hmm
holzi lett volna másik tipp, csak ezt "ingyen" megúsztam volna.
de akkor marad ez meg a piros menetrögzítõ és ha nagyon gázos csere truvára. a monoblokkért sem kár, mert kotyog rendesen (acor) szoval elöbb utóbb az is csere.
thx
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#3801
Posted 2004. September 06. - 22:40
#3802
Posted 2004. September 05. - 22:58
Ha DH-ra kell viszonylag olcson hajtokar, akkor ISIS -bol talan a Truva Holzfeller, Octabol Deore vagy LX. Mostanaban olcson van Deore, es teljesen jo.
A negyszogessel sincs igazabol nagy baj, evekig nagyon jo volt mindenkinek, persze voltak hibai, es talan nem is birt annyit mint az uj rendszerek, de a te dontesed mit veszel. Viszont azt mondtad hogy ISIS -es RF-ed van, akkor ha jol sejtem a monoblokkod is ISIS -es, tehat nem erdemes mas rendszerre atterni, mert akkor bukod a monoblokkot is. Marad a Holzfeller. ( Hussefeltet nem ajanlom... )
A negyszogessel sincs igazabol nagy baj, evekig nagyon jo volt mindenkinek, persze voltak hibai, es talan nem is birt annyit mint az uj rendszerek, de a te dontesed mit veszel. Viszont azt mondtad hogy ISIS -es RF-ed van, akkor ha jol sejtem a monoblokkod is ISIS -es, tehat nem erdemes mas rendszerre atterni, mert akkor bukod a monoblokkot is. Marad a Holzfeller. ( Hussefeltet nem ajanlom... )
#3803
Posted 2004. September 05. - 22:44
mutassak enyhén csavarodottról is képet?
sztem nem éri meg. egy 4szöges karért használtan fiztetni... én ilyet már sosem tennék, de még mindig te tudod.
ha jól sejtem, amennyibe kerül, kapsz egy bármilyen hibátlan octa v isis-es kart... :
sztem nem éri meg. egy 4szöges karért használtan fiztetni... én ilyet már sosem tennék, de még mindig te tudod.
ha jól sejtem, amennyibe kerül, kapsz egy bármilyen hibátlan octa v isis-es kart... :
#3804
Posted 2004. September 05. - 22:28
hmm én isises rfel nem vagyok kibékülve, abból is a "gagyi" változat. hát jah ez a legolcsóbb rf... bár thommeynak is jó, egy két gépen láttam, de dig szerint is leesõs kar, szerintem meg csak meg gyakran lazul le és oda kell rá figyelni. régen jó volt a négszöges is nekem, csak az nem ma volt.
de valószínü felejtõs, csak megtetszett, aztán gondoltam ha még más szerint is jó a dolog mehet a csere.
thx
de valószínü felejtõs, csak megtetszett, aztán gondoltam ha még más szerint is jó a dolog mehet a csere.
thx
#3805
Posted 2004. September 05. - 15:43
még cc-re is jobb az isis octa.. nemhogy "dh"-ra.
tapasztalat alapján elég felejtõs egy 4szöges rf.
hisz te sem vagy kibékülve vele.. megvennéd az ujabbat? te tod.
tapasztalat alapján elég felejtõs egy 4szöges rf.
hisz te sem vagy kibékülve vele.. megvennéd az ujabbat? te tod.
#3806
Posted 2004. September 05. - 08:30
az apróban van egy négszöges rf mrp vezetõvel, mit gondoltok érdemes még ilyet venni? csak mert megtetszett és a mostani prodigyvel nem vagyok egészen kibékülve... az az egy aggodalmam van, hogy négszöges, de ez koca déházásnál tán nem nagy probléma 70 kiló alá?
#3807
Posted 2004. September 04. - 09:32
#3808
Posted 2004. September 03. - 21:56
#3809
Posted 2004. September 03. - 17:32
nekem is a bal kar esett le (mármint az én biciklimrõl) most új csavar, meg loctite, és megoldva.
de barkácsolok bele átmenõcsavaros megoldást. kontraanyákkal. hogy jó legyen.
ps: nem érdekel valakit egy hussefelt hajtómû olcsóé?
de barkácsolok bele átmenõcsavaros megoldást. kontraanyákkal. hogy jó legyen.
ps: nem érdekel valakit egy hussefelt hajtómû olcsóé?
#3810
Posted 2004. August 31. - 23:28
miben lesz mas a 05-os lx, mint a 04-es?
Mindenben!!!! Hollowtech II, integrált tengely, külsõ középcsapágy, dögös sötétszürkés szín, stb.....
ah.
akkor itt jon tamaska kerdese: vajh mennyi lesz?
mondjuk iden mar tuti nem cserelek hajtomuvet, nem vesztek vele, ha megvarom.
#3811
Posted 2004. August 31. - 22:42
#3812
Posted 2004. August 31. - 21:59
#3813
Posted 2004. August 31. - 21:52
[rob] bullitját egy köre, és elhagyta a monoblokkcsavart, plusz leesett a hajtókar. Ez ilyen hussefelt-betegség?
ezek szerint : én is ilyen problémával küszködök, csak nekem minden lefele után 1x legalább újra meg kell húznom a hajtókart. Nekem a baloldali (nem tányéros) esik le folyton
#3814
Posted 2004. August 31. - 19:57
#3815
Posted 2004. August 31. - 17:11
miben lesz mas a 05-os lx, mint a 04-es?
Mindenben!!!! Hollowtech II, integrált tengely, külsõ középcsapágy, dögös sötétszürkés szín, stb.....
#3816
Posted 2004. August 31. - 16:02
#3817
Posted 2004. August 31. - 15:01
De csak bizonyos évjáratnál, mert pl az enyémnél semmi nincs azokból a hibákból, amiket leírtok. ???
#3818
Posted 2004. August 31. - 14:44
de az Lx milyen árban lesz? teccik, már láttam, és bejött ez a "kiélezett" design. meg ugye kivül-a-csapágy-monoblokkos. A holzfellerrel amugy semmi bajom, csak kicsit nehéz, meg nincs rajta kistányér rögzitési lehetõség. ÉS hamár csere, akkor könnyitsünk, ugye... ;D
jelentem haver elvitte [rob] bullitját egy köre, és elhagyta a monoblokkcsavart, plusz leesett a hajtókar. Ez ilyen hussefelt-betegség?
jelentem haver elvitte [rob] bullitját egy köre, és elhagyta a monoblokkcsavart, plusz leesett a hajtókar. Ez ilyen hussefelt-betegség?