Mi az, hogy "tûrés"?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#4301
Írta 2004. május 27. - 13:56
#4302
Írta 2004. május 27. - 13:42
hat ez f@sza. Az ember kiad tizenvalahanyezret egy kozepcsapagyert, egy gyar, egy termek es nem passzol??? Megall az esz.
Szerintem jol tettek fel, en bizom a szereloben, a varos legobb boltja. Zsir is volt minden.
A csavarrol mindjart nyomok kepet, eleg erdekesen jott szet.
Szerintem jol tettek fel, en bizom a szereloben, a varos legobb boltja. Zsir is volt minden.
A csavarrol mindjart nyomok kepet, eleg erdekesen jott szet.
#4303
Írta 2004. május 27. - 00:17
A deore jó, nagyon jó ár érték arányban.
személyes véleményem az az, hogy a deore ár-érték arány azért nem olyan fényes...
nekem deore hátsóváltóm volt, de abszolút nem voltam elájulva tõle...
a 10E Ft-os bolti ára pedig minden, csak nem reális...
egy sram 5.0 fele annyiért legalább olyan jó...
(ok most ne kezdjünk sramvsshimano témát)
#4304
Írta 2004. május 27. - 00:11
#4305
Írta 2004. május 26. - 23:53
#4306
Írta 2004. május 26. - 23:35
#4307
Írta 2004. május 26. - 23:24
#4308
Írta 2004. május 26. - 19:21
JUJ hasonló csak nekünk zsír új Termék: Truvativ FireX SX ISIS
tegnap izomból rányomtuk szintén Truva monóra,gondoltuk,ezt isten se szedi le
ahhoz képest ma tekerés,és kopp,leesik bal kar minden elõzmény nélkül
az ilyen hogy történik meg?!?
tegnap izomból rányomtuk szintén Truva monóra,gondoltuk,ezt isten se szedi le
ahhoz képest ma tekerés,és kopp,leesik bal kar minden elõzmény nélkül
az ilyen hogy történik meg?!?
#4309
Írta 2004. május 26. - 19:16
#4310
Írta 2004. május 26. - 19:12
köszi. elsõ váltóról van szó... az 5000 deore ban és 8000 xt ben...
tom szerintem a rögzítõ csavart nem húzták meg és ez volt a baj... menetrögzítõ oszt kész
tom szerintem a rögzítõ csavart nem húzták meg és ez volt a baj... menetrögzítõ oszt kész
#4311
Írta 2004. május 26. - 13:25
rob: kezdem ám érteni!
Igen ezen is megakad. Kb. ott, ahol a bordázatnak vége, de itt nincs kiemelkedó perem, különben nem tudnád a tengelyt átdugni a csapágyakon a berakáskor. Ellenben a hajtókar vége zártabb egy kicsit, és ez is segít a megakadásban. Ja és persze a csapágy is megakasztja, mert, ahogy lor is írta együtt mozognak a dolgok, s ezért nincs surlódás. Nem is tudna surlódni, mert a csapágy külsõ része már nem az a ház, amit betekersz a csapágyházba.
Bence: bár nekem egyik se volt, de mindkettõrõl eleget olvasni: A deore jó, nagyon jó ár érték arányban. Az XT is jól müködik. Általában ha shimano cuccot szoktak dicsérni az a kettõ valamelyike.
Én megnézném mennyi v.mi olcsó akcóis helyen egy tavalyi XT, s megvenném. Leárazások környékén 12-13 e. Ft körül mozog. szerintem a Deore is közel jár a 10-hez, így olyan nagy különbség nincs. A tartosság pedig majd kiderül, de valószínüleg tartosabb lesz. Ha csak az ár alapján nézem, s Te ezt kérdezted akkor ha Deore él 1 évet, XT-nek illene élnie 16 hónapot. Szerintem arányaiban ennyi különbség van a kettõ között. Ha pedig nagyon zúzod, odavágod, akkor hülyeség a drágábbat felrakni.
Igen ezen is megakad. Kb. ott, ahol a bordázatnak vége, de itt nincs kiemelkedó perem, különben nem tudnád a tengelyt átdugni a csapágyakon a berakáskor. Ellenben a hajtókar vége zártabb egy kicsit, és ez is segít a megakadásban. Ja és persze a csapágy is megakasztja, mert, ahogy lor is írta együtt mozognak a dolgok, s ezért nincs surlódás. Nem is tudna surlódni, mert a csapágy külsõ része már nem az a ház, amit betekersz a csapágyházba.
Bence: bár nekem egyik se volt, de mindkettõrõl eleget olvasni: A deore jó, nagyon jó ár érték arányban. Az XT is jól müködik. Általában ha shimano cuccot szoktak dicsérni az a kettõ valamelyike.
Én megnézném mennyi v.mi olcsó akcóis helyen egy tavalyi XT, s megvenném. Leárazások környékén 12-13 e. Ft körül mozog. szerintem a Deore is közel jár a 10-hez, így olyan nagy különbség nincs. A tartosság pedig majd kiderül, de valószínüleg tartosabb lesz. Ha csak az ár alapján nézem, s Te ezt kérdezted akkor ha Deore él 1 évet, XT-nek illene élnie 16 hónapot. Szerintem arányaiban ennyi különbség van a kettõ között. Ha pedig nagyon zúzod, odavágod, akkor hülyeség a drágábbat felrakni.
#4312
Írta 2004. május 26. - 09:00
Tegnap majdnem sikeresen elhagytam a Hussefelt balos karomat - lelazult. Pedig direkt truvativ kozepcsapagyat vettem hozza /4csapagyast/ , hogy biztos szeressek egymast. A cuccot zsirral rakta fel egy eleg jo szerviz. ugyhogy most akkor nem ertem hogy hol a hiba? A negyszogesnel nem volt semmi gond.
A csavar egyik menete viszont ahogy volt mint a cerna log ki.... kerdes hogy a lelazulas utan, van epp ezert lazult le a cucc???
A csavar egyik menete viszont ahogy volt mint a cerna log ki.... kerdes hogy a lelazulas utan, van epp ezert lazult le a cucc???
#4313
Írta 2004. május 25. - 19:57
a váltó kopásra visszarángatva a témát... a váltás minõsége elég amit a deore tud produkálni... a kérdés hogy ugyanannyi ideig bírja e a váltó test kotyogósodás nélkül
#4314
Írta 2004. május 25. - 18:17
Köszönöm szépen a tanácsokat... De amilyen szerencsés vagyok sikeresen darabokra zúztam a hátsó B+ agyamat... tengely olyan szépen kacsázik benn összevissza.... csészének is nyekkk... dobhatom ki... viszont tudok szerezni 9 rugóér leárazva XT agyat szal azt megveszem így most nemtudok hajtómûvet upgradeelni Ideiglenesen 1 BB-UN51-es monoblokk van benne :/
#4315
Írta 2004. május 25. - 16:36
a csapagy belso cseszejen utkozik fel
ami egyutt forog a tengellyel.
mivel az a dolga.
ami egyutt forog a tengellyel.
mivel az a dolga.
#4316
Írta 2004. május 25. - 13:44
purge: értem amit írsz, de még mindig nem értem, hogy min akad meg a bal oldali (non-drive) hajtókar? az isis-nél van egy perem, a négyszöges meg a kúp miatt felszorul. de ez akkor a monoblokk külsején akad meg? és nem súrol?
#4317
Írta 2004. május 25. - 11:25
Ranger;
Kategória: Hajtómû
Termék: Truvativ FireX SX ISIS
Kikiáltási ár: 11700 Ft
Leütési ár: 11700 Ft
Kategória: Monoblokk
Termék: Truvativ ISIS Sealex
Kikiáltási ár: 4990 Ft
Leütési ár: 4990 Ft
Most vettük haverommal (RideBike aukción) ,és hasonlót lehet még találni:)
Ha valami zúzósabb 20e alatti kombót akarsz,akkor Acor mono (4-5e) és RPM ISIS B. Guardos(11e).Ezzel már talán nem lesz bajod.
Csak nyitott szemmel keresgélj,nem feltétlenül kell 50e-t költeni a meghajtásra!
Kategória: Hajtómû
Termék: Truvativ FireX SX ISIS
Kikiáltási ár: 11700 Ft
Leütési ár: 11700 Ft
Kategória: Monoblokk
Termék: Truvativ ISIS Sealex
Kikiáltási ár: 4990 Ft
Leütési ár: 4990 Ft
Most vettük haverommal (RideBike aukción) ,és hasonlót lehet még találni:)
Ha valami zúzósabb 20e alatti kombót akarsz,akkor Acor mono (4-5e) és RPM ISIS B. Guardos(11e).Ezzel már talán nem lesz bajod.
Csak nyitott szemmel keresgélj,nem feltétlenül kell 50e-t költeni a meghajtásra!
#4318
Írta 2004. május 25. - 10:44
Naszal most 20 ropiból akarok monoblokkot és hajtõmûvet venni...
ez itt a baj nem a negyszog ..
#4319
Írta 2004. május 24. - 22:44
elkopas szempontjabol ertendo a meghal?
vagy meghall
hahaha...
de vicös gyerök vagyok igy hirtelen.
szertem nemtudom.
attol fug , hoyg jobb lanckerek vannak-e rajta az xt-n vagy sainton.
(kaphato egyebkent.)
vagy meghall
hahaha...
de vicös gyerök vagyok igy hirtelen.
szertem nemtudom.
attol fug , hoyg jobb lanckerek vannak-e rajta az xt-n vagy sainton.
(kaphato egyebkent.)
#4320
Írta 2004. május 24. - 22:29
hali! szertintetek ha meg vagyok elégedve a deore váltásteljesítményével, de újat kell vennem mert szét kopott, akkor megéri egy xt vagy saint (hopsz ezt lehet hogy még nem árulják) venni vagy ugyanúgy meghal mint a deore (idõre)