Sajnos így nem mûködne.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#5781
Írta 2003. október 06. - 13:14
#5782
Írta 2003. október 06. - 12:41
Ne haragudjon rám senki, még új vagyok, most próbálkozom elõször a fórummal, de egy kárdésem lenne: Lett egy zsírúj Deore hátsóváltóm, most pézszûkében(!) keresek váltókart. Mûködne egy Sram Shorty 5.0-val??
Köszi: retizotyo
Köszi: retizotyo
#5783
Írta 2003. október 04. - 09:36
link=board=5;threadid=3668;start=1785#msg132004 date=1064826917]
A csapágyas váltógörgõ saját tapasztalat szerint csak ront a teljesítményen, a Sh!mano váltógörgõk (a felsõ) úgy vannak kialakítva, hogy elmozogjanak a terhelés alatt (egyik fokozatról a másikra váltáskor) vízszintes irányban jobbra-balra egy keveset. Ha kiveszed, érezhetõ. Nos a csapágyas ezt nem fogaj csinálni.
A BBB csapágyas váltógörgõinél (BBB Rollerboy 10T és 11T) valahogy mégis megoldották ezt a csúszkálósdit, legalábbis nagyon remélem, hogy nem csak vakításból van rajt a görgõkön, hogy melyik az "upper" és melyik a "lower". Mellesleg hogy pontosak legyünk, csak a felsõ görgõnek kell csúszkálnia, az alsónak nem.
Az Alivióban én is kicseréltem a görgõket csapágyasra (BBB Rollerboy 11T-re). Váltásteljesítmény nem javult (nem is annyira optikai, hanem inkább pszichológiai ;D tuningként hatott), pontosabban nem változott, hisz eddig is hiba nélkül tette a dolgát a hátsó váltó. 7500km-t mentem az Alivioval, ebból 3000-t csapágyas görgõkkel, nem érezhetõ a különbség. Legfeljebb annyi, hogy a BBB tartósabbnak tûnik. Ha néhanapján kopást vélek felfedezni rajta, akkor csak le kell törölgetnem és máris kiderül, hogy csak olajpiszok volt.
#5784
Írta 2003. október 03. - 14:12
#5785
Írta 2003. október 03. - 11:03
A Suntour h. váltókról lehet tudni valamit? Milyen minõséget képviselnek? Mer' most láttam, hogy kompatibilisek a Sh. és az ESP váltókkal is...
#5786
Írta 2003. október 03. - 02:43
#5787
Írta 2003. szeptember 29. - 16:15
Akkor lehet, hogy pont azért, mert az eredeti 11fogú volt, ez meg 10. Én a '98as XT-ben cseréltem ki (eltörtem a kerámia cuccot), és ott teljesen jól mûködött.
#5788
Írta 2003. szeptember 29. - 15:46
nee....en megjartam azzal az Acorral...az eredeti elkopott rendesen..gondoltam cserelek..
jol megsz*ptam...nem tudtam valtani..a lanc beesett a kanal es a gorgo koze meg midnen baja volt..es pont deore valtom volt
jol megsz*ptam...nem tudtam valtani..a lanc beesett a kanal es a gorgo koze meg midnen baja volt..es pont deore valtom volt
#5789
Írta 2003. szeptember 29. - 13:59
Optikai tuningot nem akarok a gépemre. Kizárólag azért cseréltem volna le, hogy javuljon a váltásteljesítmény. Az ACOR-t meg amúgy sem egy teljesítményõrült tuningcégnek ismertem idáig, bár van egy-két jó cuccuk.
#5790
Írta 2003. szeptember 29. - 13:33
Én ne azt mondtam, hogy ne vegyél, csak az én véleményemet.
A másik dolog meg az, hogy a mostani Deore azt hiszem 11-es görgõkkel jön, de Acorból is csak 10-es van.
Ha individualista vagy, akkor jó lesz, tuningnak. De (szerintem) csupán esztétikai, mintsem funkcionális tuning...
(ja: a BBB-nek is van csapágyas alu görgõje)
A másik dolog meg az, hogy a mostani Deore azt hiszem 11-es görgõkkel jön, de Acorból is csak 10-es van.
Ha individualista vagy, akkor jó lesz, tuningnak. De (szerintem) csupán esztétikai, mintsem funkcionális tuning...
(ja: a BBB-nek is van csapágyas alu görgõje)
#5791
Írta 2003. szeptember 29. - 11:26
#5792
Írta 2003. szeptember 29. - 11:15
A csapágyas váltógörgõ saját tapasztalat szerint csak ront a teljesítményen, a Sh!mano váltógörgõk (a felsõ) úgy vannak kialakítva, hogy elmozogjanak a terhelés alatt (egyik fokozatról a másikra váltáskor) vízszintes irányban jobbra-balra egy keveset. Ha kiveszed, érezhetõ. Nos a csapágyas ezt nem fogaj csinálni. Nem észrevehetõ a változás, de javulás szerintem semmiképpen nem lesz.
Amúgy Acor váltógörgõ 2200/2 db és majdnem minden elox színben van. (és talán jobban is bírja, mint a Sh!mano mûanyag...)
Amúgy Acor váltógörgõ 2200/2 db és majdnem minden elox színben van. (és talán jobban is bírja, mint a Sh!mano mûanyag...)
#5793
Írta 2003. szeptember 29. - 11:01
Segítsetek! Plíz!
Most cserélem a fogaskoszorút, láncot, ilyenkor átbovdeneztetem a hátsó váltót is. Az a kérdésem, hogy a deore hátsó váltómba érdemes-e kicseréltetni a görgõket? Javít valamit a váltásteljesítményen? Valami fasza csapágyazott görgõt mindjárt ajánlhattok is, ha érdemes cserélni. Egyébként kb. 5000+ km van a hátsó váltóban.
Most cserélem a fogaskoszorút, láncot, ilyenkor átbovdeneztetem a hátsó váltót is. Az a kérdésem, hogy a deore hátsó váltómba érdemes-e kicseréltetni a görgõket? Javít valamit a váltásteljesítményen? Valami fasza csapágyazott görgõt mindjárt ajánlhattok is, ha érdemes cserélni. Egyébként kb. 5000+ km van a hátsó váltóban.
#5794
Írta 2003. szeptember 25. - 21:02
na..ha elalszol lelopom..kell nekem egy olyan ;D
adok neked egy..öö...valamit majd helyette jo??!oke..
adok neked egy..öö...valamit majd helyette jo??!oke..
#5795
Írta 2003. szeptember 25. - 11:01
Majd megnézheted Mecsek BMFT-n nekem Holzfeller van, bratyómnak meg Hussefelt. 8)
#5796
Írta 2003. szeptember 24. - 21:36
#5797
Írta 2003. szeptember 24. - 21:12
#5798
Írta 2003. szeptember 24. - 21:02
#5799
Írta 2003. szeptember 24. - 20:37
#5800
Írta 2003. szeptember 24. - 20:36
na varjatok nem a holzfellera regi aminek mindig kiszakadt a pedal menete?
es a husselfelt az idei ami mar kiraly?
es a holz az ~15eft
a hussel meg 26eft
es a husselfelt az idei ami mar kiraly?
es a holz az ~15eft
a hussel meg 26eft