Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#3361
Posted 2004. December 10. - 09:23
joló: 2 házszélesség szabvány van, plusz egy országúti.
68, 73 és országútra 70 mm
menetnek van angol és olasz, de a montik egyféle menetet használnak. a monoblokkok teljesen kompatibilisek kivéve amelyik nem. (70-es olasz menetes xtr? ilyet már láttam )
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3362
Posted 2004. December 10. - 08:50
#3363
Posted 2004. December 10. - 00:41
mint a saint-xt. megszoktuk már a shimano-tol. nem ezért szeretjük. sõt. valakik ezért NEM szeretik.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3364
Posted 2004. December 09. - 23:23
jah és azt csak én látom ugy hogy a hone-al eléggé hasonlitanak egymásra..
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#3365
Posted 2004. December 09. - 21:41
az fsa karjai jók, de macerás jó monoblokkot kifogni mellé. van, akinek bejön egy elsõre, és évekig semmi baja, van, aki meg havonta cserélgeti. nincs megegyezés, hogy melyik isis monoblokk jó....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3366
Posted 2004. December 09. - 20:42
Ezek milyenek?Shimano LX FCM 572 és a monoblok LX BB-E51
#3367
Posted 2004. December 09. - 20:40
Persze aztan van amelyik birja, azzal lehet kuldeni.
Jatszhatod azt amit en. Mivel a bolt garanciaba csereli, addig cserelteted amig az egyik okes nem lesz.
vad
For a few seconds this place was Armageddon
There was a FIREFIGHT!"
#3368
Posted 2004. December 09. - 19:57
Na és az Fsa monoblokkok és hajtómûvek milyenek?amig még kapsz, addig az idei lx. most le van akciózva pár helyen. szerintem komolyabb, mint a stylo.
#3369
Posted 2004. December 09. - 19:29
#3370
Posted 2004. December 09. - 19:15
amig még kapsz, addig az idei lx. most le van akciózva pár helyen. szerintem komolyabb, mint a stylo.
Az biztos, es a Simánjo kozepcsapival soha nem lesz gondod, mig a Truva hajlamos megadni magat
For a few seconds this place was Armageddon
There was a FIREFIGHT!"
#3371
Posted 2004. December 09. - 19:09
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3372
Posted 2004. December 09. - 19:08
#3373
Posted 2004. December 09. - 13:47
#3374
Posted 2004. December 09. - 13:41
X
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3375
Posted 2004. December 09. - 13:21
Szervízbe nem akarok menni, mert akkor sose tanulok meg szerelni.
#3376
Posted 2004. December 09. - 12:57
elsõ körben a legkisebbre váltasz. addig ne is csinálj semmit. majd: kerékpár fejrefordít, kerék kiszed. (láncot nem kell szétnyomni, mert felesleges)
ekkor bovdem kilazít a hátsóváltóban, majd kiszed.
két kis görgõtartó csavar kicsavar, ekkor lánc kiesik belõle. új hátsóváltónál szintén: két görgõ kiszed, hogy majd bontás nélkül visszamenjen a lánc.
aztán imádkozik, hogy a hátsóváltók egyformák legyenek, és elég legyen a bovden. ha igen, akkor mindkét kis állítócsavar valamint sh!mano váltó esetén a bovdenház állítója is kicsavar mondjuk félig. vagy jobban.
feltesz az új hátsóváltó, egyesével beleiileszt a görgõk, úgy, hogy a lánc közben ki ne maradjon. biztosan dzsuvás lesz a kezed, de megspóroltad a láncbontást, ami semmiképpen nem tesz jót a láncnak, kivéve ha patentszemet használsz.
innen már nyert ügyed van, mert kerék vissza, és már majdnem kész is.
persze elsõre tuti nemjól van beállítva a váltód, tehát meg kell keresni a két végállást. azokat a csavarokkal állítod be. legalul addig csavarod a kis csavart, mig a váltó nem dobja le a váz és a legkisebb fogaskerék közé, legfelül meg addig, mig a másik irányba nem dobja le.
aztán lehet játszani a bovdenvégen lévõ állítóval, ami feszíti vagy lazítja a bovdent (ha szerencséd van, akkor a kormánynál a váltókaron szintén van egy állító, azzal ugyanezt csinálod) hogy minden sebesség meglegyen.
érdemes a bovdent úgy rögzíteni a váltótesthez már elsõre, hogy ugye a váltókar alapon áll. a váltó paralelogrammáját megfeszíted kicsit visszafelé, mintha váltani akarnál. a bovdent meghúzod kézzel, amennyire csak tudod. majd ezekután a feszített váltóházhoz rögzíted a bovdent. az ugyis enged vissza kicsit..
ha nem sikerül, még mindig felkereshetsz egy boltot. (ajánlott)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3377
Posted 2004. December 09. - 12:55
A bovden vegere vigyazz mikor rakod az uj valtodba.
I`m as fast as nobody!
#3378
Posted 2004. December 09. - 12:28
#3379
Posted 2004. December 09. - 12:09
Hátsó váltó csere esedékes. Kérdés: nemigen értek (még) a szereléshez, mire kell figyelni, van-e vmi tudnivaló, vagy csak essek neki, azt kész. Kell-e a bowdent/bházat is cserélni (nem régi)? Esetleg: :chin: milyen sorrendben kell a dolgokat végezni?
#3380
Posted 2004. December 09. - 11:45
RAUH-Welt
B E G R I F F