a plusz merevség/biztonság. Persze súlyt is kapsz érte sajnos...
Sztem viszont ha nem csinálják/csinálod olyan nagyon királyságosra a kereket, lehet, hogy jól jön a plusz merevség/biztonság. Persze súlyt is kapsz érte sajnos...
#77
Írta 2003. április 27. - 18:41
Miben külömbözik a 32 és 36 küllõs kerék? Melyik a jobb, hol használják 1iket hol másikat? Vagy ilyen nincs? Nektek milyen van?
#78
Írta 2003. január 12. - 23:03
JA!!!!
Bocsi!!! Nem méztem ki írta, csak válaszoltam!!!
Arra remek!!! Csak ne gyilkold nagyon!!!
Bocsi!!! Nem méztem ki írta, csak válaszoltam!!!
Arra remek!!! Csak ne gyilkold nagyon!!!