hát egyöntetûen jó véleméynt még egyetlen isis-es középrészrõl sem hallottam :-X
vegyél acort, és ha széthullik, akkor csak 5 ezret buktál.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#5541
Posted 2003. December 03. - 14:39
#5542
Posted 2003. December 03. - 00:14
olvastam mtbr-en ott is sírnak a RF közép csapágyakról idehaza fikázzák a gigapype-ot akkor mi marad amit érdemes venni? isis-es
#5543
vendég__*
Posted 2003. December 02. - 21:38
asszem koszos/el van kopva ;D egyébként nem menõzésnek, meg okoskodásnak de én isvmi ilyenre tippeltem a leszedéssel nem is lenne baj csak lenne vhol egy nyamvadt leszedõ... a legu. szerelés után eltünt :-X az új meg drága ;D
#5544
Posted 2003. December 02. - 20:41
siman koszos/el van kopva a negyszog/truvativ gigapype ... valaszthatsz a 3 kozul szedd szet, nezd meg takaritsd ki, dorzsold le a kiallo felesleget (a kar 4szogenel), vagy vegyel uj monoblokkot.... (nem szetszedheto hal' Istennek... :-X )
#5545
vendég__*
Posted 2003. December 02. - 17:47
az gond ha recseg a mono? jo tom lama kveszcsÖn de most tényleg. személy szerint nem foglalkoznék vele, de most olvastam itt a kifáradós cikket, hogy törhet a tengely, nah azt nem kéne... akkor recskál, ha állok rajta, két lábbal, semmi nem történik azon kivül, hogy jön egy hupli. a huplin recseg egyet és kész. ez gond ???
#5546
Posted 2003. December 02. - 13:27
#5547
Posted 2003. December 02. - 01:55
nah valtozott a helyzet mert elszamoltam a dolgokat
es nem 60 hanem 53.
a prodigy kozepresszel az a gond, hogy khmm
van mar ilyen allitolag jo kozepreszbol ketto itthon amit mar max csak csorgonek tudok hasznalni.
ez is vmi hasonlo lehet majd szertem.
a sigant dh-rol azt modjak mostansag, hoyg jok.
es a 113 tengelyhossz meg mindig rovid nekem szertem.
mivel tanyer kozepso helyere megy es kivulre nem jon rosszul a rockring. mindez pedig 113 hossz melett nem jon ki.
lancvezetore nincs szuksegem jo raktaron elfer de akkor is.
plusz lp filgran alkata nalam plusz pont.
aaaahhhh sirok, mint a furdos kurv@
megyek inkabb brinyozni.
azert biztathattok nyugodtan!
es nem 60 hanem 53.
a prodigy kozepresszel az a gond, hogy khmm
van mar ilyen allitolag jo kozepreszbol ketto itthon amit mar max csak csorgonek tudok hasznalni.
ez is vmi hasonlo lehet majd szertem.
a sigant dh-rol azt modjak mostansag, hoyg jok.
es a 113 tengelyhossz meg mindig rovid nekem szertem.
mivel tanyer kozepso helyere megy es kivulre nem jon rosszul a rockring. mindez pedig 113 hossz melett nem jon ki.
lancvezetore nincs szuksegem jo raktaron elfer de akkor is.
plusz lp filgran alkata nalam plusz pont.
aaaahhhh sirok, mint a furdos kurv@
megyek inkabb brinyozni.
azert biztathattok nyugodtan!
#5548
Posted 2003. December 01. - 19:33
sztem ennek a legjobb az ár/érték aránya,fõként,h nem használtzsir uj
nort shore
harom tanyerral
rockringel
mrp stilusu lancvezetovel
prodigy kozepresszel
53eft valoszinuleg gari nelkul
nemtudom,mennyire akarsz maximalista lenni
de a prodigy középrész is elég jó ("elég" ;D )
#5549
vendég__*
Posted 2003. December 01. - 19:25
ez ;D:
"zsir uj
lp
signature dh (118mm) kozepresszel
garival
~60eft-ert"
1. mer mindegyik recefice ugyanugy néz ki ;D
2. jobb az ha van gari
3. ha van pénzed akkor a legdrágább a jó
4. Nem kell új monoblokk
"zsir uj
lp
signature dh (118mm) kozepresszel
garival
~60eft-ert"
1. mer mindegyik recefice ugyanugy néz ki ;D
2. jobb az ha van gari
3. ha van pénzed akkor a legdrágább a jó
4. Nem kell új monoblokk
#5550
Posted 2003. December 01. - 19:18
nah ismetelten hajtomuvel kapcsolatban kene segitseg.
szal melyik
zsir uj
nort shore
harom tanyerral
rockringel
mrp stilusu lancvezetovel
prodigy kozepresszel
53eft valoszinuleg gari nelkul
vagy
kicist hasznalt
lp
harom tanyeral
signature xs kozepresszel
45eft valszeg papir nelkul
vagy
zsir uj
lp
signature dh (118mm) kozepresszel
garival
~53eft-ert <----------- modositottam mert elszamoltam
amit meg hozza kell fuznom, hoyg nekem valszeg csak a 118mm hosszu kozepresz a jo.
szal melyik
zsir uj
nort shore
harom tanyerral
rockringel
mrp stilusu lancvezetovel
prodigy kozepresszel
53eft valoszinuleg gari nelkul
vagy
kicist hasznalt
lp
harom tanyeral
signature xs kozepresszel
45eft valszeg papir nelkul
vagy
zsir uj
lp
signature dh (118mm) kozepresszel
garival
~53eft-ert <----------- modositottam mert elszamoltam
amit meg hozza kell fuznom, hoyg nekem valszeg csak a 118mm hosszu kozepresz a jo.
#5551
Posted 2003. December 01. - 11:21
a saint árak: 67.000-tõl 70.800-ig, egytõl három tányérig, monoblokkal együtt.
(hivatalos árak)
(hivatalos árak)
#5552
Posted 2003. November 30. - 16:45
Vagy Tiagra,mert ugribugrihoz kell hogy jól veszítsen,a rövidkanál pedig megteszi...vagyis veszít... jól... ;D
#5553
Posted 2003. November 30. - 13:45
nagyjabol ja ;D ill ugrabugrira a rovidkanalas a divat. de nem xt, hanem sora, mert az negyed arban van....
#5554
Posted 2003. November 30. - 13:43
Abban kulonbozik, hogy az egyiknek hosszu a kanala masiknak meg rovid. Nem gondoltad volna mi??
A rovid kanalast talan inkabb kisebb fogszam kulonbsegeknel szoktak hasznalni ( legkisebb es legnagyobb kozti kulonbseg), mert elvileg a nagy tartomanyhoz mar nem eleg. Gyakorlatban mar lattam olyat is, es mukodott. A kisebb kanalas elvileg jobban feszitit a lancot, mert kisebb az erokar igy jobban birja a rugo. Orszaguti sorhoz nem is nagyon hasznalnak hosszukanalast mert nem kell.
Elvileg jot irtam, en legalabbis igy gondolom, ha valaki okosabb javitson ki. ;D ;D
A rovid kanalast talan inkabb kisebb fogszam kulonbsegeknel szoktak hasznalni ( legkisebb es legnagyobb kozti kulonbseg), mert elvileg a nagy tartomanyhoz mar nem eleg. Gyakorlatban mar lattam olyat is, es mukodott. A kisebb kanalas elvileg jobban feszitit a lancot, mert kisebb az erokar igy jobban birja a rugo. Orszaguti sorhoz nem is nagyon hasznalnak hosszukanalast mert nem kell.
Elvileg jot irtam, en legalabbis igy gondolom, ha valaki okosabb javitson ki. ;D ;D
#5555
Posted 2003. November 30. - 12:14
#5556
Posted 2003. November 29. - 22:50
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy miben különbözik pl az XT hátsóváltóban a hosszú kanalas, és a rövid kanalas. Mi az elõnye/hátránya pl a rövid kanalasnak.
Az lenne a kérdésem, hogy miben különbözik pl az XT hátsóváltóban a hosszú kanalas, és a rövid kanalas. Mi az elõnye/hátránya pl a rövid kanalasnak.
#5557
Posted 2003. November 29. - 22:17
#5558
Posted 2003. November 29. - 21:51
#5559
Posted 2003. November 29. - 21:42
arról a honlapról meg annyit, hogy érdemi infó pl néhány 2002-es bike+ cuccról van
nocomment
nocomment