Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#2741
Írta 2005. március 08. - 00:25
azóta volt alivo,deore,stx,2200
egyik sem birta ki a tavalyi évet...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#2742
Írta 2005. március 08. - 00:18
naszóval nem éppen egy rendszerhez készültek és mégis tökéletesen mûködnek.
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#2743
vendég_rvilike_*
Írta 2005. március 07. - 22:22
-eleve az 1:1 attetel egy k jo dolog,sokkal jobb a mukodese
-en jobban szeretem a markolatvaltot
-sramokban sokkal erosebb rugo van,shimanokban gyenge sz*ar,csapkod a lanc ossze vissza
-shimanonak az uj fekvaltokarairol inkabb nem is beszelnek.(sport kiallitason megneztem az uj lx-et,a hanyinger kerulgetett)
-shimano valtok(legalabbis ami nekem volt az osszes) szetkotyogtak 2 honap utan,a sram egyelore eleg jol tartja magat.
Amugy 9.0SL valtom van 9.0 markolatvaltoval,regen lx-lx volt az egy f*s
Xtr az egyetlen jo valto jah,csak azt meg fizesd meg.Szvsz nem eri meg.
#2744
Írta 2005. március 07. - 19:28
nekem x.9em van x.7 karral. jobban mûködik, mint eddig a sora, alivio vagy deore, ezeknél jobb shimanot, hosszú ideig nem probáltam. szvsz hülyeség hasonlítgatni, mert eleve a rendszer jobb, amivel mûködnek, de a shimano egy szarabb elgondolásból is tud tökjó váltót csinálni (pl xtr). csak annak ára van.
amugy ez jól néz ki, kicsit hajlékony a váltótest, de 2 hónapja kb hozzá se kellett nyúlni. a kidolgozás nem tökéletes, mert már gyárilag is kotyog egy kicsit, a rögzítõ csavarnál, bár ez menet közben kurva mind1. sora sorral is remek.
#2745
Írta 2005. március 07. - 18:18
Nagyon megtetszettek a sram váltók, denem sokat tudok róluk. Ha használtok ilyet érdekelne a véleményetek. Konkrétan X7-es érdekelne triger váltókarral +7.0 fog.sorral.
Minõségileg, és teljesítményben kb. milyen shimanohoz lehet hasonlítani? Nem zavaró, hogy hüvelykujjal mindkét irányba váltani?
Köszi.
#2746
Írta 2005. március 07. - 15:04
#2747
Írta 2005. március 07. - 14:43
#2748
Írta 2005. március 07. - 07:17
Azért a váltónak nem célja hogy beforduljon a küllõk közé. Általában ez akkor fordul elõ, ha nincs rendesen beállítva a váltó, túl rövid / túl hosszú a lánc, stb.hát h köze van hozzá, az sztem biztos, nemmind1 mekkora erõ kell neki, h elérje a küllõket, és hosszúnak nyilván kevesebb..
Beg: van róla képed ?
#2749
Írta 2005. március 06. - 22:29
#2750
Írta 2005. március 06. - 20:14
nem értem, mit csinálnak az emberek, 34es fogsor nem letörés ugrálásra van...
ha meg oldalról jön 1 kõ, akkor kb mind1.
#2751
Írta 2005. március 06. - 19:49
Azért erre a rövidkanalas váltó sem biztosíték, sõt igazából semmi köze hozzá. :chin:
hát h köze van hozzá, az sztem biztos, nemmind1 mekkora erõ kell neki, h elérje a küllõket, és hosszúnak nyilván kevesebb..
bár lehet tévedek, de így gondolkodom
#2752
Írta 2005. március 06. - 19:43
Azért erre a rövidkanalas váltó sem biztosíték, sõt igazából semmi köze hozzá. :chin:de ha lehet rövidkanalast. (nem szeretném kiszedni a küllõkbõl a hátsóváltót,
#2753
Írta 2005. március 06. - 19:37
látod akkor már csak egy valamit kell megvárnod, hogy a valotrade-nek lesz-e olyanja.
ha van rá utalás az újságban, akkr miért kérdezel? megvárod, megveszed.
sztem leírtam miért kérdezem. shimano HPn nemtalálom, ezért.
mind1, peace
#2754
Írta 2005. március 06. - 19:31
ha van rá utalás az újságban, akkr miért kérdezel? megvárod, megveszed.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2755
Írta 2005. március 06. - 19:12
szerintme nincs rövidkanalas, beg is azt irta, hogy csak hosszu van, nem?
amugy meg tökmindegy ez a kanál téma, jobb nme lesz tõle. nem tudom miért tulajdonítanak emberek ennek ekkora jelentõsséget.
hone hátsóagyhoz felmegy bármilyen hátsóváltó, de akkor minek veszel honét? ahhoz akkor olyan kell, amit felcsavarhatsz a tengelyre, hogy plusz merevséged legyen....
bocs, ha nem voltam érthetõ, pontosítok:
HONE hátsóváltót szeretnék, de ha lehet rövidkanalast. (nem szeretném kiszedni a küllõkbõl a hátsóváltót, bár Lvileg HONE nál akármilyen kanállal kicsi az esély rá)
SHIMANO honlapon nincs feltüntetve, csak azért kérdeztem mert a HONE cikkben igenis van rá utalás..
kösz
#2756
Írta 2005. március 06. - 15:27
amugy meg tökmindegy ez a kanál téma, jobb nme lesz tõle. nem tudom miért tulajdonítanak emberek ennek ekkora jelentõsséget.
hone hátsóagyhoz felmegy bármilyen hátsóváltó, de akkor minek veszel honét? ahhoz akkor olyan kell, amit felcsavarhatsz a tengelyre, hogy plusz merevséged legyen....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2757
Írta 2005. március 06. - 13:34
HONE -ból van rövidkanalas?
Shimano HP -n nemtalálom, Bikemag HONE tesztben pedig van rá említés.
kösz
#2758
Írta 2005. március 06. - 13:32
Úgy értettem, hogy a hone agyhoz a hone váltót kell feltenni, különben mi fogná azt az oldalát. Vagy rágányolsz csavart és felraksz sima váltót? Akkor minek a hone agy? Annyiért van más is és nem kell center lockos tárcsát se venned.
Ha a váltóról beszélsz akkor nem olyan mint a hone-é
Ha a fogsorrol beszélsz akkor ugyanolyan mint a többié
Váltóról beszéltem, nemtudom miért, de úgyemlékeztem olyan, mint a HONE -é. ;]
#2759
Írta 2005. március 06. - 10:33
XTnek nem ilyen a rögzítése?
Ha a váltóról beszélsz akkor nem olyan mint a hone-é
Ha a fogsorrol beszélsz akkor ugyanolyan mint a többié
#2760
Írta 2005. március 05. - 22:05
Igen, XT tartóbakos, ugy, mint a 9.0, csak ott mûanyag.
köszi