Ez az Tsabi,azthiszem elkaptuk a hangot...
Tehát az 5.0 -ás markolatváltó(kar) az még nem srs-es?
Mi is az az srs?
(a hátsóváltó terén egyébként alapból egyetértünk...)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#7281
Posted 2003. January 15. - 14:32
#7282
Posted 2003. January 15. - 13:48
ZeUS
Ezt most nem értem. Milyen gyûrû, hol?
Amikor STX RC volt, akkor még az XTR-en kívül minden kar négszögtengelyes volt.
Ha arra gondolsz, amire én, akkor az XT és az LX volt olyan, hogy egy csillag volt a karon, amit le lehetett szedni, és a nagy lánctányér szegecselve volt.
Ezt most nem értem. Milyen gyûrû, hol?
Amikor STX RC volt, akkor még az XTR-en kívül minden kar négszögtengelyes volt.
Ha arra gondolsz, amire én, akkor az XT és az LX volt olyan, hogy egy csillag volt a karon, amit le lehetett szedni, és a nagy lánctányér szegecselve volt.
#7283
Posted 2003. January 15. - 13:38
Szubjektív?Tsabi,köszi a válaszodat és ne haragudj,hogy ilyen bunkó vagyok ,de ezeket én is láttam,inkább arra gondoltam,hogy valakinek van-e valami szubjektív véleménye ez ügyben...
A 7.0-nak jobb a színe,váltásteljesítményben semmivel sem marad el az 5.0 hátsóváltó,feltéve,hogy ezt is SRS-es markolatváltóval küldöd!Mint a 7.0 vagy felette!
#7284
Posted 2003. January 15. - 13:34
Hi all!
Kicsit lámulnék itt nállatok...
Melyik volt az a kar az STX-RC korszakban, ahol nem csavarral, hanem egy nagy méretû gyûrûvel volt feltekerve a fog.kerék a karra és normál 4-szög tengelyre ment fel.
99, vagy 2000? Régen nyomtam a TR-t, abba kellett hagynom (4 év) orvos biztatására és most hobbyból össze akarok dobni egy "old-school triál verdát".
Elõlre is köszi!
Kicsit lámulnék itt nállatok...
Melyik volt az a kar az STX-RC korszakban, ahol nem csavarral, hanem egy nagy méretû gyûrûvel volt feltekerve a fog.kerék a karra és normál 4-szög tengelyre ment fel.
99, vagy 2000? Régen nyomtam a TR-t, abba kellett hagynom (4 év) orvos biztatására és most hobbyból össze akarok dobni egy "old-school triál verdát".
Elõlre is köszi!
#7285
Posted 2003. January 15. - 13:32
Tsabi,köszi a válaszodat és ne haragudj,hogy ilyen bunkó vagyok ,de ezeket én is láttam,inkább arra gondoltam,hogy valakinek van-e valami szubjektív véleménye ez ügyben...
#7286
Posted 2003. January 15. - 12:39
7.0:Rear Derailleur
Technology: ESP® & Di.R.T.™ combined for lighter effort shifting
Speeds: 8/9
Weight: 265g
Body: cast & anodized aluminum, Grilon® composite & steel/E-coat, long cage
Compatibility: SRAM® ESP® shifters
Coolness: aluminum "B" knuckle for added strength & durability, greater drop-out compatibility
5.0:Rear Derailleur
Technology: ESP® & DiRT™ combined for lighter effort shifting
Speeds: 7/8/9
Weight: 320g
Body: aluminum, Grilon® composite and steel/E-coat, long cage
Compatibility: SRAM® ESP® shifters
Coolness: aluminum "B" knuckle for added strength & durability, greater drop-out compatibility
Ezek persze a 2003-asok!
Technology: ESP® & Di.R.T.™ combined for lighter effort shifting
Speeds: 8/9
Weight: 265g
Body: cast & anodized aluminum, Grilon® composite & steel/E-coat, long cage
Compatibility: SRAM® ESP® shifters
Coolness: aluminum "B" knuckle for added strength & durability, greater drop-out compatibility
5.0:Rear Derailleur
Technology: ESP® & DiRT™ combined for lighter effort shifting
Speeds: 7/8/9
Weight: 320g
Body: aluminum, Grilon® composite and steel/E-coat, long cage
Compatibility: SRAM® ESP® shifters
Coolness: aluminum "B" knuckle for added strength & durability, greater drop-out compatibility
Ezek persze a 2003-asok!
#7287
Posted 2003. January 15. - 12:35
5.0 vs 7.0:Passz,nézd meg a www.sram.com -ot!
A váltókar kompatibilis a simano elsõváltókkal.
A váltókar kompatibilis a simano elsõváltókkal.
#7288
Posted 2003. January 14. - 23:30
Meg azt is mondjátok meg , hogy ugye a Sram átdobó-váltókarja az kompatibilis a Shimano elsõváltókkal?
#7289
Posted 2003. January 14. - 23:16
Hali!
Újra csak a Sram váltók...
Véleményetek szerint van-e valami olyan lényeges különbség az 5.0 és a 7.0 hátsóváltó között,amiért érdemes az utóbbit választani?
Újra csak a Sram váltók...
Véleményetek szerint van-e valami olyan lényeges különbség az 5.0 és a 7.0 hátsóváltó között,amiért érdemes az utóbbit választani?
#7290
Posted 2003. January 14. - 19:37
lor:
gyakorlás...b@sszus, ezt nem gondoltam volna: az elõb szétszedtem és visszarakta. az egész nem volt több, mint 1/2 perc...nem lehet, hogy a 8éves Alivio hátsóváltómban ENNYIVEL erõsebb rugó van, mint a 2002es Deoremben ?!
ja, és: váltó kanalat hogy lehet lekapni? láttam, hogy azon viszont van +1 lyuk, ahová lehet állítani a rugót
ehh, módosítok:
megnéztem, szegecselve van a kanál és asszem csak az XTRen buzerálható a rögzítése
gyakorlás...b@sszus, ezt nem gondoltam volna: az elõb szétszedtem és visszarakta. az egész nem volt több, mint 1/2 perc...nem lehet, hogy a 8éves Alivio hátsóváltómban ENNYIVEL erõsebb rugó van, mint a 2002es Deoremben ?!
ja, és: váltó kanalat hogy lehet lekapni? láttam, hogy azon viszont van +1 lyuk, ahová lehet állítani a rugót
ehh, módosítok:
megnéztem, szegecselve van a kanál és asszem csak az XTRen buzerálható a rögzítése
#7291
Posted 2003. January 14. - 19:29
#7292
Posted 2003. January 14. - 19:28
#7293
Posted 2003. January 14. - 19:24
#7294
Posted 2003. January 14. - 19:19
#7295
Posted 2003. January 14. - 19:16
adok egy címet ahol az összes Shimano alkatrészrõl vannak ilyesmik
http://www.fa-techni...ano/DIGEST.html
hasznos ki link... képek ilyen ábrák egyebek, tudom ajánlani mindenkinek...
ja és tele van ilyen régi cuccosokkal is 8)
http://www.fa-techni...ano/DIGEST.html
hasznos ki link... képek ilyen ábrák egyebek, tudom ajánlani mindenkinek...
ja és tele van ilyen régi cuccosokkal is 8)
#7296
Posted 2003. January 14. - 19:09
gyakorlás-gyakorlás....
múltkor teljesen szétcseszte a kezem, 1-2 órán keresztül megfogni se tudtam semmit
jut eszembe: a kanalat is le lehet csrélni rövidebbre
majd CNCztetek valami fincsi darabot
tudtok geometriai adatokat, ami alapján elkezdhetek rajzolni?
Ras
van még ilyened? (régi alkatrészekrõl)?
múltkor teljesen szétcseszte a kezem, 1-2 órán keresztül megfogni se tudtam semmit
jut eszembe: a kanalat is le lehet csrélni rövidebbre
majd CNCztetek valami fincsi darabot
tudtok geometriai adatokat, ami alapján elkezdhetek rajzolni?
Ras
van még ilyened? (régi alkatrészekrõl)?
#7297
Posted 2003. January 14. - 18:44
aranyos!!
troll az is jo a lefogo lemezbe furkalsz.
visszatetel--->> gyakorlas :-)))
jorus lory-b gyereknek van shimano 600-as!
troll az is jo a lefogo lemezbe furkalsz.
visszatetel--->> gyakorlas :-)))
jorus lory-b gyereknek van shimano 600-as!
#7298
Posted 2003. January 14. - 17:33
volt szó az XTR belsejérõl, na itt a legelsõ generációs 92es XTR hátsóváltó "röntgenrajza"
#7299
Posted 2003. January 14. - 15:02
Nem tudom, milyen messze vannak a lyukak, olyan 2-3 mm-re lehetnek. Már lehetett egy éve, hogy szétszedtem. Akkor sem volt semmi baja, csak meg akartam nézni, milyen is belülrõl. Azóta sincs semmi baja. Pedig '99-es! Idén lesz 4 éves.
Szvsz fúrhatsz lyukat bátran, legfeljebb nem tudod majd beleakasztani a rugót...
Szvsz fúrhatsz lyukat bátran, legfeljebb nem tudod majd beleakasztani a rugót...
#7300
Posted 2003. January 14. - 14:47
Én a rugó lecsípése helyett inkább a lefogó gyûrûbe fúrnék plusz lyukakat, az nem jó?
tényleg: neked milyen távol vannak ezek a lyukak? csak hogy ne rakjam túl közel, hátha baj.
A paralelogramma rugójának állítása miért kell? lefelé jobban vált, de föl?! ???
azt egyébként (nálam) két pöcök tartja, nem lyukak.na azt majd megcsípkedem!
továbbra is kérdés: van-e vmi yo módszer a visszarakására, mert én keményem megszenvedtem vele legutóbb
és: lehet nem eredeti Sh. rugót beletenni? vagy az sem annyira drágás?
tényleg: neked milyen távol vannak ezek a lyukak? csak hogy ne rakjam túl közel, hátha baj.
A paralelogramma rugójának állítása miért kell? lefelé jobban vált, de föl?! ???
azt egyébként (nálam) két pöcök tartja, nem lyukak.na azt majd megcsípkedem!
továbbra is kérdés: van-e vmi yo módszer a visszarakására, mert én keményem megszenvedtem vele legutóbb
és: lehet nem eredeti Sh. rugót beletenni? vagy az sem annyira drágás?