Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#6861
Posted 2003. March 25. - 16:43
#6862
Posted 2003. March 25. - 16:40
#6863
Posted 2003. March 25. - 16:38
Én ráadásul nem csak tanultam, hanem csinálom is, marketingesként tevékenykedem.
Ami meg deffet illeti, semmi gond vele, a marketingesek álomfogyasztója!!!
#6864
Posted 2003. March 25. - 16:29
Mindenkeppen Race Face!
1. jobban nez ki
2.tobb fele szinben van
3.jobb a marketingje
4.jobb csengese van a nevenek
egyebkent nekem THOMSON nyeregcsovem van ugyhogy en nyugodt (es mellesleg b...ott divatos) vagyok egy darabig! ;D ;D
1. ez relatív, és nekem annyira nem számít a kinézet.
2. egyedi ajánlat, nem válogathatok
3. és ezzel mit kezdjek? mit ad nekem a marketing? (tanulok marketinget)
4. annyira sznob se vagyok... (mint bátyám pl )
+1: hol vetted a Thomson nyeregcsövet? Olyan stucnit akarok ugyanis. ilyet ;D
#6865
Posted 2003. March 25. - 16:25
No comment.
#6866
Posted 2003. March 25. - 16:13
1. jobban nez ki
2.tobb fele szinben van
3.jobb a marketingje
4.jobb csengese van a nevenek
egyebkent nekem THOMSON nyeregcsovem van ugyhogy en nyugodt (es mellesleg b...ott divatos) vagyok egy darabig! ;D ;D
#6867
Posted 2003. March 25. - 14:25
szikraforg tul drga meg tul lassu szertem ide.
holzfeller--prodigy dh
hmm valassz es elvezd!
#6868
vendég__*
Posted 2003. March 25. - 13:10
link=board=5;threadid=3668;start=705#msg98533 date=1048588012]
No jó
Bár a hõkezelésben nem vagyok olyan biztos. Szerintem egyszerûbb a kész kart hõkezelni. Az nem arra való, hogy a lehetséges stresszpontok megszûnjenek, amik a hegesztés/egyéb megmunkálás sorén keletkeztek?
hát abban én sem, de úgy tudom hogy a készremunkált cuccost szokják hõkezelni, mer ugye könnyebb a megmunkálás egy lágyabb anyag esetén. szal jól tudod. te is. ;D
jaja, vázaknál az egyik célja az amit írtál (hegesztési feszej tsökkentése), és természetesen a szilárcság növelése.
CNC-zet dógoknál vixont 1értelmûen csakis a szilárdság növelése érdekében tolják a melegre a cuccost, hiszen nem marad az anyagban maradó feszültség a megmunkálás után.
#6869
Posted 2003. March 25. - 12:37
#6870
Posted 2003. March 25. - 12:26
Bár a hõkezelésben nem vagyok olyan biztos. Szerintem egyszerûbb a kész kart hõkezelni. Az nem arra való, hogy a lehetséges stresszpontok megszûnjenek, amik a hegesztés/egyéb megmunkálás sorén keletkeztek?
#6871
vendég__*
Posted 2003. March 25. - 11:58
link=board=5;threadid=3668;start=705#msg98336 date=1048506630]
Egy gépészmérnök, egy végeselem számoló progi és egy cnc maró segítségével bárki csinálhat profi hajtókart, attól függetlenül, hogy a Shimano hány éve csinálja. És lehet, hogy jobb lesz. (bár a japcsik sokat adnak ki K+F-re...) Szóval ez, hogy ki mennyi ideje csinálja, szerintem ma a technika jelen fejlettségi fokán már nem mérvadó.
ezzel ellenkeznék, ugyanis köll hozzá még olyan kütyü amivel a csatlakozó részt kialakítják (pl. szikraforgácsoló vagy húzótüske), ezenkívül hõkezelõ aparát és szaktudás, mer a mán hõkezelt alut nem bisztos hogy jó CNC-zgetni, bár a fene se tuggya...
és hát mérvadó, mer a profik mán nem CNC-getnek hanem kovácsolgatnak ami má igen jó.
na de ettõ függetlenül félig igazad volt! ;D
#6872
Posted 2003. March 25. - 11:17
A jelen állása szerint a dolgoknak, van egy eladó Syncros nyeregcsövem, fekete, két csavaros, 27.2-es... Szólj, ha izgat a dolog. 5 ruppó.
#6873
Posted 2003. March 24. - 22:38
#6874
Posted 2003. March 24. - 22:26
#6875
Posted 2003. March 24. - 20:51
milyen ez Race Face DH ISIS Splined monoblokk??? van valakinek képe rola? MENNYIBE KERÜL?
http://www.raceface.com/components/ itt válogass, hátha megleled amit akarc. Nomeg a zújágban is volt valami rövidebb BB teszt, ha jól emléxem... ;D
#6876
Posted 2003. March 24. - 20:49
Témához vissza térve szvsz nem csak a technika vívmányait és az újdonságokat fizetjük meg mondjuk egy Shimano alkatrésznél hanem a nevet hogy Shimano meg hogy LX, XT vagy XTR! :-\
#6877
Posted 2003. March 24. - 20:22
üdv a klubban ;D
bár én ki fogok lépni amint sikerül szerezni egy fekete XTRt 27,2es méretben 8)
deff:
igen bárki tud autót gyártani, mint ahogy bárki tud kerékpáralkatrészt gyártani és bárki tud számítógépalkatrészt gyártani...
a tapasztalati tudás ma már nagyon nagy részt kiváltott megfelelõ modellezõ eszközökkel...
a nagy kérdés: megéri-e :