haha
javaslod azt a truvativot amirol leesik a hajtokar
es ket het hasznalat utan ferde a tengely.
(meg letorik a gyerkocnek manualozas kozben)
no comment
blackfox
szerinted minden csapagy ami pl azokon a tengelyeken van, mind vasarolhato?
akkor amikor raersz fuss mar le a boltba es vegyel mar hip-hop 19mm-s belso atmerovel melyhornyu golyos csapagyat.
es most kell sok sikert kivannom.
masik yasec ugy fog elhajtani, mint kurva a magzatvizet.
mert majd nyilvan fog szarakodni egy bordazott tengely elkeszitesevel.
szal ennyi
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#4261
Posted 2004. June 04. - 17:33
#4262
Posted 2004. June 04. - 16:27
Érdekes az a középcsapágy.Pedig Bogácson nem is volt nagy ugró a pályában.Szóval hogy is sikerült ez?Javaslom a Truvativ Gigapipe Dh-t.Nekem semmi bajom vele,bár én még négyszögtengelyt sem törtem soha.Ja,és a Truvativot is onnan tolják ki,ahonnan a Racefacet.
#4263
Posted 2004. June 04. - 15:40
Begbie!
Vess egy pillantást Vinnie képeire! Most már gondolom érted és elhiszed, hogy miért akarok csõtengelyes hajtómûvet. A hajtómûtengelyre hat a testsúlyod, mert a hajtómûre csatlakozik a pedál és a pedálon állsz, szóval nem kis terhelést kell kibírnia szegény monoblocknak, igaz a teló mozog és csillapít, de a tengelyre akkor is hat erõ (elég nagy, amit még a teló sem tud teljes mértékig lecsökkenteni, mert a pedálon állsz és az a hajtómûre csatlakozik, tehát a monoblock-ra mindig hat erõ, mely a terstsúlyodból ered és a többi hatásból, ellenhatásból).
Vess egy pillantást Vinnie képeire! Most már gondolom érted és elhiszed, hogy miért akarok csõtengelyes hajtómûvet. A hajtómûtengelyre hat a testsúlyod, mert a hajtómûre csatlakozik a pedál és a pedálon állsz, szóval nem kis terhelést kell kibírnia szegény monoblocknak, igaz a teló mozog és csillapít, de a tengelyre akkor is hat erõ (elég nagy, amit még a teló sem tud teljes mértékig lecsökkenteni, mert a pedálon állsz és az a hajtómûre csatlakozik, tehát a monoblock-ra mindig hat erõ, mely a terstsúlyodból ered és a többi hatásból, ellenhatásból).
#4264
Posted 2004. June 04. - 15:10
#4265
Posted 2004. June 04. - 13:57
akkor azt hiszem meggyõztetek patentszemügyileg engem is, thx
amugy nekem is tök laza volt a patentszem, de miután tekeregtem egy kicsit a bicóval alig tudtam szétszedni, szal jó lesz ez így )
amugy nekem is tök laza volt a patentszem, de miután tekeregtem egy kicsit a bicóval alig tudtam szétszedni, szal jó lesz ez így )
#4266
Posted 2004. June 04. - 13:53
#4267
Posted 2004. June 04. - 12:20
a lanchid all meg nezd mar meg nekem legyszives!
koszike!
ez nagyon szemléletes volt
ggx: komplett 9.0 szett?
ja, hát igen, mázlim volt vele, egy srác hirdette apróban, teljesen új szettet, váltók, váltókarok, agyak, fékkarok, fékek, fogsor, lánc, markolatok
és még tudtam alkudni belõle egy tizest...
#4268
Posted 2004. June 04. - 09:08
#4269
Posted 2004. June 04. - 03:09
1. a nagy dh alkatreszek nem jok a dh vazba.
lol.
2. vinnie kerem a tengelyt!!!!
:-)))
3. ggx probalj meg egy kotelet tolni.
es meg van a valasz a kerdesedre.
vagy ha meglazul/lehajlik a lanc akkor szerinted miylen iranyu ero van benne?
a lanchid all meg nezd mar meg nekem legyszives!
koszike!
lol.
2. vinnie kerem a tengelyt!!!!
:-)))
3. ggx probalj meg egy kotelet tolni.
es meg van a valasz a kerdesedre.
vagy ha meglazul/lehajlik a lanc akkor szerinted miylen iranyu ero van benne?
a lanchid all meg nezd mar meg nekem legyszives!
koszike!
#4270
Posted 2004. June 04. - 01:25
aztabüdös....
ezt hogyan kell csinálni?
azé akkor nem ocsó mulattság, ha reggelire eszed a recefice monókat...
ÚRISTEN...
most néztem meg az árát...
akkor ezek szerint te egy év alatt csak monóra elhasználtál 70 ropit?
nekem az egy fél bringa
vagy garis a csere?
ezt hogyan kell csinálni?
azé akkor nem ocsó mulattság, ha reggelire eszed a recefice monókat...
ÚRISTEN...
most néztem meg az árát...
akkor ezek szerint te egy év alatt csak monóra elhasználtál 70 ropit?
nekem az egy fél bringa
vagy garis a csere?
#4272
Posted 2004. June 04. - 01:19
nem külön vettem, hanem jött a komplett sram 9.0 szettel
de szerintem ki fogom hagyni a patentszemet, és berakom fixre a láncot
de szerintem ki fogom hagyni a patentszemet, és berakom fixre a láncot
#4273
Posted 2004. June 04. - 01:16
#4274
Posted 2004. June 04. - 01:09
várjá szerintem nem egyrõl beszélünk, mert a sram patentszemet nem kell forgatni.....
pont ez a baj
elég csak egy ellentétes irányú (összefele nyomó) erõ...
pl egy gyors köves lejtõs szakaszon a lánc ahogy csapkolódik, meglazulhat annyira, hogy összenyomósik a patentszem
pont ez a baj
elég csak egy ellentétes irányú (összefele nyomó) erõ...
pl egy gyors köves lejtõs szakaszon a lánc ahogy csapkolódik, meglazulhat annyira, hogy összenyomósik a patentszem
#4275
Posted 2004. June 04. - 01:04
najo, de egy patentszem hogy nyílik ki? egymáshoz képest el kell forgatni 90 fokkal, majd összecsúsztatni. miközben fennvan a gépen, és épp tekersz, mikor éri ilyen külsõ behatás? maximum 30-35°ot fordul be, és összecsúszni sosem csúszik össze. én is paráztam még rég, cc-s koromban, de semmi gond nincs még akkor sem vele ha laza...
magyarul: rendeltetésszerü használat mellett nem kéne szétesnie....
magyarul: rendeltetésszerü használat mellett nem kéne szétesnie....
#4276
Posted 2004. June 04. - 00:59
hát nekem most van egy zsír pc59-es láncom, még nincs felszerelve, de nézegettem, és a patentszem viccesen laza (még nem volt használva, tehát nem kikopásról van szó...)
a régi pc48-asom patentszeme nagyon passzentos volt, szal ha egyszer bepattintottad, akkor kemény erõ kellett hozzá, hogy széjjel szedjed...
nade ez a mostani magától, erõfeszítés nélkül széjjel tud csúszni....
egyik bringaboltos srác azt mondta, hogy nyugodtan használjam igy, mindegyik 9-es patentszem ilyen....
ez most akkor tényleg igaz?
nem igazán tudom elhinni, hogy ez a patentszem biztonságos lenne....
a régi pc48-asom patentszeme nagyon passzentos volt, szal ha egyszer bepattintottad, akkor kemény erõ kellett hozzá, hogy széjjel szedjed...
nade ez a mostani magától, erõfeszítés nélkül széjjel tud csúszni....
egyik bringaboltos srác azt mondta, hogy nyugodtan használjam igy, mindegyik 9-es patentszem ilyen....
ez most akkor tényleg igaz?
nem igazán tudom elhinni, hogy ez a patentszem biztonságos lenne....
#4277
Posted 2004. June 04. - 00:47
Begbie!
Az okai egyszerüek:
-Gyorsan és egyszerûen lehet szerelni, ha kell (minden alkatrésznél törekedek erre).
-Tudom cserélni a részeit, ha kell (szintén fontos dolog a számomra).
-Strapabíró (80 kiló felett már nem árt ez a dolog).
-Nem vagyok grammániás (ami strapabíró, annak súllya is van).
Legszebbcsávó!
Akkor marad Yasec. Azért csak nem 6-12 hónap alatt csinál meg egy alkatrészt, ami áll 6 õ álltala gyártott alkatrészbõl és 2-4 csapágyból, amit úgy vesz bele (vagy én veszek bele).
Az okai egyszerüek:
-Gyorsan és egyszerûen lehet szerelni, ha kell (minden alkatrésznél törekedek erre).
-Tudom cserélni a részeit, ha kell (szintén fontos dolog a számomra).
-Strapabíró (80 kiló felett már nem árt ez a dolog).
-Nem vagyok grammániás (ami strapabíró, annak súllya is van).
Legszebbcsávó!
Akkor marad Yasec. Azért csak nem 6-12 hónap alatt csinál meg egy alkatrészt, ami áll 6 õ álltala gyártott alkatrészbõl és 2-4 csapágyból, amit úgy vesz bele (vagy én veszek bele).
#4278
Posted 2004. June 03. - 22:30
BlackFox:
20 cm rugóúttal nehéz megreccsenteni egy bika ISIS hajtómûvet vagy a RF csúcs monoblokkot! Ezért felesleges belefaragni és cipelni a másfél kiló vasat...
Vagy van vmi különleges oka, hogy ahhoz ragaszkodsz?
20 cm rugóúttal nehéz megreccsenteni egy bika ISIS hajtómûvet vagy a RF csúcs monoblokkot! Ezért felesleges belefaragni és cipelni a másfél kiló vasat...
Vagy van vmi különleges oka, hogy ahhoz ragaszkodsz?
#4279
Posted 2004. June 03. - 21:58
BlackFox:
Ja a Karcsira nem gondoltam.....ha csak a következõ szezonban akarod használni, oké biztos tud olyat.
Diabolus hosszát nem tom, de szinte biztos nem jó. (saint se jó)
Ja a Karcsira nem gondoltam.....ha csak a következõ szezonban akarod használni, oké biztos tud olyat.
Diabolus hosszát nem tom, de szinte biztos nem jó. (saint se jó)
#4280
Posted 2004. June 03. - 21:58
most patentszemmel raktam fel mer' sokkal eccerûbb meg bármikor levehetõ, tisztítható könnyen. maradhat így vagy tényleg jobb ha hagyományos módon nyomom össze?
Nekem a SRAM PC-49 már több mint 5000 km-t ment patentszemmel és nem volt vele gond. Maratonozok is vele, illetve TT, túra, dagonyázás minden játszik. Nem hiszem, hogy a patentszem lenne a "Leggyengébb láncszem"! ;D
Használd így nyugodtan!