Szlatmik;
igen.Feltételezem,negyszögtengelyes hajtókarod van....Én két hajtókart és számtalan csavart nyûttem szét egészen nyárig,amikor változás történt.Az történik,h ha nincs igazán jól ráhúzva a kar,v gyenge minõségû a csavar,akkor elsõnek szétmegy a csavarmenet,majd lelazul a kar.Ha ezután is tekersz vele egy keveset,akkor a karban a négszög fog kör alakúvá kopni,és onnantól ki lehet dobni... Ezt én is nagyon utáltam,fõként,h mindig csõkulcsot kellett vinnem a tekerésekre az utánhúzás miatt.Aztán nyáron 1 újabb "ekcident" után Svájban beadtam a Mondia cég szakijához,aki 2 órát szarozott vele,de úgy ráhúzott egy Lméletileg kaki OEM Shimano kart,h azóta akkor se jönne le,ha én esnék neki feszítõvassal esnék neki 8)No meg beruháztam egy RF Prodigy középrészbe és karba,ami tudtalevõleg ISIS-es,és sokkal erõsebb a több kapaszkodó "fog" miatt.Ilyen téren a legjobb az új XTR és a Bike+ szett,mert azokon jóval több fog,vagy már inkább rece van,azokat sztem lehetetlen szétnyírni...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#7321
Posted 2003. January 11. - 21:29
#7322
Posted 2003. January 11. - 21:21
bõvíthetem a kérdéskört? :
mitõl jobb egyik váltó, mint a másik?
pl. a Deore-nél az LX, az LX nél az XT stb. (5.0 7.0 9.0 X0)
itt csakis a mechanikája érdekel, a súly nem fontos.
tehát olyasmi válaszra gondolok mint pl. 'a Deore-ban gyengébb a rugó, mint az LX/XT/XTR ben, ezért könnyen felkoppan' és nem olyanokra, hogy 'az XT jobban vált, mint az alatta levõk'.
szóval magyarázatot is, nem csak tapasztalatot
ja és persze keresztbe is lehetne hasonlítani (5.0/Deore, 7.0/LX 9.0/XT X0/XTR)
igazából ezt a másik, erre megnyitott topikba szántam, de lezárták
ha már volt ilyen téma, vagy az újságban kivesézték, akkor linket/dátumot plíz
mitõl jobb egyik váltó, mint a másik?
pl. a Deore-nél az LX, az LX nél az XT stb. (5.0 7.0 9.0 X0)
itt csakis a mechanikája érdekel, a súly nem fontos.
tehát olyasmi válaszra gondolok mint pl. 'a Deore-ban gyengébb a rugó, mint az LX/XT/XTR ben, ezért könnyen felkoppan' és nem olyanokra, hogy 'az XT jobban vált, mint az alatta levõk'.
szóval magyarázatot is, nem csak tapasztalatot
ja és persze keresztbe is lehetne hasonlítani (5.0/Deore, 7.0/LX 9.0/XT X0/XTR)
igazából ezt a másik, erre megnyitott topikba szántam, de lezárták
ha már volt ilyen téma, vagy az újságban kivesézték, akkor linket/dátumot plíz
#7323
Posted 2003. January 11. - 21:12
Sziasztok segítséget szeretnék kérni, mert a bal hajtókarom álandóan lelzul. Elmentem egy boltba és ott azt mondták, hogy újat kell venni, mert különben mindig le fog csavaroni, állítólag el van kopva. Lehetséges ez?
#7324
Posted 2003. January 11. - 20:20
hm.
köszi.
Ez nem bowden, hanem ház
ilyen:
www.nokon.de
lehet, hogy hülyeség, még én is erõsen gondolkozom rajta, de azt azért lehet, nem?
köszi.
Ez nem bowden, hanem ház
ilyen:
www.nokon.de
lehet, hogy hülyeség, még én is erõsen gondolkozom rajta, de azt azért lehet, nem?
#7325
Posted 2003. January 11. - 17:28
#7326
Posted 2003. January 11. - 17:21
SZerintem hulyeseg ennyi penzt kiadni egy bowdenert, aztan egy saros verseny utan hajithatod ki ...
#7327
Posted 2003. January 11. - 16:19
en meg ehez nem ertek mert 600ft-ert veszek bovden hazat meg 100-ert bovdent oszt jo!!!! aztan meg kivagom a pics@ba!!!!
Nokon Trac Pearls fek-Set e+H 35.28 EUR
Nokon Trac Pearls valto-Set V+H 60.84 EUR
Nokon belso cso Nokotec 1m 4.04 EUR
Nokon KONKAVEX valto MTB V+H 52.00 EUR
Nokon KONKAVEX valto RRD Shim.V+H 62.90 EUR
Nokon KONKAVEX valto RRD Cam. V+H 64.90 EUR
Nokon KONKAVEX fek MTB V+H vfek vezetes 38.90 EUR
no orulje!!
Nokon Trac Pearls fek-Set e+H 35.28 EUR
Nokon Trac Pearls valto-Set V+H 60.84 EUR
Nokon belso cso Nokotec 1m 4.04 EUR
Nokon KONKAVEX valto MTB V+H 52.00 EUR
Nokon KONKAVEX valto RRD Shim.V+H 62.90 EUR
Nokon KONKAVEX valto RRD Cam. V+H 64.90 EUR
Nokon KONKAVEX fek MTB V+H vfek vezetes 38.90 EUR
no orulje!!
#7328
Posted 2003. January 11. - 10:01
úúúúú, köszi
nekem az angol verzió nem mutat egy terméket se, bárhova keresek/választok, de a német müxik.
azt viszont nem értem
nekem az angol verzió nem mutat egy terméket se, bárhova keresek/választok, de a német müxik.
azt viszont nem értem
#7329
Posted 2003. January 11. - 04:01
#7330
Posted 2003. January 10. - 21:46
#7331
Posted 2003. January 10. - 20:21
A Nokon bovdenházat a 2003mas Workshop szerint 5 féle színben lehet kapni, fekete, polir, aranyozott (ez valamelyik Team - asszem a Cannondale - Edition) és kék ill. piros színben. Az utóbbi kettõ csak a Tune-en keresztül.
rnie
Akkor 16.000 huf egy szett? (két váltónak meg két féknek?)
rnie
Akkor 16.000 huf egy szett? (két váltónak meg két féknek?)
#7332
Posted 2003. January 10. - 17:17
ja, meg a fékgörgõ csak 90fok-ba töri a kábel útját (oda minek több) a roller meg többe (kb. 120?).
Ras, voltál zöldpöttybe?
Ras, voltál zöldpöttybe?
#7333
Posted 2003. January 10. - 01:11
#7334
Posted 2003. January 10. - 00:36
Köszi nektek!
Még annyit,hogy az Avid roller...micsodája helyett nem jó az a 700 Ft-os Acor kütyü,a "Pizza Cutter"?
Még annyit,hogy az Avid roller...micsodája helyett nem jó az a 700 Ft-os Acor kütyü,a "Pizza Cutter"?
#7335
Posted 2003. January 10. - 00:32
Bagi amilyen hosszu bowden hazat csak eltudsz viselni esztetikailag .. ha elfersz tole az erdoben .. minnel nagyobb az iv annal pontosabb a valtas ../elviekben ../
#7336
Posted 2003. January 10. - 00:28
1. Van valami etalon érték,hogy mekkorának kell lennie Shimano váltóknál az alsó bowdenház-darab körívének a legoptimálisabb váltás érdekében?
Valamint:
2. Lehet-e 9-es rendszer váltóját 8-ashoz használni, pl. Deore váltót Sram 5.0 fogsorral,
3. van-e különbség a 8-as és a 9-es váltók között?
1. passz de szerintem avid rollermajig sokkal egyszerûbben nem is túl drágán megoldja a problémát (ára kb 3200HUF a ZöldPontban
2. SZVSZ lehet
3. a görgõ a 9esben keskenyebb mert a lánc is az... de szerintem elfér simán a 8as lánc a 9es váltóban is...
van aki használja így itt a fórumon is ha jól emlékszem...
de ha nem majd kijavítanak a még okosabbak
#7337
Posted 2003. January 09. - 23:16
Van valami etalon érték,hogy mekkorának kell lennie Shimano váltóknál az alsó bowdenház-darab körívének a legoptimálisabb váltás érdekében?
Valamint:
Lehet-e 9-es rendszer váltóját 8-ashoz használni,pl. Deore váltót Sram 5.0 fogsorral,van-e különbség a 8-as és a 9-es váltók között?
Valamint:
Lehet-e 9-es rendszer váltóját 8-ashoz használni,pl. Deore váltót Sram 5.0 fogsorral,van-e különbség a 8-as és a 9-es váltók között?
#7338
Posted 2003. January 09. - 22:54
#7339
Posted 2003. January 09. - 22:43
sztem a váltás 'precíziós' mûvelet, jobban elcseszheti a váltó, ha nyúlós a vezérlés. és a hosszabb ház jobban nyúlna meg tekeregne is ide-oda
ha már a surlódás nem érdekes...
ha már a surlódás nem érdekes...
#7340
Posted 2003. January 09. - 22:36
Nem tudom,ide való téma-e,de ide írom:
Meg tudja valaki válaszolni,hogy a váltóbowdent mért nem szokás egy darab bowdenházban elhelyezni,miért kellenek a "szemek"?
Bocs,ha nagyon láma a kérdés,de ez most nem hagy nyugodni?
Meg tudja valaki válaszolni,hogy a váltóbowdent mért nem szokás egy darab bowdenházban elhelyezni,miért kellenek a "szemek"?
Bocs,ha nagyon láma a kérdés,de ez most nem hagy nyugodni?