Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#4021
Írta 2004. július 20. - 07:03
#4022
Írta 2004. július 19. - 09:23
Szóval igen, a váltón lévõ kis csavorok nem a lánc, hanem az átdobó pozícióját befolyásolják a két véghelyzetében. Magyarán ezekkel tudod beállítani azt a két szélsõ pozíciót, ahol a lánc még nem esik le a szélsõ tányérokról, de keresztben álló láncnál nem is dörzsölõdik.
Ha ezzel megvagy, akkor a váltókar és a bowdenház találkozásánal lévõ tekerentyûvel tudod a húzást állítani.
A teljes beállítási folyamatot megtalálod itt, ha egy kicsit
http://www.shimano-e...e_pdf/F611A.pdf
Sok sikert!
#4023
Írta 2004. július 19. - 07:56
Egy másik amatõr kérdés: az elsõ váltó felett látható két pici csavar hogyan befolyásolja a láncpozíciót - egy ideje próbálomk behangolni a váltót, de akárhogy tekergetem õket, sehogy sem tökéletes... :'( :'(
Talán mert az a két csavar nem befolyásolja a láncpozíciót, csak azt, hogy mennyire tolhatja el a váltó a láncot a két végállásig. Váltó beállítás: alsó pozícióban / váltókar szintén ott, bovden meghúz és utána a váltókarnál lévõ csavarral tudsz játszani.
#4024
Írta 2004. július 16. - 23:34
#4025
Írta 2004. július 16. - 19:25
sztem azt veszem ami olcsóbban kijön..
vagy truvativ stylo team+bike+ monobl.
vagy lx 2004 hajtókar+bbes51
saját és pénztárcád hosszítávú érdekében, mindenképpen LX, ha lehet.
mint lor is írta, az nagyon CC
vékonyka és gyenge, persze nagyon jó és könnyû.
connex: Mali
#4026
Írta 2004. július 16. - 15:35
#4027
Írta 2004. július 16. - 15:31
ugyhogy aki vacilál,sztem ne tegye
truvativhoz meg köszi a tanácsokat!
sztem azt veszem ami olcsóbban kijön..
vagy truvativ stylo team+bike+ monobl.
vagy lx 2004 hajtókar+bbes51
#4028
Írta 2004. július 16. - 14:43
Idõközben megnéztem: CY050-es van hátul, a szisztem amúgy 21-seb.-es. Egy másik amatõr kérdés: az elsõ váltó felett látható két pici csavar hogyan befolyásolja a láncpozíciót - egy ideje próbálomk behangolni a váltót, de akárhogy tekergetem õket, sehogy sem tökéletes... :'( :'(
#4029
Írta 2004. július 16. - 12:52
Igazából az a fontos, hogy a váltókarjaid kompatibilisek legyenek a váltóiddal. Ha Shimano váltókarjaid vannak, akkor az Alivio és a Deore is tökéletes. Asszem az Alivio "csak" 8 sebességes : hátul, de gondolom a jelenlegi cuccod is ennyi vagy kevesebb.
Amúgy városba az Alivio tökéletes, és nem is drága.
#4030
Írta 2004. július 16. - 07:58
Tanácsot szeretnék kérni a következõkben: vettem egy "kecskét" egy hete, és szeretném lecserélni az elsõ/hátsó váltókat mert sztem gyengék. Namármost teljesen amatõr vagyok és semmit sem értek hozzá, ezért a kérdéseim a következõk:
1. a kompatibilitás mennyire számít? Úgy értem BÁRMILYEN típusú váltót vehetek és aztán elég felszerelnem (tetnem) és már jó is? Vagy ha nem MIT kell figyelembe vennem amikor megveszem az újat (itt a mûszaki paraméterek érdekelnének...)?
2. milyen típusú váltórendszerbe érdemes pénzt feccölni (most valami full alap Shimano van fent, én Deore-ben vagy Alivio-ban gondolkozom, mivel "jobbra" nincs lóvé, a gép meg amúgy is csak munkába járáshoz kell) max 10.000 Ft értékig?
Bocs ha esetleg teljesen baromságokat kérdeztem, de abszolút laikus vagyok, csak most ismerkedem a tekerés szépségeivel...
#4031
Írta 2004. július 16. - 00:06
X-factor MOM. Kérdezd meg van-e.
Én láttam ott, mikor vettem a ChainCat-et.
thenx. sajnos majd csak 11 nap mulva...
#4032
Írta 2004. július 15. - 21:49
az hogy forditott nem szamit ilyenkor.
csak az, hoyg hany fokozatu.
#4033
Írta 2004. július 15. - 21:19
ha van egy deore fogsorom, egy 9es 2004 es XT hatsovaltom akkor egy regi deore karral ugye tud normalisan mukodni a valto?
azert kerdem mert tudom hogy az uj xt forditott mechanikas...
#4034
Írta 2004. július 15. - 15:17
#4035
Írta 2004. július 15. - 15:07
#4036
Írta 2004. július 15. - 14:00
mivel ez nem egy normálisan megvett kjar volt, hanem az árverezésen megszerzett kar.
magától meg nem esik ki a csavar.
és pl nekem miért nem esik ki a hussefeltböl?
szal ez csak egy peches vétel volt, nem szokott ilyen elõfordulni.
az isis kúpja meg a stylo karral végzett ugrálástól lelazult karral ment tönkre...
ugy tönkremenne az octalink is.
#4037
Írta 2004. július 15. - 13:16
naya,elég könnyû darab,szal nem baj,ha te is könnyû vagy
meg,akit Thez írt kicsivel visszább,haverom,Gunship éppen ezzel szívja a az elefántkukit;megvette boltban,felrakták neki a SpeedMetalban,Ltekert kb a Dunáig vele,és minden elõzmény nélkül leesett szépen,igaz,a csavarmenet nem ment szarrá,mint a jópár oldalallal korábban olvasható Husifeltekben:)
de azóta nonstop lejárós darab,szal imbusszal megy még pisilni és boltba is a srác,és mostanra mint a friss,meleg vaj elkenõdött az ISIS kúpja,úgyhogy garis csere lesz a dologból (1 hónapos a kar,és pöpecül,menetrögzítõvel lett felrakva...)
szal lehet,h a Truvának volt 1 rossz szállítmánya,vagy csak h nagyon pechesek vagyunk,és 1 idõben több kar ment így szét,és esett le,nem tom
egy újabb kérdés:
akkor ha Truvativ Stylo hajtókart vennék,mire is érdemes odafigyelni?
a hajtókar rögzítõ csavar 1 lóf@sz ha jól veszem ki a válaszodból. belehet helyette tenni valami másik csavart,vagy csak bízzak a szerencsémben,hogy nekem nem lesz semmi baja?!
(hmm..ha igen akkor ez igy elég érekes.
ebben az esetben nem értem mi ez a nagy shimano utálat,mert pl shimano hajtókaron nekem még sosem ment szét 1 csavar sem..és nem 1szer volt már leszedve..stb.)
#4038
Írta 2004. július 15. - 12:47
#4039
Írta 2004. július 15. - 09:10
inkább nem mennék bele most egy sh vs sr csatába, ezért kihúzva.
sürgõs lenne, de nem tudja vlaaki, hogy pesten van e valahol még roox chaindog? ma tudnám csak megvenni és kéne, viszont fogalmam sincs, hogy roox cuccokat honnan lehet... thx