a paralell mu belso tagjanank rogzito csapja.
fud ki es nyomass bele egy csavart
vagy egy csapot es ragasztd bele
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#5741
Posted 2003. October 15. - 12:56
#5742
Posted 2003. October 15. - 12:49
Szasztok!
A véleményeteket szeretném kikérni.
A 9.BMFT talin galyra ment a váltóm. Kiesett belõle a rugós tag melletti hídnak a csapszege. Na ennél jobban nem tudom leírni azt a bigyót amin az az izé eltud forogni. Szóval érdemes ezzel valamit kezdeni, vagy dobjam ki és vegyek újat? A váltó 1ébként LX kék színû, és kb 2000-es lehet.
Segítsetek
A véleményeteket szeretném kikérni.
A 9.BMFT talin galyra ment a váltóm. Kiesett belõle a rugós tag melletti hídnak a csapszege. Na ennél jobban nem tudom leírni azt a bigyót amin az az izé eltud forogni. Szóval érdemes ezzel valamit kezdeni, vagy dobjam ki és vegyek újat? A váltó 1ébként LX kék színû, és kb 2000-es lehet.
Segítsetek
#5743
Posted 2003. October 14. - 13:57
lor
Az idei XTR kar monoblokkal a Bergusonban 125 ezer körül van, szóval megéri szerintem.
Az idei XTR kar monoblokkal a Bergusonban 125 ezer körül van, szóval megéri szerintem.
#5744
Posted 2003. October 14. - 03:14
ezevi xtr hmu ~70eft-ert zsirosan?
birjak ezek a dolgok?
van tobbfele tengelyhossz?
hogy pl fel tudjam rakni a lancvezetovel vagy iylesmi...
az xt tenyleg ~50eft lesz?
jenson-on mar van saint is meg xt is
birjak ezek a dolgok?
van tobbfele tengelyhossz?
hogy pl fel tudjam rakni a lancvezetovel vagy iylesmi...
az xt tenyleg ~50eft lesz?
jenson-on mar van saint is meg xt is
#5745
Posted 2003. October 13. - 18:18
ha ügyelsz arra, hogy tiszta legyen a bovdenház, és hogy ne legyen törés benne, akkor elvileg bármilyen megteszi. Ha rengeteg pénzed van, persze vehetsz XTR szettet, vagy Avid flak jacket-et, mert ezek sztem a legjobbak, de elég húzós áron vannak. Olcsón is ki lehet hozni finom mûködést, karbantartás kérdésre a dolog. Én kb évenkénti szinten lecserélem azt az egy bovdent, amit használok, és nincs is sok gond véle.
#5746
Posted 2003. October 13. - 17:54
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: tényleg olyan nagy a különbség normálé bowden és bowdenház, és mondjuk egy Jagwire teflonos cucc közt, mint amennyire az ára közti különbség. Deore hv, régi LX ev. Alivio karok, ja és Ritchey canti fék amit nyúzok. Köszi!
Lenne egy kérdésem: tényleg olyan nagy a különbség normálé bowden és bowdenház, és mondjuk egy Jagwire teflonos cucc közt, mint amennyire az ára közti különbség. Deore hv, régi LX ev. Alivio karok, ja és Ritchey canti fék amit nyúzok. Köszi!
#5747
Posted 2003. October 10. - 12:56
#5748
Posted 2003. October 10. - 12:53
Tudja valaki hogy Mo-on lehet-e Azonic acél hajtómûvet kapni?
http://www.azonicusa...ges/3056a-1.jpg
És másfajtát?
http://www.azonicusa...ges/3056a-1.jpg
És másfajtát?
#5749
vendég__*
Posted 2003. October 09. - 16:51
#5750
Posted 2003. October 09. - 16:42
#5751
vendég__*
Posted 2003. October 09. - 16:35
#5752
vendég__*
Posted 2003. October 09. - 16:35
#5753
Posted 2003. October 09. - 16:34
az a lyukkörátmérõ
milyen hajtókarról van? mert a gyártó honlapján esetleg fent van...
esetleg a tányérra is ráírják valahová...
milyen hajtókarról van? mert a gyártó honlapján esetleg fent van...
esetleg a tányérra is ráírják valahová...
#5754
vendég__*
Posted 2003. October 09. - 16:29
#5755
Posted 2003. October 09. - 16:24
#5756
vendég__*
Posted 2003. October 09. - 16:17
#5757
Posted 2003. October 09. - 16:13
nem kell kilences láncot használni aztán kész
egyébként a connex eléggé ott van a szeren.
nekem 1 sebességes széles bmx/agyváltó van az egysebességesen és mit mondjak, rozsdamentes.
egyébként a connex eléggé ott van a szeren.
nekem 1 sebességes széles bmx/agyváltó van az egysebességesen és mit mondjak, rozsdamentes.